tesla model 3


Ενώ άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να βλέπουμε με φθόνο την τεράστια απήχηση που γνωρίζει το Tesla Model 3 και τις σχεδόν 300.000 προ-παραγγελίες του, αλλά ο CEO της Nissan-Renault, ο Carlos Ghosn βλέπει τα πράγματα διαφορετικά.

Ο Ghosn δήλωσε ενθουσιασμένος για την τεράστια ζήτηση που γνωρίζει το Model 3 λέγοντας:

Το γεγονός ότι τόσοι πολλοί άνθρωποι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μια προκαταβολή για να πάρουν το αυτοκίνητό τους που θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2017 είναι ένα καλό σημάδι.

Ο καλός ανταγωνισμός των ηλεκτρικών μοντέλων επιταχύνεται, με το Model 3 να τονώνει την ζήτηση για όλα τα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Chevrolet από την άλλη ευελπιστεί πως το Bolt της θα γνωρίσει και αυτό την απήχηση του νέου μοντέλου της Tesla. H GM μέσω εκπροσώπου της δήλωσε:

Έχουμε 3.100 αντιπροσώπους που θα είναι σε θέση να πωλήσουν αμέσως το Bolt EV.

Το Bolt EV θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του 15 μήνες πριν από την έναρξη πωλήσεων του Model 3, με την GM να λέει πως δεν χρειάζεται τις προ-παραγγελίες για να ξεκινήσει την κατασκευή των προϊόντων της.

Τέλος, η Γαλλία θέλει να πείσει την Tesla να κατασκευάσει σε έδαφος της το ευρωπαϊκό εργοστάσιο της, και σύμφωνα με μια έκθεση του LCP , η Σεγκολέν Ρουαγιάλ, η Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Γαλλίας, έχει προσφέρει στην Tesla τις εγκαταστάσεις ενός παλιού πυρηνικού εργοστασίου ενέργειας, για να κατασκευάσει εκεί το εργοστάσιό της. Το εργοστάσιο βρίσκεται στη περιοχή της Αλσατίας, δίπλα στον ποταμό Ρήνο και συνορεύει με την Ελβετία και τη Γερμανία, με τον Elon Musk να σχολιάζει παλαιότερα πως η εγκατάσταση ταιριάζει στις απαιτήσεις της Tesla.

Το πυρηνικό εργοστάσιο του Fessenheim θα ξεκινήσει να κλείνει μέσα στο 2016 και η κυβέρνηση, αλλά και ο λαός της Αλσατίας, ελπίζουν σε μια συμφωνία με την Tesla, ώστε να εξακολουθήσουν να υπάρχουν θέσεις εργασίας, κάτι που θα φέρει οικονομική ανάπτυξη στη περιοχή. Αξιωματούχοι της περιοχής θα συναντηθούν με εκπροσώπους της Tesla αργότερα μέσα στον μήνα, όπου και επιθυμούν πως θα έρθουν σε μια συμφωνία.