xTesla-Model-S-autopilot-1024x513.jpg.pagespeed.ic.7KtSz3dayD

Με όλα αυτά που έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα, έπειτα από το θανατηφόρο ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη το Tesla Model S, όλοι έχουν αρχίσει να αντιμετωπίζουν την “αυτόνομη οδήγηση” με έναν πιο σκεπτικιστικό τρόπο.

Επομένως, αν και αρκετά νωρίτερα κάποιοι έχουν ξεχωρίσει τους δρόμους τους πάνω στην νέα τεχνολογία, τώρα έρχονται ακόμη περισσότεροι να διασαφηνίζουν την εφαρμογή αυτής στις εταιρείες τους. Μια τέτοια περίπτωση είναι και της Nissan.

Πρόσφατα, ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Nissan, Hideyuki Sakamoto, στη συνέντευξη τύπου για το νέο σύστημα δήλωσε

Δεν πρόκειται για αυτόνομη οδήγηση. Είναι, θα λέγαμε καλύτερα, ένα σύστημα υποβοήθησης του οδηγού.

Θα αναρωτηθείς εύστοχα, γιατί παίζουν με τις λέξεις. Αυτό γίνεται, γιατί δημιούργησε πολλές αντιδράσεις η ονομασία του συστήματος (AutoPilot) της Tesla, καθώς πολλοί θεωρούν ότι το όνομα προϊδεάζει τον οδηγό για πράγματα τα οποία δεν είναι ικανό το σύστημα να προσφέρει, οδηγώντας σε μια υπερ-εμπιστοσύνη του οδηγού απέναντι στο τελευταίο, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα να συμβαίνουν ατυχήματα. Αυτός είναι και ο λόγος που όλοι οι υπόλοιποι τώρα, τρέχουν και “μαζεύουν” τις κουβέντες τους.

Μάλιστα, όπως δηλώνει ο Διευθυντής του τμήματος ανάπτυξης αυτόνομης οδήγησης και προηγμένης ασφάλειας της Nissan, Kiwamu Aoyanagi:

Ανησυχούσαμε από την αρχή για κάποια τέτοια κατάσταση.

Τώρα βέβαια, o CEO της Tesla, Elon Musk, τρέχει να προλάβει τα γεγονότα, καθώς λίγες μέρες πριν, ανακοίνωσε πως όλο το σύστημα AutoPilot θα πάρει μια ενημέρωση λογισμικού  “On The Air” (OTA), η οποία θα αναβαθμίσει το σύστημα σε μεγάλο βαθμό, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Musk.