audi-r18-quattro-lmp1-2016-wec


Πολλάκις έχει αναφερθεί ότι το μέλλον της οικολογικής-οικονομικής οδήγησης κρύβεται πίσω από την υδρογονοκίνηση. Την άποψη αυτή φαίνεται να ενστερνίζεται και η Audi, με την γερμανική φίρμα να αποκαλύπτει πως «Πιθανόν» η συγκεκριμένη τεχνολογία, να υιοθετηθεί από τα επικείμενα αγωνιστικά της που θα συμμετάσχουν στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Η επιβεβαίωση προήλθε από τον Επικεφαλή Τεχνικής Ανάπτυξης της Audi,  Stefan Knirsch ο οποίος δήλωσε πως η υλοποίηση ενός τέτοιου project εξαρτάται από το αν η τεχνολογία πλησιάσει περισσότερο την πραγματικότητα και τα αυτοκίνητα παραγωγής.

Αν θέλαμε να αποδείξουμε τις ικανότητές μας με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσαμε να το κάνουμε. Αλλά πρώτο μέλημα είναι να βεβαιωθούμε ότι θα έχει μια μελλοντική παραγωγή.  Δεν θέλουμε να δείξουμε πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στα παραγωγικά δεδομένα, και αυτή τη στιγμή η έλλειψη υποδομών δημιουργεί αβεβαιότητα.

Αν ήταν να συμμετέχει ένα υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο της Audi στο Le Mans, είναι πιθανό να το έκανε στην κατηγορία πειραματικών αυτοκινήτων, Garage 56, με πρόσφατα παραδείγματα καταχωρήσεων της κατηγορίας να αποτελούν το βενζινοκίνητο Nissan Deltawing Concept, που είχε επιτραπεί η είσοδος του στους αγώνες το 2012, και το υβριδικό ZEOD RC της Nissan το 2014, ενώ φέτος, το Green GT H2 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο που έκανε πλήρης γύρους της πίστας του Le Mans, κινούμενο με υδρογόνο.

lemans-24-hours-of-le-mans-test-day-2016-8-audi-sport-team-joest-audi-r18-e-tron-quattro-l

Η Audi είναι επικεφαλής της μάρκας του Ομίλου VW για την ανάπτυξη των κυψελών καυσίμου υδρογόνου, και ασχολείται με την τεχνολογία από το 2003, όταν παρήγαγε ένα υδρογονοκίνητο Audi A2 με πιο πρόσφατη ενέργεια να αποτελεί η αποκάλυψε του Audi H-tron Quattro SUV Concept στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.

Βρισκόμαστε στην φάση ανάπτυξης της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου, σε ένα σοβαρό επίπεδο παραγωγής – αλλά η αγορά είναι αυτή που πρέπει να αποφασίσει πότε θα την ξεκινήσει. Είμαστε έτοιμοι, αλλά οι υποδομές δεν είναι ακόμη επαρκής, και η σχέση μεταξύ, αμιγώς ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων, δεν είναι σαφής.

Δήλωσε ο Knirsch.

Αυτή την στιγμή στο Ηνωμένο Βασίλειο διατίθενται μόνο δύο υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα το Hyundai ix35 και το Toyota Mirai, με αυτά να βγαίνουν σε πολύ περιορισμένο αριθμό και με τιμές αγοράς που αντανακλούν το υψηλό κόστος ανάπτυξης της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου.