Η Nuro μας συστήθηκε τον Ιανουάριο του 2018 και είναι μια ακόμη startup εταιρία με έδρα την Silicon Valley. Η εταιρία ιδρύθηκε από δύο πρώην μηχανικούς της Google, τους Dave Ferguson και Jiajun Zhu, και τον Δεκέμβριο του 2018 έβγαλε στην αγορά το R1. Αυτό είναι ένα αυτόνομο όχημα με το μισό πλάτος ενός παραδοσιακού επιβατικού σεντάν και διαθέτει χώρους αποκλειστικά για την μεταφορά αντικειμένων, με το τιμόνι, τον οδηγό και τα καθίσματα να λάμπουν δια της απουσίας τους.

Τον Φεβρουάριο του 2020, η Nuro ανακοίνωσε ότι έχει ξεκινήσει τις δοκιμές του R2, της δεύτερης γενιά του αυτοκινούμενου οχήματος της, στο Χιούστον του Τέξας. Τον Απρίλιο του 2020, η Nuro έκανε γνωστό ότι το R2 χρησιμοποιείται για τη μεταφορά ιατρικών προμηθειών γύρω από ιατρικές εγκαταστάσεις στην Καλιφόρνια, ενώ τον περασμένο Νοέμβριο εξασφάλισε χρηματοδότηση μισού δισ. δολαριών.

Χθες, η Nuro ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε επιπλέον 600 εκατ. δολάρια στον τρίτο γύρο χρηματοδότησης, καθώς η πανδημία της Covid-19 έχει δώσει τεράστια ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης ήρθε από τις Google, Tiger Global Management, Baillie Gifford, Fidelity Management & Research Company, Gaorong Capital, SoftBank Vision Fund 1, και T. Rowe Price Associates. Πλέον, η κεφαλαιοποίηση της εταιρίας ανέρχεται σε περίπου 8,6 δισ. δολάρια.

Επιπλέον, υπάρχουν αναφορές ότι η Nuro υπέγραψε πενταετή συνεργασία με το Google Cloud, που θα υποστηρίζει τον στόλο και την ικανότητα που απαιτείται για την εκτέλεση φόρτου εργασίας προσομοίωσης αυτόνομης οδήγησης, τη μηχανική μάθηση για τη βελτίωση της ακρίβειας του μοντέλου και τον χώρο αποθήκευσης για τη διαχείριση σημαντικών ημερομηνιών από τα οχήματα.

Η εμπλοκή της Google με τη Nuro είναι ενδιαφέρουσα, καθώς η Nuro ιδρύθηκε στην πραγματικότητα από τους πρώην μηχανικούς της Google, οι οποίοι στο παρελθόν εργάζονταν στο έργο αυτόνομης οδήγησης “Firefly” του τεχνολογικού γίγαντα. Η Nuro σχεδιάζει να επενδύσει 40 εκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη δύο νέων εγκαταστάσεων στη νότια Νεβάδα. Η μια θα είναι μονάδα γραμμής παραγωγής και η άλλη πίστα δοκιμών, ώστε να γίνει η εμπορευματοποίηση και η κλιμάκωση της παραγωγής του αυτόνομου οχήματος τρίτης γενιάς της εταιρείας.