Lotus-SUV

Η αγορά των SUV είναι τόσο προσοδοφόρα, που η Lotus δεν μπορεί να την αγνοήσει πλήρως, υπάρχει ένα concept που τρέχει, αλλά δεν είναι τίποτα σίγουρο.


Τα λόγια του Jean-Marc Gales, εκτελεστικού διευθυντή της ιστορικής βρετανικής μάρκας από το Hethel, έκαναν αρκετούς petrolhead να θορυβηθούν. Η Lotus είναι σε φάση αναδιάρθρωσης και δεδομένων των περιορισμένων οικονομικών πόρων, πρέπει κάθε κίνηση να είναι πολύ μελετημένη. Αν και πριν λίγα χρόνια ένα SUV δίπλα στην Elise με τα ίδια σήματα θα ήταν κακόγουστο αστείο, πλέον όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά, αφού ήδη αρκετά κάστρα πέσαν. Πάντως το βέβαιο είναι πως το πνευματικό τέκνο του Colin Chapman θα ακολουθεί εσαεί την οδό της απλότητας και της μικρής μάζας, αυτές είναι οι αξιοζήλευτες ρίζες της και δεν θα παρεκκλίνει από αυτές.

Η Lotus αυτή την στιγμή έχει προτεραιότητα την νέα Elise με την οποία θέλει να κάνει είσοδο στην αμερικάνικη αγορά και θα είναι φαρδύτερη για να έχει πλευρικούς αερόσακους αλλά την ίδια σχέση βάρους-ισχύος. Επίσης μια ανοιχτή Evora είναι στα σκαριά με ορίζοντα διετίας. Προς καθησυχασμό των ορκισμένων petrolheads, ο κύριος Gales αποκήρυξε “αιρετικές” μηχανολογικές λύσεις, όπως το ηλεκτρικό τιμόνι που όπως και πολλοί έχουμε δει στην πράξη εξαφανίζει την αίσθηση, την πληροφόρηση και την αμεσότητα, αλλά και τα υβριδικά συστήματα που προσθέτουν μάζα, πολυπλοκότητα και καταλαμβάνουν πολύ χώρο. Άλλωστε ένα ελαφρύ όχημα έχει χαμηλή κατανάλωση και άρα χαμηλούς ρύπους, ωστόσο ο Gales δεν απέκλεισε την ηλεκτροκίνηση, ίσως σε ένα απώτερο μέλλον όταν θα μπορεί να προσφέρει με τρόπο ανάλογο με αυτόν που προσφέρονται τα crate engines που χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια η Lotus.