Johan de Nysschen

Από τη στιγμή που ο Johan de Nysschen άφησε την Infiniti και ανέλαβε την τύχη της Cadillac πολλά έχουν αλλάξει στην αμερικανική εταιρεία. Αναμφισβήτητα έχει εισχωρήσει για τα καλά στην πολυτελή κατηγορία και σύμφωνα με τα στοιχεία έχει γίνει πιο επικερδής.

Σύμφωνα με το The Detroit Bureau, η Cadillac φέρεται να σχεδιάζει τον περιορισμό της γκάμας της, με πρώτο θύμα την XTS, για χάρη πιο επικερδών και δημοφιλών μοντέλων. Στο συγκεκριμένο άρθρο ο de Nysschen απάντησε (με σχόλιο κάτω από το ηλεκτρονικό άρθρο παρακαλώ!), χαρακτηρίζοντας τις σχετικές φήμες ανακριβείς και αρκετά θρασείς, και αναφέρθηκε στα μελλοντικά σχέδια του κατασκευαστή.

Σε αυτά όχι μόνο δεν περιλαμβάνεται το “σκότωμα” της XTS, αντιθέτως προβλέπεται μια επικείμενη ριζική ανανέωση της. Η αλήθεια είναι πάντως ότι η κατάργηση του μοντέλου φάνταζε αρχικά ως φυσική συνέπεια, μιας και η εταιρεία έχει προσφάτως επικεντρωθεί σε σπορ, track oriented μοντέλα, πισωκίνητα σεντάν και μεγαλειώδη crossovers. Οπότε ένα προσθιοκίνητο σεντάν χωρίς ιδιαίτερα σπορ χαρακτηριστικά θα ήταν σαν τη μύγα μες στο γάλα.

Τι ακριβώς τώρα θα περιλαμβάνει αυτή η ριζική ανανέωση παραμένει μυστήριο. Θεωρείται όμως σχετικά δύσκολο η Cadillac να εστιάσει σε βελτιώσεις ώστε να αποκτήσει πιο σπορ χαρακτήρα το αυτοκίνητο, με πιο πιθανές να θεωρούνται παρεμβάσεις στον τομέα της πολυτέλειας και της άνεσης, χαρακτηριστικά που ακόμα “μετράνε” για κάποιους πελάτες που δεν συγκινούνται ιδιαιτέρως από σπορ στησίματα, επιδόσεις και τα συναφή.

Σχετικά με την μελλοντική στρατηγική της εταιρείας ο de Nysschen δήλωσε τα εξής:

Σχεδιάζουμε τη ναυαρχίδα της Cadillac, και αυτή δεν θα είναι ένα 4-πορτο σεντάν. Σχεδιάζουμε ένα μεγάλο crossover κάτω από την Escalade. Σχεδιάζουμε ένα μικρό crossover κάτω από την XT5. Σχεδιάζουμε ουσιαστικές αλλαγές στην CT6 αργότερα τον κύκλο ζωής του μοντέλου

Σχεδιάζουμε μια ριζική ανανέωση για την XTS. Σχεδιάζουμε ένα νέο σεντάν μοντέλο στην πολυτελή κατηγορία 3 και σχεδιάζουμε ένα νέο σεντάν μοντέλο στην πολυτελή κατηγορία 2.

Μένει να δούμε τι από όλα τα παραπάνω θα υλοποιηθεί, σε ποιο ποσοστό και ποια θα είναι η απόκριση του κόσμου.