F1

Λόγω των 21 Grands Prix, ο κάθε οδηγός φέτος συνεχίζει να έχει πέντε κινητήρες για όλη τη σεζόν, όπως και πέρυσι. Έχουμε φτάσει στον 10ο φετινό αγώνα και οι πιέσεις στους οδηγούς έχουν αρχίσει να γίνονται όλο και μεγαλύτερες, καθώς τα στοιχεία του κινητήρα σιγά-σιγά τελειώνουν και οι ποινές είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα έρθουν προς το τέλος της χρονιάς για κάποιους.

Σε αρκετά δύσκολη κατάσταση είναι ο Lewis Hamilton, καθώς έχει χρησιμοποιήσει 3 κινητήρες εσωτερικής καύσης, μαζί με 5 turbo και 5 MGU-H. Τα πράγματα για τον Nico Rosberg είναι λίγο καλύτερα, ενώ ο Sebastian Vettel έχει φορέσει μέχρι στιγμής 4 κινητήρες, αριθμός ίδιος με τους Marcus Ericsson και Jenson Button.

Πολύ καλά τα πράγματα για τις δύο Williams, τις Force India και την Haas, ομάδες που δε θα τιμωρηθούν αν συνεχίσουν να έχουν την ίδια αξιοπιστία μέχρι και το Abu Dhabi.

Στη συνέχεια ο πίνακας με τα στοιχεία που έχουν χρησιμοποιηθεί πριν από το Silverstone.

Οδηγός Ομάδα ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Lewis Hamilton Mercedes 3 5 5 3 3 3
Nico Rosberg Mercedes 3 3 3 2 2 2
Sebastian  Vettel Ferrari 4 3 3 3 2 3
Kimi Raikkonen Ferrari 3 3 3 3 2 3
Felipe Massa Williams 2 2 2 2 2 2
Valtteri Bottas Williams 2 2 2 2 2 2
Daniel Ricciardo Red Bull 3 3 3 3 2 2
Max Verstappen Red Bull 2 2 2 2 2 5
Nico Hulkenberg Force India 2 2 2 2 2 2
Sergio Perez Force India 2 2 2 2 2 2
Kevin Magnussen Renault 3 3 3 3 2 3
Jolyon Palmer Renault 2 2 2 2 3 3
Daniil Kvyat Toro Rosso 3 3 3 2 2 2
Carlos Sainz Toro Rosso 3 3 3 2 2 2
Marcus Ericsson Sauber 4 3 2 2 2 2
Felipe Nasr Sauber 3 2 3 2 2 2
Fernando Alonso McLaren 3 3 3 3 3 3
Jenson Button McLaren 4 4 4 4 2 2
Pascal Wehrlein Manor 2 2 2 2 2 2
Rio Haryanto Manor 3 3 3 3 2 2
Romain Grosjean Haas 2 2 2 3 2 2
Esteban Gutierrez Haas 2 2 2 2 2 3

ICE: Κινητήρας εσωτερικής καύσης

TC: Υπερσυμπιεστής

MGU-K: Γεννήτρια κινητικής ενέργειας

MGU-H: Γεννήτρια θερμικής ενέργειας

ES: Μπαταρίες

CE: Ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου