sin_r1_navak_13

Η Sin Cars ανακοίνωσε ότι η εμπορική καριέρα του R1 είναι γεγονός, καθώς το τιμολόγησε για €182.000, τιμή διπλάσια απ’ότι αρχικά είχε ανακοινώσει ότι θα κοστίζει. Η εταιρία, έχει ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες ήδη από τον περασμένο χρόνο με την παραγωγή να ξεκινά μέσα στο καλοκαίρι και οι πρώτες παραδόσεις να γίνονται λίγο αργότερα.

Το R1 ξεκίνησε τη ζωή του ως αγωνιστικό αλλά στις αρχές του 2014 η εταιρία παρουσίασε την έκδοση δρόμου. Αυτή, βασίζεται σε ένα σωληνωτό chassis ενώ κινείται από έναν LS3 V8 με χωρητικότητα 6.2 λίτρων που αποδίδει 525 άλογα και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο. Σε σύγκριση με την αγωνιστική έκδοση, η δρόμου έχει “πολυτέλειες” όπως το ABS και το traction control, νέο σχεδιασμό στο εσωτερικό, αναβαθμισμένο ταμπλό, air-condition και σύστημα infotainment.

Μιλώντας σε βρετανικό μέσο, ο επικεφαλής της βουλγάρικης εταιρίας, Rosen Daskalov, είπε:

Το πρωτότυπο του 2014 δεν είχε πραγματικό εσωτερικό, κανένα ακριβό ηλεκτρονικό βοήθημα. Προσπαθήσαμε να κάνουμε τα πάντα όσο το δυνατόν πιο φθηνά μπορούσαμε. Είδα ότι δεν ήμασταν σε θέση να ανταγωνιστούμε με αυτή την ιδεολογία, διότι το αυτοκίνητο δεν είναι αρκετό για να φέρει τους τζέντλεμαν οδηγούς.

sin_r1_navak_11

Το 2014, ο Daskalov ήταν βέβαιος η εταιρεία του θα μπορούσε να κατασκευάζει μέχρι και 120 αυτοκίνητα ανά έτος, αλλά τώρα αναφέρει ότι η Sin έχει μειώσει την παραγωγή της για να διατηρήσει την αποκλειστικότητα της, με το στόχο να κατασκευάζει όχι περισσότερα από 20 μοντέλα σε ετήσια βάση.

Δεν θέλουμε να κάνουμε το αυτοκίνητο πολύ δημοφιλής, Το αυτοκίνητό μας είναι διαφορετικό, δεν είναι μαζικής παραγωγής. Αλλά μπορούμε να ανταγωνιστούμε με λιγότερο βάρος, με περισσότερα χειροποίητα υλικά και καλύτερα [ανθρακονήματα] μέρη. Ψάχνουμε για τα high-end πελάτες, που θέλουν να είναι μοναδικοί, και θέλουν κάτι που κανείς άλλος δεν θα έχει.

Το πρώτο R1 έχει ήδη πουληθεί σε πελάτη τους στη Γαλλία, με τον Daskalov να λέει ότι έχουν παραγγελίες για ακόμα 10.