Lewis


Ένα και μοναδικό αποτέλεσμα βρίσκεται στο μυαλό του Lewis Hamilton για το Grand Prix του Μονακό: η νίκη. Ο Βρετανός θέλει να σπάσει το ρόδι για φέτος, ξεκινώντας έτσι αρκετά επιθετικά, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ο Nico Rosberg ήταν 1 δέκατο πιο αργός από τον Πρωταθλητή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υστερεί σε απόδοση, αφού τα πάντα θα κριθούν στις κατατακτήριες, όταν και θα δούμε την πραγματική ταχύτητα.

Πίσω από τις δύο Mercedes βρέθηκε η Ferrari και πιο συγκεκριμένα ο Sebastian Vettel. Ο Γερμανός ήταν τρία δέκατα πίσω από τον Rosberg. Ακολούθησαν οι Daniel Ricciardo, Max Verstappen, Daniil Kvyat, Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Kimi Raikkonen και ο Carlos Sainz που έκλεισε την πρώτη 10άδα. Ας δούμε τι έγινε στο FP1:

Ο καιρός ήταν αρκετά συννεφιασμένος στο Πριγκιπάτο και τα θερμόμετρα έδειχναν 18°C στον αέρα και 26°C στο οδόστρωμα. Οι οδηγοί βγήκαν για το installation lap, ωστόσο χρειάστηκε να περιμένουμε 8 λεπτά μέχρι οι δύο Mercedes να γίνουν τα πρώτα μονοθέσια που γράφουν χρόνο, με την επίδοσή τους να μην είναι ανταγωνιστική.

Ο εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ τους οδηγούσε σε γρήγορη μείωση των χρόνων, όμως η έξοδος του Massa συνοδεύτηκε από ατύχημα στην Sainte Devote, με αποτέλεσμα να έχουμε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Η απομάκρυνση του μονοθεσίου του ήταν γρήγορη και οι οδηγοί ήταν ξανά ελεύθεροι να τρέξουν, ρίχνοντας έτσι και τους χρόνους.

Ο Hamilton βρέθηκε στην πρωτοπορία, αλλά ο Rosberg δεν άργησε να απαντήσει, για να ακολουθήσει στη συνέχεια ο Hamilton με το 1:15.5, όντας έτσι 1 δέκατο πιο γρήγορος από τον Γερμανό. Πίσω από τις Mercedes ήταν ο Ricciardo, όμως η διαφορά ήταν πάνω από 1 δευτερόλεπτο, όσο ο Hamilton έχανε τα φρένα στην πρώτη στροφή, καταστρέφοντας τα ελαστικά του.

Λίγο μετά τα μισά της διαδικασίας, αρκετά ήταν τα μονοθέσια που βρισκόταν στην πίστα. Οι δύο Red Bull προσπαθούσαν να μειώσουν τη διαφορά από τη Mercedes, με τον Verstappen να ανεβαίνει στην τρίτη θέση και να ρίχνει τη διαφορά στα 7,5 δέκατα. Η Ferrari συνέχιζε να είναι πιο πίσω, μιας και ο Vettel βρισκόταν στην 5η θέση και ο Raikkonen στην 12η.

Η Toro Rosso έδειχνε δυνατή και ο Sainz έκλεψε τη θέση από τον Vettel, για να συμπληρώσει το «5-6» για την ιταλική ομάδα, την ώρα που εμείς ακούγαμε τον Alonso να λέει ότι ο out lap ήταν ο χειρότερος που είχε κάνει ποτέ, δίχως να γνωρίζουμε τι είναι αυτό που τον οδηγεί στο συγκεκριμένο συμπέρασμα. Ο Vettel πάτησε γκάζι και ανέβηκε στην τρίτη θέση, μόλις 29 χιλιοστά μπροστά από τον Verstappen.

Για δεύτερη φορά καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, στα 28 λεπτά για τη λήξη της διαδικασίας. Υπεύθυνος αυτή τη φορά ήταν ο Gutierrez, ο οποίος είχε μάλλον πρόβλημα στον κινητήρα, σταματώντας αναγκαστικά το μονοθέσιό του. Η απομάκρυνσή του ήταν άμεση, συνεπώς οι προσπάθειες των οδηγών δεν επηρεάστηκαν σημαντικά.

Μόλις 5 λεπτά αργότερα, είχαμε εκ νέου Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο Palmer ακούμπησε τις μπαριέρες στην Tabac, έτσι σταμάτησε την RS16 του λίγα μέτρα μετά. Η δράση είχε μειωθεί σε εκείνο το σημείο, καθώς οι οδηγοί προετοιμαζόταν για τα τελευταία λεπτά της διαδικασίας.

Ο Bottas προσπαθούσε να βελτιώσει τον χρόνο του, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να ανέβει στην 11η θέση, δείχνοντας ότι το Μονακό θα δυσκολέψει για μία ακόμα χρονιά την ομάδα του Grove, καθώς οι αργές στροφές δεν ταιριάζουν στην FW38, όπως συνέβη και τα προηγούμενα χρόνια.

Κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό για τον Rosberg στο τελευταίο 5λεπτο, πράγμα που οδήγησε σε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, μέχρι ο Γερμανός να επιστρέψει στα pits. Κλατάρισμα και για τον Button, εμπρός δεξιά, επειδή ο Βρετανός χτύπησε ένα καπάκι από τον δρόμο, το οποίο ουσιαστικά είχε σηκώσει ο Rosberg, περνώντας από πάνω του.

Αυτό οδήγησε τους αγωνοδίκες στην κόκκινη σημαία, κάτι που ουσιαστικά σήμαινε τον μηδενισμό του χρονομέτρου, από τη στιγμή που τα δευτερόλεπτα κυλούσαν.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.