Mercedes-AMG C 63

Έχω την εντύπωση πως οι εταιρείες με aftermarket συστήματα εξατμίσεων κάνουν χρυσές δουλειές στις εποχές που ζούμε. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το downsizng. Οι κινητήρες έχουν όλο και μικρότερη χωρητικότητα, με αποτέλεσμα την τοποθέτηση των συστημάτων turbo, προκειμένου να αυξηθεί η ιπποδύναμη και η ροπή.

Η Mercedes δε θα μπορούσε να κάνει κάτι διαφορετικό στις κορυφαίες εκδόσεις της C-Class, δηλαδή την C 63 και την C 63 S. Βέβαια, ο ήχος έχει επηρεαστεί σημαντικά σε σχέση με το ατμοσφαιρικό μοτέρ της προηγούμενης γενιάς, γι’ αυτό και οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν μια aftermarket εξάτμιση αν θέλουν να βελτιώσουν τη μελωδία που φτάνει στα αφτιά τους.

Η Akrapovic είναι μία από τις πιο γνωστές εταιρείες στον χώρο. Το R&D τμήμα των Σλοβένων δούλεψε για μία ακόμα φορά και το αποτέλεσμα ήταν μια εξάτμιση εμπνευσμένη από την S 63 Coupe. Σύμφωνα με την εταιρεία, το βάρος έχει μειωθεί κατά 45% (13 κιλά), την ώρα που ο κινητήρας αποδίδει 8 επιπλέον άλογα στις 2.000 σ.α.λ. και 27,9 N·m ροπής στις 1.850 σ.α.λ..