Test_Drive_Citroen_C3_1.6_BlueHDI100_15

Έχουν περάσει 7 χρόνια από την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του C3, και σε περίπου 4 μήνες θα παρουσιαστεί το νέο μοντέλο, με την κυκλοφορία του να αναμένεται σε κάτι λιγότερο από ένα χρόνο. Παρόλα αυτά, αν κάποιος θέλει σήμερα ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο της supermini κατηγορίας, σίγουρα πρέπει να το τσεκάρει.

Με το C3, η Citroen έχει άκρως αξιόλογη εμπορική παρουσία στην supermini κατηγορία όλα αυτά τα χρόνια, με περίπου 4 εκατ. πωλήσεις στα 14 χρόνια καριέρας του. Η επιτυχία του στη χώρα μας, ξεκίνησε από την πρώτη γενιά, και συνεχίστηκε και με τη δεύτερη. Αυτή βασίστηκε κυρίως στη πρακτικότητα του, στη σχεδίαση του, καθώς και στη σχέση τιμής/αξίας.

Σε συνδυασμό με την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στην Ελλάδα, και την εξίσωση της τιμής του με την βενζινοκίνητη έκδοση, αυτό αποτέλεσε το κρυφό χαρτί της ελληνικής αντιπροσωπείας τα τελευταία 4 χρόνια για την εξαιρετική του πορεία και την διαχρονική προτίμηση από το ελληνικό κοινό.

Στα συν

  • Κατανάλωση/Αυτονομία
  • Κινητήρας
  • Χώρος πίσω θέσεων/αποσκευών
  • Πρακτικότητα
  • Άνετη κύλιση
  • Εξοπλισμός

Στα μείον

  • Ποιότητα πλαστικών στις πόρτες
  • Αντικαθίσταται σύντομα