VW ADAC Test (2)


Ενώ η ανάκληση των Euro 5 TDI κινητήρων, που επηρεάζονται από το dieslegate, είναι λίγο πίσω στο χρονοδιάγραμμα, φαίνεται ότι η Volkswagen έχει κάνει καλά τη δουλειά της. Το διάσημο Auto Club Γερμανίας ADAC πήρε ένα «επισκευασμένο» Golf 6 με τον 2.0-λιτρο diesel, και διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχουν μειονεκτήματα. Αυτό αποτελεί ευχάριστο νέο για τα εκατομμύρια των ανθρώπων στην Ευρώπη, οι οποίοι έχουν αυτό το συγκεκριμένο κινητήρα σε Golf , Octavia, Passat, Tiguan και άλλα.

VW ADAC Test (3)

Στην πραγματικότητα, το ADAC λέει ότι υπάρχουν οφέλη για την ανάκληση. Ο 2.0-λιτρος TDI υποτίθεται πως βγάζει 140 άλογα, αλλά στην πραγματικότητα παράγει 147 άλογα (108 kW) πριν από την ανάκληση, όπως μαρτυρούν οι αριθμοί στο δυναμόμετρο. Μετά τις τροποποιήσεις που έγιναν, η συνολική ιπποδύναμη ανεβαίνει στα 148 άλογα (109 kW) χωρίς οφέλη στην μέγιστη ροπή, αλλά η καμπύλη που παρουσιάζει γίνεται ομαλότερη. Η ανάκληση για το 2.0-λιτρο TDI περιλαμβάνει απλά ενημέρωση  λογισμικού.

VW ADAC Test (4)

Δεν ξέρουμε αν πρέπει να εμπιστευόμαστε την έκθεση του ADAC. Μετά από το σκάνδαλο, η Volkswagen έχει δεσμευτεί να αγοράσει πίσω μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με το 2λιτρο TDI στις Ηνωμένες Πολιτείες, γεγονός που υποδηλώνει ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν μπορεί να τροποποιηθεί μόνο με νέο πρόγραμμα, ώστε να συμμορφώνεται με τι νόρμες των Η.Π.Α, οι οποίες είναι διαφορετικές και πολύ αυστηρότερες, από αυτές που ισχύουν στην Ευρώπη.

Το ADAC διενήργησε ειδική δοκιμή εκπομπών autobahn, και βρήκε ότι οι εκπομπές μειώθηκαν κατά 30%. Ωστόσο, στις ΗΠΑ, οι κινητήρες TDI ήταν πολλές φορές πάνω από το νόμιμο όριο, που σημαίνει ότι θα έπρεπε να μειωθούν περίπου κατά 95%!