2017_Nissan_Micra_front_teaser_1

Λίγες ώρες απομένουν μέχρι την επίσημη παρουσίαση του νέου νέου Micra και η παραπάνω φωτογραφία είναι ότι καλύτερο υπάρχει, που να μας δείχνει το εμπρός μέρος του ιαπωνικού supermini.

Το ντεμπούτο του θα γίνει στην έκθεση του Παρισιού στα τέλη της τρέχουσας εβδομάδας, και σχεδιαστικά έχει αλλάξει ριζικά, αποκτώντας μια γωνιακή και δυναμική όψη, παρόμοια με αυτή του Sway concept. Η Nissan προσδοκά σε μεγαλύτερες πωλήσεις για το νέο Micra σε σχέση με αυτές της τωρινής γενιάς, λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους του, αλλά και της ευρύτερης γκάμας κινητήρων που θα φορά. Ανάμεσα στους διαθέσιμους κινητήρες θα συναντάμε τον 1,2 DIG βενζινοκινητήρα των 110 ίππων αλλά και τον 1.500αρη diesel απόδοσης 115 ίππων.

Η 5η γενιάς του ιαπωνικού supermini εκτός από αυξημένους χώρους και όμορφο σχεδιασμό, θα διαθέτει και ποιοτικότερο εσωτερικό. Στόχος της Nissan με το νέο Micra, είναι να κερδίσει πίσω τους πελάτες, προσφέροντας πιο ποιοτικό και πλούσιο εσωτερικό. Αυτός είναι και ο λόγος που η παραγωγή του θα μεταφερθεί από την Ινδία στη Γαλλία.

Το νέο Micra θα βασίζεται πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF. H παραγωγή του αυτοκίνητου θα ξεκινήσει προς τα τέλη του 2016, και γι’αυτό το σκοπό η γαλλική εταιρία επενδύει 7 εκατ. ευρώ για την αγορά νέων μηχανημάτων και εργαλείων, με στόχο την παραγωγή 132.000 μονάδων ετησίως. Το νέο Nissan Micra αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017.

  • Παναγιώτης Κλεάνθης

    Να κάνω μία ερώτηση προς όλα τα τα μέλη του Autoblog ποιος κινητήρας πιστεύεται ότι θα πωληθεί περισσότερο ανάμεσα τούς?

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Πιστεύω ότι κυρίως με τον 1,2 DIG θα πουλήσει περισσότερο μια και έχει πιο πολύ ενδιαφέρον.

    • Ιωάννης Κουκ

      Supercharger νομίζω οτι έχει

    • Xarhs

      Το Polo βγαινει με 1.2 turbo απο το 2010. Και απο το 2010 πατουσε ολα τα
      ατμοφαιρικα 1600-1800. Τι ενδιαφερον εχει μια συνταγη που εχει
      χρησιμοποιηθει εδω και μια εξαετια; Θα θυμασαι το σαλο που ειχε γινει
      οτι στο δυναμομετρο μαμα Polo με 1.2 TSI εβγαζε 122 αλογα. Μια εξαετια
      μετα και τωρα βγαλανε οι υπολοιποι παρομοιους κινητηρες. Και φυσικα δε
      σχολιαζω την απατη τον ecoboost με τα 125 που δεν μπορει να ξεκολλησει
      απ το δρομο ουτε το σασι του Fiesta, τα χω πει χιλιαδες φορες. Βγαλανε
      το Nissan με turbo και χεστηκε η φοραδα στ αλονι.

    • Xarhs

      Για να σου απαντησω δες τι ειπα στο Μανο πιο κατω.

    • VaggD

      Πιστεύω ότι ο 1.5 Dci 115bhp είναι η ιδανική λύση συνδυάζει δύναμη και οικονομία!
      Ο 1.2 θα πλησιαζει τα 6λ κατανάλωση για πλάκα και το μόνο που προσφέρει είναι 5 άλογα παραπάνω. Επίσης το diesel έχει σχεδόν διπλάσια διαρκεια ζωής, μεγαλύτερο διάστημα σερβις και πολύ καλύτερη μεταπολιτική άξια.

    • Smartass
    • VaggD

      Εγώ αναφέρομαι στον Dci της Renault. Ο TDI είναι μέτριο στην καλύτερη καμία σχέση με τους TSI!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Από την πρώτη εικόνα του εμπρός μέρους φαίνεται ωραίο, έχει ενδιαφέρον που θα έχει 1,2 τούρμπο. Για να δούμε πώς θα είναι συνολικά όπου να ‘ναι…

    • Xarhs

      Το Polo βγαινει με 1.2 turbo απο το 2010. Και απο το 2010 πατουσε ολα τα ατμοφαιρικα 1600-1800. Τι ενδιαφερον εχει μια συνταγη που εχει χρησιμοποιηθει εδω και μια εξαετια; Θα θυμασαι το σαλο που ειχε γινει οτι στο δυναμομετρο μαμα Polo με 1.2 TSI εβγαζε 122 αλογα. Μια εξαετια μετα και τωρα βγαλανε οι υπολοιποι παρομοιους κινητηρες. Και φυσικα δε σχολιαζω την απατη τον ecoboost με τα 125 που δεν μπορει να ξεκολλησει απ το δρομο ουτε το σασι του Fiesta, τα χω πει χιλιαδες φορες. Βγαλανε το Nissan με turbo και χεστηκε η φοραδα στ αλονι.

