s-class-drives-completely-autonomously-bertha-benz-s-memorial-route-video-66578_1

Σύμφωνα με μια έρευνα της MaritzCX, εταιρία που προσφέρει λογισμικό εμπειρίας πελατών και κλαδικές έρευνες, αν είσαι οδηγός μιας Mercedes-Benz ή ενός Infiniti, πιθανότατα είσαι πιο πρόθυμος από τους οδηγούς των άλλων εταιριών ώστε να παραδώσεις την οδήγηση του αυτοκινήτου σου σε ένα υπολογιστή.

Πιο συγκεκριμένα, περίπου το 27% των ιδιοκτητών της γερμανικής και ιαπωνικής εταιρίας ανέφεραν ότι τους ενδιαφέρει πολύ να αγοράσουν ένα πλήρως αυτόνομο όχημα, όταν αυτά γίνουν διαθέσιμα. Αντιθέτως, οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της Jeep και των pickups της Ram είναι αυτοί που δεν τους ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου μια τέτοια προοπτική.

Ο Shawn St. Clair, συγγραφέας της έρευνας και παγκόσμιος διευθυντής της MaritzCX, δήλωσε:

Οι ιδιοκτήτες των πολυτελών οχημάτων είναι πιο πρόθυμοι να αποδεχθούν αυτή την τεχνολογία, επειδή πιστεύουν ότι η ασφάλεια θα είναι πολύ καλύτερη σε αυτούς τους τύπους των οχημάτων. Αν σας ενδιαφέρει να κάνετε κάποια off-roading με ένα Jeep ή ένα Ram, δεν σας ενδιαφέρει ένα αυτόνομο όχημα.

Για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους γίγαντες της Silicon Valley, που ρίχνουν δισεκατομμύρια δολάρια σε αυτή την τεχνολογία, είναι μεγάλη πρόκληση το να πείσουν τους καταναλωτές να αποδεχθούν τα οχήματα χωρίς οδηγό.

Ενώ το 94% των ερωτηθέντων γνωρίζουν ότι τα αυτόνομα αυτοκίνητα έρχονται, η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν το 48% δεν ενδιαφέρετε να αγοράσει ένα, και ακόμη οι ιδιοκτήτες Mercedes και Infiniti, πιο πολλοί είναι αυτοί που απορρίπτουν την τεχνολογία, παρά την αποδέχονται.

Μια ενδεχόμενη βλάβη του εξοπλισμού και ο αποπροσανατολισμός των αυτόνομων αυτοκινήτων στην κίνηση είναι μεταξύ των κορυφαίων ανησυχιών των ερωτηθέντων, οι οποίοι ανέφεραν, επίσης, ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια του οχήματός από τους χάκερ, τις νομικές ευθύνες, και την κίνηση τους κοντά σε πεζούς και ποδηλάτες.

Η εταιρία ανέφερε ότι ρώτησε 12.353 ιδιοκτήτες οχημάτων από τον Μάιο μέχρι τον Αύγουστο, με τον St. Clair να τονίζει:

Έχουμε έναν “χάρτη” να παραδώσουμε στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτά είναι που πρέπει να κάνετε αν θέλετε ποτέ να ελπίζετε να μετατρέψετε τους πελάτες σας σε ένα πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο.