McLaren-Honda

Τον τρίτο καλύτερο αγώνα της McLaren αποτέλεσε το Αυστριακό Grand Prix από πλευράς βαθμολογικής συγκομιδής. Ο Jenson Button πήρε τους 8 βαθμούς της 6ης θέσεις, με τον Fernando Alonso να αντιμετωπίζει προβλήματα αξιοπιστίας στη δική του MP4-31. Οι μηχανικοί της Honda έχουν κάνει μερικές επεμβάσεις στον RA616H, οι οποίες βοήθησαν με τη σειρά τους στο χθεσινό αποτέλεσμα.

Η ιαπωνική εταιρεία έχει ξοδέψει τις 20 από τις 32 μάρκες, έτσι μένουν άλλες 12 για το υπόλοιπο της σεζόν. Ο επί κεφαλής της εταιρείας, Yusuke Hasegawa, λέει πως η αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα ενδέχεται να υπάρξει ακόμα και στο Βρετανικό Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο, αν και τίποτα δε θεωρείται δεδομένο. Παράλληλα, το βάρος πέφτει πλέον στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, μιας και η απόδοση του ERS είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα.

Δε θέλω να περιμένω. Έτσι θα το κάνουμε όταν έχουν έτοιμο τον κινητήρα, θα τον βάλουμε ακόμα και στο Silverstone. Αλλά, δεν έχω ακόμα την πληροφόρηση, έτσι θα πρέπει να ελέγξω ότι μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Θα μπορούσε να είναι το επόμενο 3ήμερο. Αλλά, βασικά σε κάθε αγώνα περιμένω την αναβάθμιση.

Ναι, θα έχει να κάνει με τον κινητήρα (εσωτερικής καύσης). Για να δημιουργήσουμε λίγη δύναμη, ξοδέψαμε λίγο από τη δύναμη του κινητήρα για την εξάτμιση και θυσιάσαμε λίγη δύναμη από τον κινητήρα για τη νέα τουρμπίνα. Νομίζω πως τα πράγματα βελτιώθηκαν από τότε που βάλαμε τη νέα τουρμπίνα.

Στον Καναδά και το Αζερμπαϊτζάν, ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί. Έχουμε επιστρέψει σε μια πιο φυσιολογική πίστα και νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που αποδείξαμε ότι η αναβάθμισή μας δούλεψε καλά.