Honda


Διανύουμε τη δεύτερη σεζόν της επανένωσης των McLaren και Honda. Η ιαπωνική εταιρεία δεν επέστρεψε στο άθλημα με τον πιο επιτυχημένο τρόπο, καθώς το περσινό power unit ήταν με διαφορά ό,τι χειρότερο στο grid, τόσο από πλευράς απόδοσης όσο και αξιοπιστίας. Τα πράγματα φέτος είναι εμφανώς βελτιωμένα, αλλά η MP4-31 σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ένα κορυφαίο μονοθέσιο.

Η ομάδα του Woking θα μείνει για μία ακόμα σεζόν μακριά από την κατάκτηση ενός τίτλου, με τον Ron Dennis να συνεχίζει να υποστηρίζει πως μόνο αν η «Macca» παραμείνει η μοναδική ομάδα με κινητήρες Honda θα μπορέσει να γίνει ξανά Πρωταθλήτρια. Γι’ αυτό και ο 68χρονος επισημαίνει πως η McLaren θα ασκήσει βέτο στην παροχή κινητήρων σε άλλες ομάδες.

Αν θέλεις να κερδίσεις παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως συμβαίνει μ’ εμάς, θα πρέπει να ταυτιστείς απολύτως με έναν κατασκευαστή και να είσαι η μοναδική προτεραιότητα. Και, όταν ξεκινήσεις να παίρνεις τα αποτελέσματα και να έχεις συνεχείς επιτυχίες, τότε μπορείς να εξετάσεις την προμήθεια κινητήρων σε άλλες ομάδες. Όχι πιο πριν.

Ναι, στη McLaren θέλουμε να είμαστε καλοί «πολίτες» της Formula 1, και πάντα ήμασταν, αλλά η αλτρουιστική συμπεριφορά θα πρέπει να οριστεί σε ένα πλαίσιο δίκαιων, ρεαλιστικών και λογικών επιχειρηματικών πρακτικών. Έτσι, ας φτάσουμε πρώτα στο σημείο που θα έχουμε κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα και μετά θα το σκεφτούμε.