Golf GTI Clubsport vs. Honda Civic Type R

Ποτέ η μάχη ανάμεσα στα γρήγορα hatchback δεν είχε τόσο ενδιαφέρον και σε αυτή την κόντρα έχουμε δυο από τα πιο γρήγορα μπροστοκίνητα της αγοράς. Από τη μια έχουμε να κάνουμε με το πιο γνωστό και ταυτόχρονα το πιο δυνατό hatchback της Ιαπωνίας και από την άλλη έχουμε μια από τις πιο γρήγορες εκδοχές του πιο πετυχημένου hatchback της Ευρώπης με την οποία θέλει να γιορτάσει η VW τα 40 χρόνια του Golf. Από τη μια έχουμε ένα αρκετά προκλητικό σχήμα με κραυγαλέες λεπτομέρειες που υποδηλώνουν τη δύναμη που βρίσκεται κάτω από το καπό και από την άλλη μια πιο συντηρητική σιλουέτα που εύκολα κρύβει τη δύναμή της.

Εξωτερικά το Type R διαθέτει ένα πιο πρόστυχο αεροδυναμικό πακέτο με έμφαση περισσότερο στη λειτουργικότητα παρά στην εμφάνιση, που περιλαμβάνει φουσκωμένους προφυλακτήρες, αεραγωγούς, εισαγωγές, πίσω διάχυτη με 4 μεγάλες εξατμίσεις και μια τεράστια πίσω αεροτομή που σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητη. Το πακέτο ολοκληρώνεται με τις ζάντες 19’’. Το Clubsport, από την άλλη,διαθέτει ένα πιο συντηρητικό αεροδυναμικό πακέτο με νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές και πίσω διαχύτη με δυο εξατμίσεις ενώ πατάει σε τροχούς 18’’ με προαιρετική επιλογή τις ζάντες 19’’.

Στο μηχανοστάσιο του Type R βρίσκεται για πρώτη φορά ένας δίλιτρος turbo VTEC κινητήρας ο οποίος αποδίδει 310 άλογα και 400 Nm ροπής ενώ στο μηχανοστάσιο του Golf GTI Clubsport βρίσκεται ο γνωστός δίλιτρος turbo κινητήρας του group, που σε αυτή την εκδοχή του (δεν είναι η δυνατότερη) αποδίδει 265 άλογα και 350 Nm ροπής ενώ για 10 δευτερόλεπτα με overboost πηγαίνει στα 290 άλογα και 380 Nm ροπής μπαίνοντας στα χωράφια του τετρακίνητου Golf R. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα για το Type R έρχονται σε 5,7 δευτ. και για το χειροκίνητο Clubsport σε 6 δευτ. ενώ οι τελικές είναι 270 χλμ/ώρα και 250 χλμ/ώρα αντίστοιχα.

Το Honda Civic Type R απ’ότι φαίνεται ήρθε όχι μόνο για να μείνει αλλά και για να γίνει ο κυρίαρχος των μπροστοκίνητων hatchback. Πάτα play και απόλαυσέ το εν δράσει.

  • Soko

    Μονό Honda τίποτα άλλο.. τα πάντα έχει κινητήρα ,αεροδυναμική,εσωτερικό, αξιοπιστία τα παντα εδω η Ηonda δειχνει οτι και χωρίς διπλοσυμπλεκτο συμπλέκτη εχει ακόμα τα κότσια για ενα καλο αγωνα φαντάσου να βαλει τετρακίνηση και διπλοσυμπλεκτο.. και οση λένε οτι δεν στρίβει λένε βλακείες και οτι πεταει κολο ολλα τα αυτοκίνητα πετάνε κολλώ αν τα ζορίσεις δες τη κανουν τα χοντα στο time attack στης πίστες της japan τι χρονους κανουν και προσωπικά δεν εχω κατι με το Golf ο γερμανος ειναι γερμανος και Ιάπωνας ειναι Ιάπωνας τελος

  • Soko

    Μονό Honda τίποτα άλλο.. τα πάντα έχει κινητήρα ,αεροδυναμική,εσωτερικό, αξιοπιστία τα παντα εδω η Ηonda δειχνει οτι και χωρίς διπλοσυμπλεκτο συμπλέκτη εχει ακόμα τα κότσια για ενα καλο αγωνα φαντάσου να βαλει τετρακίνηση και διπλοσυμπλεκτο.. και οση λένε οτι δεν στρίβει λένε βλακείες και οτι πεταει κολο ολλα τα αυτοκίνητα πετάνε κολλώ αν τα ζορίσεις δες τη κανουν τα χοντα στο time attack στης πίστες της japan τι χρονους κανουν και προσωπικά δεν εχω κατι με το Golf ο γερμανος ειναι γερμανος και Ιάπωνας ειναι Ιάπωνας τελος

  • Gioxxx84

    https://www.youtube.com/watch?v=_RsyYchDy9I χωρις σχόλια ..:)

  • Gioxxx84
  • Gioxxx84