bmw-compact-sedan-concept1

Αν και όλες οι ενδείξεις έδειχναν πως η τετράθυρη BMW 2 Series θα ήταν πισωκίνητη, τις τελευταίες μέρες το BMWBlog, εντόπισε πληροφορία από το GermanCarForums όπου ιδιοκτήτης της “2” συμμετείχε σε ερευνητική δοκιμή όπου υποτίθεται ήταν διαθέσιμη και η 2 Series Gran Coupe και την οδήγησε αναφέροντας ότι η κίνηση μεταδιδόταν στον “λάθος” άξονα.

Επίσης ανέφερε ριζικά ανανεωμένο σχεδιασμό με αισθητά μεγαλύτερο μεταξόνιο για να συμπεριληφθούν οι 2 επιπλέον πόρτες. Αν και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη, φαίνεται αρκετά λογικό μιας κια θα τοποθετηθεί απέναντι σε Audi A3 και Mercedes-Benz CLA. Μάλιστα σε αυτό το τεστ ήταν διαθέσιμα προς σύγκριση τα “αντίπαλα” γερμανικά αυτοκίνητα όπως και η πισωκίνητη και τετράθυρη σειρά 3.

Όσο και να μας δυσαρεστούν προσθιοκίνητα νέα από την BMW, είναι δεδομένο πως θα δούμε περισσότερα οχήματα από την Βαυαρία με την κίνηση μπροστά καθώς η πλατφόρμα UKL θα χρησιμοποιηθεί για 12 νέα μοντέλα όπως και για το νέο Mini.

Αυτή την στιγμή τα προσθιοκίνητα μοντέλα της BMW είναι τα Active Tourer και Grand Tourer της σειράς 2 και το X1, με την επόμενη σειρά 1 να είναι σχεδόν βέβαιο πως θα περάσει ολοκληρωτικά στην μπροστά κίνηση. Όπως και να έχει η BMW μας έχει συνηθίσει σε ποιοτικά και οδηγικά ενδιαφέροντα αυτοκίνητα και δεδομένης της καλής ιστορίας με το Mini, τα προσθιοκίνητα μοντέλα της δεν θα είναι δα και τόσο απογοητευτικά, ειδικά για το κοινό στο οποίο θα απευθύνονται.