688688

H Mercedes-Benz έχει ξεκινήσει εδώ και κάτι μήνες την εξέλιξη του του πρώτου της pickup μοντέλο στην ιστορία της, το οποίο θα κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του 2017, και στο παρακάτω video θα το δεις να δοκιμάζεται στις εγκαταστάσεις της εταιρίας στην Γερμανία

Σχεδιαστικά, φαίνεται σαφής η επιρροή από το Nissan Navara, όπου και βασίζεται, με το pick-up της Mercedes να ονομάζεται πιθανότατα GLT. Σύμφωνα με την εταιρία θα προσφέρει κορυφαία ασφάλεια και πολυτέλεια και θα προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις, οι οποίες θα έχουν επίκεντρο τους επιβάτες, όπως κάνει το VW Amarok, διευρύνοντας έτσι το αγοραστικό κοινό και σε τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού.

Η βασική έκδοση θα στοχεύει στους παραδοσιακούς πελάτες των pickups μοντέλων, με την κορυφαία έκδοση να διαθέτει μια πιο πολυτελές νότα, παρόμοιας φιλοσοφίας με τις Denali εκδόσεις των pickups της GMC. Ο Källenius απέκλεισε το ενδεχόμενο να δούμε μια AMG έκδοση, είτε “43” είτε “63”, καθώς η ζήτηση για τέτοια μοντέλα θα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Παρόλα αυτά, παραδέχτηκε ότι θα προσφέρονται AMG στιλιστικά πακέτα που θα κάνουν την εμφάνιση του pickup περισσότερο επιθετική.

Κίνηση θα παίρνει από δύο diesel κινητήρες, έναν τετρακύλινδρο 2,3-λίτρων απόδοσης 187 ίππων με 450 Nm ροπής και έναν 3-λιτρο V6 turbodiesel κινητήρα απόδοσης 258 ίππων και 620 Nm ροπής, που τοποθετείται και στην GLE 350 d 4MATIC. Το μοντέλο αναμένεται στην αγορά πριν το 2018, θα βασίζεται πάνω στο νέο Nissan Navara NP300, με τις δύο εταιρίες να επιβεβαιώνουν πως τόσο το pickup της Mercedes, όσο και το pickup που ετοιμάζει η Renault, θα τα κατασκευάζει η Nissan στα εργοστάσιά της στη Κόρδοβα της Αργεντινής και στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

Η Mercedes περιγράφει το μοντέλο πως θα είναι “ένα πραγματικό Mercedes” παρέχοντας το ίδιο υψηλό επίπεδο ποιότητας των υπολοίπων μοντέλων της γερμανικής εταιρίας. Το διπλοκάμπινο pickup θα εξελιχθεί και θα σχεδιαστεί από την Daimler για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της, ενώ θα έχει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ασφαλείας της Mercedes-Benz. Θα κοστίζει περισσότερο από τη πρόταση της Nissan και της Renault, θα έχει το VW Amarok ως άμεσο ανταγωνιστή και θα πωλείται στις αγορές της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της Νότιας Αφρικής και της Αυστραλίας, ενώ αργότερα θα πωλείται και στις Η.Π.Α.