    • Smartass

      Όταν η Φιατάρα έβγαζε UNO και PUNTO τουρμπο από τα μέσα της δεκαετίας του 80΄η αγαπημένη σου έβγαζε χιλιάρια με 45 αλόγατα και χιλιοεξακοσάρια με 75 αλόγατα, χιλιοοκτακοσάρια με 88 αλόγατα.
      Άλλα μάλλον είσαι μικρός στην ηλικία για να τα ξέρεις. Ευτυχώς που υπάρχει το autoblog και μερικά ακομα περιοδικά για ενημερώνεστε οι νεαροί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      :D

      http://www.goo-net-exchange.com/catalog/FIAT__UNO/9001617/
      http://www.sfconline.org.uk/models/Punto/PuntoGTSpecialsNew.asp

    • Xarhs

      Εμενα ενας γνωστος μου πηρε Punto του 90 τουρμπο και το εδωσε γτ εκαιγε 15 λιτρα μεση καταναλωση. Το ιδιο ειναι;
      Ποιο punto ρε καγκουρακι .. Χαχα!

    • Smartass
    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Τοτε αυτα τα μοντελα 90 μεχρι 2000 ισως και λιγο παραπανω επαιζαν απο 11 μεχρι 16 εχεις τεραστιο δικιο σε αυτο και τα σημερινα της Αλφα ρομεο giulieta 2016 qv παιζει και αυτη στα 16 που ειναι απαραδεκτο νουμερο στα σημερινα δεδομενα που αλλα μοντελα 1.600 τουρμπο εχουν 8 λιτρα χωρις πιεση και με πιεση που ειναι λογικο ξεπερνανε ολοι τα 15 προς την τελικη,εκανα αυτη την ερωτηση φιλε μου Χαρη γιατι με το θεμα που εγινε με το Diesel gate και με τις νεες προδιαγραφες Euro 7 που θα ισχυουν απο το 2018 αν θα υπαρχει ενδιαφερον και με κατι αλλα αρθρα που λενε για την καταργηση του πετρελαιοκινητηρα απο το 2020 θα αποδειχτει ραδιο αρβυλα γιατι οι κατασκευαστες δεν θα βγαζανε τα επομενα μοντελα με Diesel παντως η Mercedes επενδυσε λεει σε δις για νεες γενιες κινητηρων και πλεον καταντησε διλλημα για μερικους η επιλογη αγορας αυτοκινητου με βενζινη η πετρελαιο που πιστευω οτι θα υπαρχει δυσκολια επιλογης και στο νεο Micra.

    • Xarhs

      Πιστευω οτι οσοι επενδυσουν λεφτα θα αποσυρουν τους Diesel. Βαρια αυτοκινητα ρυπογονα. Οι βενζινες πλεον ειναι οικονομικες πολυ και αν βαλεις και την παραπανω τιμη του diesel μοντελου, η αποσβεση αργει πολυ να ερθει και ειναι κοντα στα 3-5 χρονια. Για μενα βενζινη και μετα ηλεκτρικα. Στα ηλεκτρικα πραγματι υπαρχει διαγφορα στο κοστος αλλα και παλι κατι θα σκαρφιστουν οι κυβερνησεις και εαν οι δρομοι γεμισουν ηλεκτρικα παλι θα στα παρουν απο φορους. Ειναι κοροιδια να καθεσαι να ψαχνεις diesel, βενζινη και για μενα κακως επιτραπηκε η χρηση τους μεσα στην Αθηνα. Παει ο αλλος και δινει 2-4 χιλιαρικα πραπανω για να παρει ενα πιο βαρυ, θορυβοδες, με υψηλοτερο κοστος συντηρησης, μονο και μονο γτ το diesel ειναι πιο φθνο απ τη βενζινη;

    • Xarhs

      Και για τις καταναλωσεις φιλε μου εχεις δικιο. Σημερα οι βενζινες πρεπει να παιζουν σε πολυ κινηση μεχρι 7.5-8. Παραπανω με χαλαρη οδηγηση ειναι τρελα νουμερα. Δε μετραει μονο ποσα αλογα βγαζει ενας κινητηρας αλλα και η καταναλωση και ποσο χρηστικος ειναι. Τι να κανεις ενα αμαξι πολης με 150 αλογα και 15 καταναλωση; Συνεταιρος με τη BP θα γινεις;

    • VaggD

      Δεν έγινε αναφορά σε κατάργηση diesel κινητήρων άλλα ότι δεν είναι συμφέρουσα η περαιτερω εξέλιξη κινητήρων diesel για μικρά & μεσαία συμβατικά αυτοκινητα άλλα μόνο για premium μοντέλα π.χ Α1, 1 Series,A Class,Golf… Για αυτό και τα μελλοντικα μοντέλα π.χ clio,megane,leon,c3 θα εφοδιάζονται με diesel και καποιου ειδους ηλεκτρικού σύνολου.

  • mother1russia

    Του εκαναν παλι μια μουρη αστα να πανε

  • VaggD

    Μέχρι στιγμής το εσωτερικό ικανοποιεί τις προσδοκίες μου,ευτυχώς έπεσα μέσα στις προβλέψεις μου και το εσωτερικό είναι σχεδόν ίδιο με του Kicks!

    Edit: Εντωμεταξύ αυτή η φωτογραφία υπάρχει εδώ και μήνες στο διαδίκτυο…..

    http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2016/09/2017-Nissan-Micra-interior-spied.jpg

  • VaggD