708260

Μια Lamborghini Huracan βαριά βελτιωμένη από την Underground Racing κατέκτησε το ρεκόρ στο μισό μίλι, φορώντας ελαστικά δρόμου, και πιο συγκεκριμένα τα Toyo R888. Το ιταλικό supercar φοράει το UR X πακέτο, κάτι που σημαίνει ότι αποδίδει περίπου 2.500 άλογα και στα 804 μέτρα κατάφερε και έπιασε 398 χλμ/ώρα, με όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου να βρίσκεται στη θέση του.

  • charris

    fap fap fap…

    #congrafuckinglations #richard

  • charris

    fap fap fap…

    #congrafuckinglations #richard

  • Sciroccakias

    Φιλάκια στα GTR

    • Pandal

      Κράτησε τα φιλάκια γτ ξέρεις πολύ καλά ότι θα υπάρχει συνέχεια. …

    • Sciroccakias

      Huracan is the new Gallardo. Πάντα θα είναι μπροστά!

    • Pandal

      εχεις δικιο…. το GTR ειναι μια κατηγορια μονο του πανω απο την λαμππο ;p

    • Pandal

      εχεις δικιο…. το GTR ειναι μια κατηγορια μονο του πανω απο την λαμππο ;p

    • Sciroccakias

      χαχαχα έχουν πλάκα αυτές οι κόντρες παρόλο που δεν μας ανοίκουν τα
      αυτοκίνητα. Δεν το συμπαθώ καθόλου το GT-R, το δηλώνω ευθαρσώς!

    • Pandal

      Χαβαλές να γίνεται ….

    • Pandal

      Χαβαλές να γίνεται ….

  • Akis-F1 FAN

    Πραγματικά εντυπωσιακό……σχεδόν 400 kph στο μισό μίλι με φουλ εσωτερικό, λάστιχα δρόμου και stock εμφάνιση !

  • Pandal

    Τα όρια υπάρχουν για να σπάνε!
    Αν τε και σε ανώτερα (υποδυναμη + τελικη) και κατώτερα (οι χρονοι)

  • ……..

    • Mika

      Ντωσε πονο ατελειωτο!!!

    • Πιστεύω αυτός ειναι ο λόγος που δεν μεγαλώνει αλλο …… Όλη του την ενέργεια την ξοδεύει στο φαπινγκ με τις λαμπο !!!! ???????

  • Mika

    Τα Τoyo R888 ειναι ακομα πιο σεμι σλικ απο τα Michelin Cup 2, που διατεινονται καποιοι πως ειναι ημισλικ, ενω η Μichelin τα λεει competition tyres, ideal for track use…

    • Mika

      Το Cup 2

    • LiLBLaZeR

      Υπάρχουν και αυτά. Ακόμα πιο extreme. Drag radials λέγονται, Supra, corvette, mustang κ.α. ακόμα και gt-r τα φοράνε σε drag αγώνες…

    • Herc

      Στην συγκεκριμενη περιπτωση ομως δεν βοηθανε, γιατι εχουν μεγαλες τριβες και απωλειες.Εδω ο στοχος ειναι επιτευξη μεγαλης τελικης και οχι ο χρονος ωστε να ξεκινησεις σουζα.

    • LiLBLaZeR

      Λέγονται drag radials για κάποιον λόγο. Όταν ο αγώνας γίνεται από στάση τα ελαστικά αυτά δίνουν τόσο μεγάλο προβάδισμα στην εκκίνηση που η χασούρα στην συνέχεια είναι σχετικά μικρή. Τώρα στους αγώνες από 60mph όταν έχεις αυτοκίνητα σαν αυτό με 2000+ άλογα τα χρειάζεσαι αυτά τα λάστιχα πιστεύω. Γιατί είναι τόσο μεγάλες οι ιπποδυνάμεις που ακόμα και στα 100 km/h με 100% γκάζι μπορεί να έχεις wheel spin… https://www.youtube.com/watch?v=C4pC-bYIKe4

  • Sofian

    Σαν μαχητικο ειναι το γαμιδι..ερωτας!!!