_FER1006

Η ιστορική ομάδα ξεκίνησε δυναμικά τη νέα εποχή της Formula 1, όντας η δεύτερη δύναμη το 2014. Όμως από τότε, κάθε χρονιά που περνάει βρίσκεται κι ένα ακόμη βήμα πιο πίσω από τον ανταγωνισμό. Στο Grove ξέρουν πως η εξέλιξη κατά τη διάρκεια της σεζόν είναι κομβικής σημασίας και για τον αγώνα στην Ουγγαρία θα έχουν σημαντικές αναβαθμίσεις.

Η πίστα του Hungaroring δεν ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της FW38, αλλά στην προσπάθεια που γίνεται για να κρατήσει η Williams πίσω της την Force India, θα έχει για το gp νέο πάτωμα. Ο Pat Symonds δήλωσε γι’ αυτό:

Πρέπει να φέρουμε απόδοση στο αυτοκίνητο και να το χρησιμοποιήσουμε σωστά, και όντως θα έχουμε νέα εξαρτήματα. Η Force India έκανε καλά βήματα πάνω στην αεροδυναμική στην Βαρκελώνη και πιθανότατα εμείς δεν συμβαδίσαμε με αυτό.

Τώρα πρέπει να φέρουμε νέα κομμάτια και θα έχουμε νέο πάτωμα στην Ουγγαρία, κάτι που είναι καλό. Σέβομαι την Force India, είναι μια καλή ομάδα, αλλά είμαι πεπεισμένος ότι θα κρατήσουμε την τέταρτη θέση.

W79P0709

Στο τελευταίο τεστ, που πραγματοποιήθηκε στο Silverstone, η Williams θέλησε να αξιολογήσει τα νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα, καθώς και τη διαχείριση των ελαστικών, τομέα στον οποίο θεωρεί πως έμεινε πίσω. Πάντως, ο Valtteri Bottas δεν έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα.

Σημειώσαμε πρόοδο, αλλά δυσκολευόμαστε να την μεταφράσουμε άμεσα στην αεροδυναμική και στους χρόνους. Όμως έχουμε βρει κάτι το οποίο θα μπορούσε να μας ωφελήσει, ίσως όχι τώρα, αλλά στο μέλλον.

Έπειτα από 10 συμπληρωμένους αγώνες στο πρωτάθλημα, η Williams βρίσκεται 19 βαθμούς μπροστά από την Force India και περισσότερους από 100 πίσω από την τρίτη Red Bull Racing.