techrules-at96-gt96-trev-supercar-concepts-unveiled

Η νέα αγορά που δημιουργείται με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το πρόσφορο έδαφος που έχει δημιουργηθεί για να μπούνε νέες εταιρείες στην αγορά δεν αφήνει ανεπηρέαστες εταιρείες τεχνολογίας που θέλουν να μπούνε και αυτές δυνατά στο χώρο της αυτοκίνησης. Βλέπουμε λοιπόν αρκετές εταιρείες τεχνολογίας να θέλουν να ασχοληθούν με τη κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Μια από αυτές είναι και η εταιρία TechRules, μια πρωτοεμφανιζόμενη κινέζικη εταιρεία που την είδαμε πρώτη φορά πέρυσι στην έκθεση της Γενεύης όπου μας παρουσίασε τα πρωτότυπα της AT96 και GT96 TREV, έχοντας ως στόχο να τα βγάλει στη παραγωγή τα επόμενα δύο χρόνια. Έτσι στη προσπάθεια της να έχει έτοιμο το supercar GT96 όσο το δυνατών γρηγορότερα, προσλαμβάνει έμπειρους μηχανικούς και σχεδιαστές, με τη τελευταία της κίνηση να εντυπωσιάζει και δεν είναι άλλη από τη πρόσληψη του Giorgetto Giugiaro και του γιου του Maurizio Giugiaro, για να εργαστούν πάνω στην εξέλιξη του αυτοκίνητου.

Αρχικά η παραγωγή του GT96 θα περιορίζεται στις 25 μονάδες ετησίως. Αν και στην έκθεση της Γενεύης το 2017 θα δούμε το αυτοκίνητο στη τελική του μορφή, όπως θα βγει στη παραγωγή, παρόλα αυτά δεν αναμένεται να ξεκινήσουν οι πωλήσεις σύντομα, αλλά στα μέσα του 2018 ή ακόμα και στις αρχές του 2019.

techrules-at96-trev-supercar-concept-debut-in-geneva1 (1)

Το supercar της TechRules θα χρησιμοποιεί μια νέα τεχνολογία, τη Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV). Το TREV είναι επί της ουσίας ένα range-extender σύστημα που χρησιμοποιεί μία μικρό-τουρμπίνα για  να παράγει ηλεκτρική ενέργεια και να φορτίζει τις μπαταρίες λιθίου-οξειδίου του μαγγανίου που δίνουν ενέργεια στους έξι ηλεκτροκινητήρες που κινούν τους τροχούς. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τεχνολογία αυτή απαιτεί λιγότερες μπαταρίες σε σχέση με τα υφιστάμενα συστήματα, έτσι εξοικονομείται βάρος και χώρος.

techrules-at96-trev-supercar-concept-debut-in-geneva1 (6)

Η γεννήτρια της τουρμπίνας θα έχει τη δυνατότητα να φορτίζει πλήρως τις μπαταρίες του αυτοκινήτου μέσα σε 40 λεπτά. Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο είναι και ο ρυθμός περιστροφής της μικρό-τουρμπίνας καθώς γυρνάει με 96.000 σ.α.λ. και παράγει ισχύ 36 KW. Τα 30 kW από τα 36 kW τα δίνει στη γεννήτρια για να τροφοδοτεί τις μπαταρίες, ενώ τα άλλα 6 kW είναι διαθέσιμα για τις ενεργειακές ανάγκες του βοηθητικού εξοπλισμού του οχήματος. Ο στρόβιλος του συστήματος TREV έχει την ικανότητα να δουλεύει με φυσικό αέριο, βιοαέριο, ντίζελ, βενζίνη και κηροζίνη, και σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, με 80 λίτρα κηροζίνης μπορεί να καλύψει απόσταση μεγαλύτερη των 2.000 χιλιομέτρων μέσα στην πόλη.

techrules-at96-trev-supercar-concept-debut-in-geneva1 (2)

Το κινέζικο supercar, ένα πρωτότυπο του οποίου έχει κάνει δοκιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο και συγκεκριμένα στη πίστα του Silverstone, θα έχει βάρος 1.380 κιλά στεγνό και η συνολική ισχύς του συστήματος θα φτάνει τους 1.030 ίππους και η ροπή θα αγγίζει τα 8.640 Nm. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα έρχονται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα θα αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα. Η TechRules μετά το GT96 θέλει να επικεντρωθεί στη κατασκευή πιο προσιτών αυτοκινήτων πόλης και στοχεύει σε μια πιο μαζική παραγωγή αυτοκινήτων.