polo sedan

Εδώ και καιρό, η VW φαίνεται πως ετοιμάζει το υπό-brand της, που θα φτιάχνει φθηνά αυτοκίνητα που θα απευθύνονται στην Κίνα, την Ινδία και άλλες αναπτυσσόμενες αγορές, ακολουθώντας το επιτυχημένο παράδειγμα της Renault με την Dacia. Ενώ όλα πήγαιναν με βάση τον προγραμματισμό της εταιρείας, πέρυσι ξέσπασε το Dieselgate και η εταιρεία αποφάσισε να αναθεωρήσει τα σχέδια της με την κατάργηση μερικών μοντέλων ενώ δεν υπήρχαν πληροφορίες για το τι θα κάνει με την νέα εταιρεία.

Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες, η VW φαίνεται πως θα ζητήσει την βοήθεια της ινδικής Tata για να πάρει πληροφορίες  για το οικονομικό αυτοκίνητο που ετοιμάζει, μιας και η εμπειρία της Ινδικής εταιρείας στον περιορισμό του κόστους, θα είναι πολύτιμη για αυτή. Η Tata έγινε γνωστή για το Nano, το φθηνότερο αυτοκίνητο στον κόσμο το οποίο κόστιζε κάτω από $3.000, αλλά απέτυχε στις πωλήσεις.

Οι δύο εταιρείες βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για να δουν πως θα προσεγγίσουν το θέμα, αλλά παραμένει ασαφές προς το παρόν, αν η VW θα αναπτύξει το μοντέλο με την βοήθεια της Tata ή αν η τελευταία θα είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του.

Από τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, τα αυτοκίνητα αυτά θα βασίζονται σε παλαιότερες πλατφόρμες της VW, θα χρησιμοποιούν παλαιότερους κινητήρες, ενώ θα στερούνται πολλά από τα χαρακτηριστικά που θεωρούμε δεδομένα όπως τους πολλούς αερόσακους ή τον κλιματισμό.

Ο πρώην CEO της VW, Martin Winterkorn είχε αφήσει να εννοηθεί πως τα πρώτα μοντέλα της νέας εταιρείας θα είναι ένα compact σεντάν, ένα estate και ένα πολυμορφικό, με το φθηνότερο να ξεκινάει από το 6.000-7.000 Ευρώ.