First_Drive_Renault_Kadjar_13

Όταν το 2015, για πρώτη φορά στην ιστορία των Ευρωπαϊκών πωλήσεων αυτοκινήτων, τα SUV έγιναν η No1 σε πωλήσεις κατηγορία, αφού χάρη σε αύξηση της τάξης του 24%, ξεπέρασαν τόσο τα subcompacts όσο και τα compacts, θα πρέπει να είσαι τουλάχιστον χαζός σαν CEO μιας αυτοκινητοβιομηχανίας να μην έχεις στην γκάμα σου τουλάχιστον 2 τέτοια μοντέλα.

Το 38% περίπου όλων των SUVs είναι τα “small SUVs”, εκεί που η Renault είναι ηγείται με το Captur, αλλά ακόμα και με άνοδο της τάξης του 38%, που σημείωσε η συγκεκριμένη κατηγορία σε σχέση με το 2014, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία, πίσω από αυτή των “compact SUV” με μερίδιο αγοράς 40%, αλλά πολύ μικρότερη αύξηση της τάξης του 8%. Την μεγαλύτερη αύξηση σημείωσε η κατηγορία με τα μεσαία SUV, με 42%, εκεί που το γαλλικό εργοστάσιο παρουσίασε πρόσφατα το Koleos.

Στα compact SUV, όμως, η πρωτιά ανήκει στο Nissan Qashqai, με την πρώτη γενιά πρακτικά να ιδρύει την κατηγορία, και με την δεύτερη να θέτει τα δεδομένα αυτής. Η Renault, όμως, έχοντας ηγετικό ρόλο στην συμμαχία με την ιαπωνική εταιρία, δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός παιχνιδιού, και έτσι παρουσίασε τον περασμένο Φεβρουάριο το πρώτο της crossover στο C-segment, το Kadjar, και εχθές πραγματοποιήθηκε η πανελλήνια παρουσίαση του πρώτου μοντέλου της εταιρίας για τη συγκεκριμένη.

Με το Kadjar, η εταιρία εισέρχεται σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, με τους αντιπάλους να αυξάνονται κάθε χρόνο και μερικοί από αυτούς να είναι το Kia Sportage, Nissan Qashqai, το Ford Kuga, το Honda CR-V, το Peugeot 3008, το Hyundai ix35, το VW Tiguan, και για τους εκτός Ελλάδας ενδιαφερόμενους, Mazda CX-5.