Οι ιθύνοντες της Formula 1 συναντήθηκαν στο περιθώριο του GP του Μονακό, όπου και αποφάσισαν τα μονοθέσια του 2017 να εξοπλίζονται με το σύστημα Halo, αντί του Aeroscreen.

Η καταρχήν συμφωνία έγινε από την ομάδα εργασίας τεχνικών κανονισμών της F1, αποτελούμενη από τον Charlie Whiting και εκπροσώπους των ομάδων, οι οποίοι και κατέληξαν για ποιο από τα δύο συστήματα προστασίας των οδηγών θα εισαχθεί την επόμενη σεζόν της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η ομάδα έκρινε πως παρότι το Aeroscreen της Red Bull, υπήρξε πολύ δημοφιλής, το γεγονός πως δεν έχει δοκιμαστεί εκτενώς, όπως το Halo, είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα, μιας και υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρξουν “απρόβλεπτα τεχνικά ζητήματα”. Το Aeroscreen ωστόσο παραμένει μια εναλλακτική πρόταση, και οι αρχές της Formula 1 θα συνεχίσουν την αξιολόγησή του, με ένα νέο πρόγραμμα δοκιμών, έτσι ώστε να προταθεί ξανά για χρήση το 2018, αν αποδειχθεί πως προσφέρει καλύτερη προστασία από το Halo.

Το Halo σύστημα, μετά τις δοκιμές του στη Βαρκελώνη από την Ferrari, εξελίχθηκε, έτσι ώστε να είναι λιγότερο ογκώδες από την αρχική υλοποίηση, και πλέον είναι έτοιμο για νέες δοκιμές, που θα πραγματοποιηθούν την εβδομάδα μετά το GP του Μπακού, προκειμένου η FIA να αξιολογήσει το αν η νέα έκδοση, μπορεί να πάρει έγκριση για χρήση από το 2017. Η τελική απόφαση για το Halo θα παρθεί πριν από το GP της Μεγάλης Βρετανίας, στην επόμενη συνάντηση της ομάδας εργασίας τεχνικών κανονισμών της F1 στις 6 του Ιούλη.