Mercedes-Ecclestone


Αυτό που ζητούσαμε την περσινή σεζόν επιτέλους συμβαίνει. Η Ferrari έχει πλησιάσει σημαντικά τη Mercedes, αλλά ακόμα είναι λίγο πίσω και στο Μπαχρέιν δεν κατάφερε να διεκδικήσει τη νίκη, και λόγω της εγκατάλειψης του Sebastian Vettel, ο οποίος θα είχε πολύ καλό ρυθμό και ίσως να ασκούσε πίεση στον Nico Rosberg.

Αντί, όμως, να ασχολούμαστε με τη μάχη των δύο κορυφαίων ονομάτων αυτή τη στιγμή στο άθλημα, στο επίκεντρο βρίσκεται το σύστημα κατατακτήριων, για το οποίο περιμένουμε νεότερα την Πέμπτη, μετά από την οριστική συμφωνία για κάτι νέο και όχι επιστροφή σε ό,τι βλέπαμε πέρυσι.

Ο επί κεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, είναι ένας από αυτούς που έχει εκφράσει ανοιχτά την αντίθεσή του με το νέο σύστημα και τώρα πιστεύει πως το ποσοστό της πολιτικής στη Formula 1 αγγίζει το 90%, κάτι που σίγουρα κανείς δε θέλει, αφού ο κοινός θεατής ζητά αγνούς αγώνες στην πίστα.

Φαίνεται ότι το ποσοστό έχει αυξηθεί στο 90% γύρω από τα πολιτικά και τις συζητήσεις εκτός πίστας σχετικά με τη διακυβέρνηση, τις κατατακτήριες και τις ιδέες. Ελπίζω ότι θα επιστρέψουμε ξανά σύντομα στο άθλημα και ότι θα έχουμε συναρπαστικό αγώνα. Σίγουρα υπάρχει μάχη.

Ο Αυστριακός πιστεύει πως η Ferrari είναι ένας δυνατός αντίπαλος, αλλά υποβαθμίζει το γεγονός πως ο Kimi Raikkonen θα μπορούσε να απειλήσει τον Rosberg, ο οποίος είχε τον έλεγχο στα χέρια του και δεν πίεζε από τη στιγμή που δεν υπήρχε λόγος.

Κοιτώντας ξερά τις διαφορές , σε κάποιο σημείο ήμασταν 15 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Kimi και στο τέλος ήμασταν μόνο μερικά δευτερόλεπτα μπροστά. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η Ferrari είναι πολύ δυνατή. Αλλά, όταν είσαι μπροστά με τόση διαφορά, πιθανώς θα ακολουθήσεις πιο συντηρητικό ρυθμό, όπως έκανε ο Nico, χωρίς ρίσκο στη στρατηγική. Επίσης, ο Kimi πίεζε πολύ περισσότερο και αυτό κάνει μεγάλη διαφορά, 2-3 δευτερόλεπτα στο Μπαχρέιν, μαζί με δύο pit stops για τον Nico που δεν ήταν ιδανικά. Έτσι μειώνεται η διαφορά.