vw logo

Η Volkswagen ετοιμάζεται για την μεγαλύτερη αλλαγή στην ιστορία της, μιας και πλέον ρίχνει το βάρος στα ηλεκτρικά και στα υβριδικά μοντέλα. Αυτό τόνισε ακόμη ένα στέλεχος της γερμανικής εταιρίας, ο Hinrich Woebcken, o CEO της VW Αμερικής, ο οποίος είπε πως οι κινητήρες diesel θα βρίσκονται “στην ημερήσια διάταξη” της εταιρίας το διάστημα 2017-2019, εφόσον πάρουν την έγκριση από την EPA, με την VW να σταματά πλέον να εστιάζει στις πωλήσεις diesel μοντέλων στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Προτού ξεσπάσει το σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών μέσω του παράνομου λογισμικού, το 20% των αυτοκινήτων της VW που πωλούνταν στις Η.Π.Α διέθεταν diesel κινητήρα. Με τις πωλήσεις των diesel κινητήρων να έχουν διακοπεί από τον Σεπτέμβριο του 2015, με την EPA να μην έχει δώσει για την ώρα την έγκριση της, ώστε να πωλούνται ξανά στις Η.Π.Α diesel μοντέλα της VW.

Η γερμανική εταιρία αναπτύσσει μια νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα, την MEB, αποκλειστικά για χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία θα ξεκινήσουν την εμπορική τους πορεία από το 2020. Στόχος της VW είναι να έχει στη γκάμα της περισσότερα από 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2020, ώστε να έχει πουλήσει 3 εκατομμύρια τέτοια οχήματα, ενώ παράλληλα υπόσχεται να προσφέρει καθαρότερους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τοποθετώντας φίλτρα σωματιδίων και στους κινητήρες βενζίνης της.

Στις σχετικές ειδήσεις, η VW ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του έτους, όπου τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 7% στα 7,5 δισ. ευρώ, περισσότερα από όσα είχαν προβλέψει οι αναλυτές. Παράλληλα ο οίκος ανακοίνωσε πως βάζει στην άκρη επιπλέον 2,2 δισ. ευρώ για να πληρώσει “τις αμαρτίες” του Dieselgate, κυρίως στις Η.Π.Α. Μέχρι σήμερα, η VW έχει βάλει στην άκρη συνολικά περισσότερα από 18 δισ. ευρώ για τις ανάγκες του Dieselgate.