TEST PRE CAMPIONATO F1/2016 - T2 - BARCELLONA (SPAGNA)

Δύο είναι οι συσκευές που έχουν δοκιμαστεί για την προστασία του κεφαλιού του οδηγού. Η πρώτη είναι η Halo προστασία, την οποία είδαμε στο τελευταίο χειμερινό τεστ, ενώ η δεύτερη είναι το Aeroscreen της Red Bull, με την αυστριακή ομάδα να την ενσωματώνει για έναν γύρο στο Ρωσικό Grand Prix.

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία θέλει το κεφάλι του οδηγού να προστατεύεται ήδη από το 2017, γι’ αυτό και οι δοκιμές θα πρέπει να είναι εντατικές, προκειμένου να βρεθεί ο καλύτερος δυνατός σχεδιασμός, για την αποτελεσματικότερη προστασία, αλλά και για τη μικρότερη δυνατή αρνητική επίπτωση στην αεροδυναμική του μονοθεσίου.

Η Halo δείχνει να έχει ένα μικρό προβάδισμα αυτή τη στιγμή και ο Τεχνικός Διευθυντής της Williams, Pat Symonds, λέει πως οι υπεύθυνοι δοκιμάζουν ήδη μια εξελιγμένη έκδοση, ενώ θα υπάρξει τεχνική συνάντηση στο Μονακό.

Θα υπάρξει μια συνάντηση για τεχνικά ζητήματα την Παρασκευή στο Μονακό, και ο Charlie μάς διαβεβαιώνει ότι θα γνωρίζουμε πού είμαστε τότε. Υπάρχει τώρα μια δεύτερη Halo συσκευή που είναι λίγο διαφορετική από αυτή στη Ferrari με την οποία τρέξαμε εδώ στις δοκιμές. Έτσι, θα δούμε τι θα έχουμε στο Μονακό.

Νομίζω ότι έχουμε μια ιδέα για το ποιες θα είναι οι επιπτώσεις από μία τέτοια συσκευή, και θα είναι αρκετά δραματικές. Υπάρχουν ιδιαίτερα κάποια πράγματα, όπως η ψύξη στον άξονα, που δε θα μπορείς να κάνεις πια λόγω του φαινομένου αυτού.