Jaguar F-Type SVR review

Η Jaguar παρουσίασε στην περασμένη έκθεση της Γενεύης, την F-Type SVR, την κορυφαία F-Type που είναι ένα μείγμα της κλασικής F-Type R και της πολύ ειδικής, F-Type Project 7 και το βρετανικό Auto Express είχε την ευκαιρία να την δοκιμάσει.

Η SVR βασίζεται στην R, αλλά δεν είναι καθόλου ίδια με αυτήν, καθώς ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επεκταθεί όσο το δυνατόν πιο πλάγια για καλύψει αποτελεσματικά τους τροχούς, μειώνοντας τις αεροδυναμικές αντιστάσεις και βελτιώνοντας την ροή του αέρα.

Κάτω από τον προφυλακτήρα, έχει τοποθετηθεί ένα επίπεδο splitter για να μειώσει την άνωση ενώ για τον ίδιο λόγο, ανοίχτηκαν αεραγωγοί στο εσωτερικό των θόλων. Για την καλύτερη απαγωγή θερμότητας από τον χώρο του κινητήρα δε, το καπό διαθέτει νέους αεραγωγούς. Το πάτωμα είναι επίπεδο ώστε να μειωθεί η πίεση ενώ στο πίσω μέρος, τόσο ο διαχύτης όσο και η αεροτομή βελτιώνουν την αεροδυναμική και χαρίζουν ένα πιο επιθετικό look στην F-Type SVR.

Η καρδιά του ιαγουάρου, δεν είναι άλλη από τον 5-λιτρο, supercharged V8. Όμως και αυτός έχει αλλάξει. Η απόδοση του φτάνει πλέον τα 575 άλογα ενώ η ροπή, τα 700 Nm. Η εξάτμιση έχει αντικατασταθεί με ένα σύστημα που κατασκευάζεται από τιτάνιο και Inconel με αποτέλεσμα το βάρος του να είναι κατά 16 κιλά μικρότερο! Τόσο το 8-τάχυτο, Quickshift κιβώτιο, όσο και το σύστημα τετρακίνησης διαθέτουν νέες ρυθμίσεις και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις. Εκτός από την τελική των 322 km/h, η F-Type SVR επιταχύνει στα 96 km/h σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα, ενώ περισσότερες πληροφορίες γι’αυτήν μπορείς να διαβάσεις εδώ.