2017-toyota-prius-prime

Ενδεχομένως ένα από τα βασικότερα μειονεκτήματα του αναμενόμενου plug-in υβριδικού Toyota Prius Prime είναι η απουσία της πέμπτης θέσης. Το ίδιο συνέβη εσκεμμένα και στην πρώτη γενιά του Chevrolet Volt, με τη δεύτερη γενιά να εξαλείφει αυτό το μειονέκτημα. Το ίδιο φαίνεται πως θα συμβεί μελλοντικά και με το Prime, σύμφωνα με τον ο Koji Toshiyama, αρχιμηχανικό του νέου Prius και του Prius Prime.

Όπως είχε αποκαλύψει, στην παρουσίαση τον περασμένο Απρίλιο, ο διευθυντής οχημάτων προηγμένης τεχνολογίας της Toyota, Nathan Kokes, η τοποθέτηση στο Prime μόνο τεσσάρων καθισμάτων ήταν απαραίτητη για τη συνολική απόδοση του αυτοκινήτου. Εάν υπήρχε χώρος για τρίτο επιβάτη στα πίσω καθίσματα, εκτός του ότι θα έπρεπε να ενισχυθεί περισσότερο το αμάξωμα, θα έπρεπε να μετακινηθεί και ο φορτιστής ισχύος 3,3 kW. Όμως οι αλλαγές αυτές είναι δυνατό να γίνουν και ο Koji Toshiyama δήλωσε πως είναι έτοιμος να τις κάνει.

2017_Toyota_Prius_Prime_07

Ο Toshiyama, αρχιμηχανικός των Prius και Prius Prime, είπε κατά τη διάρκεια ενός test drive, ότι ανυπομονεί να βρει τρόπο για την επέκταση των πίσω καθισμάτων του Prime. Πάνω σε αυτό το θέμα θα εργαστεί στο εξής, παράλληλα με την εξέλιξη για τη μετάβαση στην επόμενη γενιά του “απλού” Prius. Ωστόσο, απέφυγε να διευκρινίσει το χρόνο, στον οποίο θα είναι έτοιμο αυτό το project. Προς το παρόν τουλάχιστον γνωρίζουμε πως οι προσπάθειες της Toyota, για την εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δε σταματούν στο Prius Prime.