Heineken_F1

Ο όμιλος Heineken και η Formula One Management (FOM) κατέληξαν σε συμφωνία συνεργασίας, βάσει της οποίας, η μπίρα Heineken θα αποτελέσει Παγκόσμιο Συνεργάτη της Formula 1. Η σημαντική αυτή συμφωνία ξεκινά εντός τους έτους, με τη μετονομασία του περίφημου Γκραν Πρι της Monza, το οποίο θα φέρει την ονομασία «FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2016», ενώ θα έχει μακροχρόνιο ορίζοντα.

Από τη σεζόν της F1 για το 2017 κι εφεξής, η μπίρα Heineken θα αποτελεί Συνεργάτη Ονοματοδοσίας της F1 για τρία Γκραν Πρι. Επίσης, θα διαθέτει σημαντική παρουσία σε πολλές επιπλέον εκδηλώσεις της F1, οι οποίες θα επιλεγούν από κοινού από τη Heineken και τη Formula One Management. Ταυτόχρονα, η Heineken θα είναι ο Αποκλειστικός Συνεργάτης της Formula 1 από τον κλάδο της μπίρας, ενώ θα έχει σημαντική παρουσία στους εορτασμούς και διάφορες άλλες δραστηριότητες των Γκραν Πρι, καθώς και δικαιώματα πρόσβασης στην πλειοψηφία των εκδηλώσεων της F1, που θα αποτελούν μέρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 της FIA (FIA Formula One World Championship). Η μάρκα Heineken δεν θα εμφανίζεται σε μονοθέσια της F1.

Ακόμη, η Heineken θα αναπτύξει μια ολοκληρωμένη παγκόσμια καμπάνια σχετικά με την F1 και με βάση την τοποθέτηση της Open your World, καθώς και εκστρατείες για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ σε σχέση με την οδήγηση, με βασικό μήνυμα «Αν οδηγείς, μην πίνεις». Στις δραστηριότητες που θα υλοποιηθούν, περιλαμβάνονται: ενέργειες branding στις πίστες της F1, τηλεοπτικές διαφημίσεις, ενέργειες σε ψηφιακά μέσα, βιωματικές δράσεις και εκδηλώσεις για τους φίλους του αθλήματος, ειδικές πρωτοβουλίες Δημοσίων Σχέσεων, καθώς και ενέργειες στα σημεία πωλήσεων και τις συσκευασίες. Ο David Coulthard και ο Σερ Jackie Stewart θα είναι οι πρεσβευτές των συγκεκριμένων εκστρατειών.

Ο Gianluca Di Tondo, Senior Director Global Heineken Brand στον Όμιλο Heineken, δήλωσε:

Η Formula 1 είναι κάτι μεγαλύτερο από έναν αγώνα. Είναι ένα παγκόσμιο γεγονός. Ταυτόχρονα, η F1 αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τη Heineken, επιτρέποντας τη διάδραση της μάρκας με τους καταναλωτές, υπάρχοντες και δυνητικούς, σε σημαντικές αγορές ανάπτυξης. Η F1 καλύπτει τρεις πολύ σημαντικές περιοχές για εμάς: α) προσφέρει δυναμικές εμπορικές ευκαιρίες, β) συμβάλλει στην επέκταση της πλατφόρμας μας για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ με νέους και καινοτόμους τρόπους, γ) επιτρέπει τη μεταφορά ικανοτήτων μεταξύ της F1 και των στελεχών μας.

Και συμπλήρωσε:

Η συνεργασία αυτή συμπληρώνει τις υπάρχουσες παγκόσμιες πλατφόρμες μας, επιτρέποντας μας να έρθουμε σε επαφή με το τεράστιο κοινό των αγώνων της F1 και τους 400 εκατομμύρια τηλεθεατές που την παρακολουθούν σε ετήσια βάση. Το πάθος μας για να δημιουργούμε ενθουσιώδεις στιγμές για τους καταναλωτές αποτελεί τη «σφραγίδα» των μακροχρόνιων και επιτυχημένων σχέσεων μας με το UEFA Champions League, το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι και τη σειρά ταινιών James Bond. Αυτό ακριβώς το πάθος θα εισφέρουμε και στη συνεργασία μας με τη Formula One.

Ο Bernie Ecclestone, Διευθύνων Σύμβουλος της Formula One Group, δήλωσε:

Η Heineken είναι μια διεθνής premium μάρκα, ιδιαίτερα φημισμένη για το εξαιρετικό της marketing. Είμαι πολύ χαρούμενος που καλωσορίζω τη μάρκα στην οικογένεια της Formula One κι ανυπομονώ για το εύρος και την ποιότητα των δραστηριοτήτων της, τόσο εντός, όσο και εκτός των εκδηλώσεων της F1. Και οι δυο πλευρές δραστηριοποιούμαστε στο χώρο της καινοτομίας και της απόλαυσης κι ελπίζω ότι αυτή θα είναι η αρχή μιας μακράς και ιδιαίτερης σχέσης. Άλλωστε, όταν πίνω μπίρα, πάντα απολαμβάνω μια Heineken.

Η παγκόσμια πλατφόρμα της Formula 1 θα προσφέρει στη Heineken ακόμη σημαντικότερες ευκαιρίες – τόσο παγκοσμίως, όσο και σε τοπικό επίπεδο – ώστε να προωθήσει μια θετική αλλαγή. Η ξεκάθαρη θέση της Heineken και τη Formula 1 προς τους καταναλωτές θα είναι εμφανής, με το μήνυμα: «Αν οδηγείς, μην πίνεις». Η νέα εκστρατεία θα στηρίζεται στην μακροχρόνια δέσμευση του ομίλου Heineken να αξιοποιεί τη «ναυαρχίδα» των μαρκών του, για να προωθεί το μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης. Η Heineken επενδύει το 10% των παγκόσμιων διαφημιστικών κονδυλίων της σε καμπάνιες υπεύθυνης κατανάλωσης, όπως οι εκστρατείες Moderate Drinkers Wanted” και Dance More, Drink Slow”. Το μήνυμα αυτό διαδίδεται και μέσω χορηγικών πλατφορμών, όπως η συνεργασία με το UEFA Champions League και το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι, όπου το ένα τρίτο της δαπάνης για τις διαφημίσεις εντός γηπέδου κατευθύνεται στο μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης. Το ίδιο ισχύει και για τα εκατοντάδες μουσικά φεστιβάλ και τις συναυλίες που χορηγεί η μάρκα ανά τον κόσμο. Επίσης, το 2015, το μήνυμα αυτό εμφανίστηκε σε πάνω από 8 δισεκατομμύρια μπουκάλια και κουτάκια Heineken

Στο πλαίσιο αυτό, ο Bernie Ecclestone συμπλήρωσε:

Πριν λίγο καιρό, ξεκινήσαμε την εκστρατεία «Σκέψου πριν Οδηγήσεις» στις εκδηλώσεις της F1. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που η σημαντική αυτή πρωτοβουλία, έχει πλέον την δυναμική και έμπρακτη στήριξη της Heineken, μέσω της καμπάνιας «Αν οδηγείς, μην πίνεις». Πλέον, θα εξελίξουμε και θα ενισχύσουμε αυτά τα μηνύματα, με τρόπο που θα αντανακλά την προσωπικότητα και τις αξίες της Heineken.