Η Mazda είναι ένας από τους μικρότερους ανεξάρτητους κατασκευαστές μαζικής παραγωγής στον κόσμο, οπότε δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι επιλέγει πολύ προσεκτικά τον τρόπο με τον οποία θα διαθέσει τους πόρους της και εφαρμόζει πολύ προσεκτικά ένα πλάνο για τα επόμενα χρόνια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η περίπτωση της MPS. Όλοι θα ήθελαν ένα νέο MPS μοντέλο από την Mazda. Διαθέτει μερικά από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα στην αγορά και έχει αποδείξει ότι μπορεί να κατασκευάσει εξαιρετικά sports cars. Όμως!
Αυτή η κατηγορία, είναι niche. Που σημαίνει χαμηλό όγκο πωλήσεων. Υπάρχουν άλλες προτεραιότητες για την Mazda και αυτό έγινε σαφές τόσο από τα μοντέλα που έχουν παρουσιαστεί τον τελευταίο καιρό –κατά βάση SUV/CUV– όσο και από τις δηλώσεις του Masahiro Moro – του πρώην επικεφαλής marketing και πωλήσεων και νυν επικεφαλής της Mazda North America.
Το τμήμα R&D μας είναι 100% εστιασμένο στην εξέλιξη της δεύτερης γενιάς SKYACTIV και αν δεν την έχουμε αυτή, τότε δεν έχουμε τίποτε άλλο.
Δήλωσε ο Moro-san. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σκέψεις για κάτι άλλο. Απλά, δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα.
Ένα MPS μοντέλο ή ένα μοντέλο επιδόσεων ή ένα εμβληματικό μοντέλο κάποιου είδους, θα έρθει λίγο αργότερα.
Είπε το υψηλόβαθμο στέλεχος της Ιαπωνικής εταιρίας. Ο Moro-san δεν μάσησε τα λόγια του πάντως. Είπε ότι η Mazda έχει γίνει “πιο ώριμη, πιο upscale και πιο σοφιστικέ”, οπότε όταν έρθει το μοντέλο επιδόσεων, όποιο και αν είναι αυτό, θα πρέπει να είναι διαφορετικό απ’ ότι έχει γίνει στο παρελθόν. Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του Moro-san για την υλοποίηση του Mazda3 MPS που την περιέγραψε ως “ελαφρώς παιδιάστικη”! Όπως και να έχει πάντως, τα προηγούμενα MPS μοντέλα εκτέλεσαν το καθήκον τους και τώρα, η Mazda εστιάζει στο μέλλον που όπως επιβεβαίωσε ο Moro-san, περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα!