2017-FordFiestaST5D-01

Η Ford ανακοίνωσε πως το Fiesta ST θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη και ως πεντάπορτο, αυξάνοντας έτσι την πρακτικότητα που προσφέρει το αυτοκίνητο. Μηχανικά φορά τον 1.600αρη EcoBoost κινητήρα απόδοσης 182 ίππων με 240 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,9 δευτερόλεπτα, καταναλώνοντας 6,1 λίτρα/100 χλμ και εκπέμποντας 141 γρ/χλμ.

2017-FordFiestaST5D-03

Το πεντάπορτο Fiesta ST, όπως και το τρίπορτο, φέρει βελτιωμένη ανάρτηση, αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης και σύστημα Torque Vectoring Control, με την Ford να πιστεύει πως το πεντάπορτο Fiesta ST θα αποτελεί το 25% των πωλήσεων του μοντέλου στην Ευρώπη. Από το 2013 που κυκλοφόρησε το Fiesta ST στην αγορά της Ευρώπη, έχουν πουληθεί περισσότερα από 38.000 αυτοκίνητα, με το Fiesta ST200 να είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε τρίπορτη έκδοση.

2017-FordFiestaST5D-02

Δελτίο Τύπου

FORD FIESTA ST AVAILABLE WITH FIVE DOORS FOR GREATER PRACTICALITY WITH SAME CLASS-LEADING PERFORMANCE

  • New Fiesta ST five door to be available for the first time
  • Fiesta ST five door enhances practicality of class-leading hot hatchback while retaining award-winning performance and driving dynamics

BRENTWOOD, ESSEX, Monday, 26 September — The Ford Fiesta ST compact performance hatchback is for the first time available to order in Europe in five-door bodystyle alongside the three-door model.

The Fiesta ST five door offers additional practicality with easier access to the rear seats for passengers and for parents with small children, while retaining the performance and class-leading driving dynamics that earned the Fiesta ST more than 20 awards from around the globe during its first year on sale.

The model’s 1.6-litre EcoBoost petrol engine delivers 182PS and 240Nm of torque, enabling 0-62mph acceleration in 6.9 seconds alongside 46.3mpg fuel efficiency and 141g/km CO2 emissions.* A Ford Performance-tuned chassis features optimised suspension, steering and brakes, supported by enhanced Torque Vectoring Control – which applies brake force to the inside front wheel when cornering to improve road holding and reduce understeer without affecting speed – and three-mode Electronic Stability Control.

“Ford has now sold more than 38,000 Fiesta STs in Europe since we introduced the acclaimed hot hatchback in 2013, and growing numbers of customers have been asking us for a five-door version,” said Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford of Europe. “The Fiesta ST with five doors makes an affordable Ford Performance driving experience accessible to an even greater number of customers.”

Priced from £19,495 in the UK on ST-2 and ST-3 series from October, Ford predicts the Fiesta ST five door will account for 25 per cent of Fiesta ST sales in Europe. Exclusive Fiesta ST styling includes 17-inch alloy wheels, unique grille, dynamic headlight design, and dramatic rear diffuser element for the exterior. Five available colour options include Race Red and Spirit Blue. Recaro seats and unique ST detailing feature for the interior.

Ford earlier this year also revealed the new 200 PS Fiesta ST200 – available in three-door bodystyle only – with 6.7 second 100 km/h (0-62 mph) acceleration.

  • Mika

    Επιτελους, θα πω εγω!!!!!!!!!!

    • αποφασιστε ρειιιιι !!!
      τι θελετε….3θυρα….η 5θυρα ?????

    • Mika

      Απο τη στιγμη που υπαρχει πενταθυρο καλουπι, κι ειναι ηδη διαθεσιμο στην USA, ειναι ηλιθιο να μη το διαθετεις και στην Ευρωπη…Αργησε πολυ αλλα ξυπνησε η Ford!

    • kai @manosmamalakis:disqus …
      οταν η αγορα ειμαστε εμεις…και βλεπουν τετοιες αντιδρασεις…
      οταν μεθαυριο σταματησουν τα 3θυρα…..μην σας ακουσω να κλαιγεστε !!!! :-D

    • Mika

      Μα ηδη αυτοι που ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ προτιμουν τα πενταθυρα…Ποσα απο τα Golf GTI και R που πωλουνται σημερα ειναι 3 πορτα και ποσα 5 πορτα???
      :p
      Γι αυτο και η VW θα καταργησει το 3 πορτο στην επομενη γενια Gti…

    • εμ αυτο λεω…..οταν το διαβασαμε κραξαμε……..ενω η αγορα οπως το λες μιλαει !!!
      ε τωρα αμα επικροτουμε και στη θεωρια…….ε τα θελει ο κωλαρικος μας !!!!! :-P

    • Mika

      Practicality my friend!!!

      Για μενα ειναι απλο, αν ενα μοντελο προσφερεται με 3 πορτο και 5πορτο αμαξωμα, η κορυφαια εκδοση μπορει εξισου να προσφερεται και στις 2 εκδοχες, κι ο κοσμος να αποφασιζει…Το να θες μοιρολατρικα να λες πως η σπορ ειναι μονο τριπορτη, ειναι λαθος, κι αυτο δειχνουν τα νουμερα!!

    • το καταλαβαινω αυτο που λες !!!!
      αλλα οι εταιριες δεν τα φτιαχνουν για την ψυχη της μανας του petrolhead !!!
      αλλα για το κερδος !!!
      οποτε ΟΤΑΝ η μαζα αγοραζει αυτα τα οποια δεν ειναι ”καθαροαιμα”….καποια κεφαλια αρχιζουν και κοβουν!!
      ε και τοτε μην κλαιγομαστε που εχουμε ολο και πιο πολλε προτασεις σε SUV….τα sedan ειναι σε καθοδικη πορεια…..ενω τα coupe ειναι ειδος προς εξαφανιση !!!

    • Spider

      Άλλη κατηγορία το Golf άλλη το Fiesta…

    • Mika

      Θα δεις απο τη στιγμη που βγηκε 5θυρο, ποσοι θα το προτιμουν….

    • Spider

      Ναι δεν διαφωνώ,απλά λέω ότι το golf είναι μικρομεσαίο hatchback,οπότε σαν ποιό μεγάλο του ταιριάζουν και οι 5 πόρτες,ενώ το fiesta σαν suprrmini είναι ποιό κομψό,δεμένο και αρμονικό ως 3πορτο.

    • πλεον ενα FIESTA/POLO/YARIS καλυπτει ανετα τις αναγκες ενος που θελει ενα ”GOLF” !!!
      πλεον ολα τα αυτοκινητα εχουν μεγαλωσει τοσο σε σχεση με πριν 10 χρονια…που εχουν μπλεχτει λιγο οι κατηγοριες….

    • Spider

      Πριν λίγες μέρες,είχα ως όχημα αντικατάστασης (για να βάψω κάτι γρατσουνιές) ένα polo 1.4 tdi. Οι χώροι του αν και καλοί δεν έφταναν το golf. Στην εθνική δεν υπήρχαν μεγάλες διαφορές στο πάτημα,στις στροφές όμως αν και πατούσε καλά δεν είχε καμμία σχέση με το golf. Για τον tdi καλύτερα να μην μιλήσω. Πάρα πολύ δυνατός-ροπάτος στις 2000 σαλ αλλά από χαρακτηριστικά λειτουργίας ήταν για (πολλές) κλωτσιές. Συνεπώς μπορεί να μοιάζει με το golf, golf όμως δεν είναι και αυτός που ξέρει τι θέλει από ένα golf δεν μπορεί να καλυφθεί από το polo. Το Yaris που έχω οδηγήσει είχε ασύγκριτα ποιο ραφιναρισμένο και ποιοτικό κινητήρα αλλά και πάλι supermini είναι και στους χώρους και στο πάτημα. Αν καλύπτεσε από αυτά,οκ πάσο.

    • Συμφωνώ !! Αλλά δεν λέω αυτο ακριβώς … Λέω πως οι ανάγκες κάποιου του 2000 επέβαλαν την απόκτηση του golf…ενώ πλέον μπορείς και με ένα φιέστα !!!

    • Mika

      Ειναι ομορφο σε τριθυρο το Fiesta,αλλα ειναι απο τα ελαχιστα σουπερμινι που ειναι το ιδιο ωραια και σε πενταθυρα!!!!

    • Spider

      Ναι δεν θα διαφωνήσω.Όμως αν και το Fiesta είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο,έχει όλες τις αδυναμίες που έχει στα μάτια μου και το Focus. Δηλαδή ενώ από την μέση και μπρος είναι super από την μέση και πίσω δεν μου κάθεται καλά. Και στα δύο τα φώτα με χαλάνε. Στο fiesta με χαλάει και η κεντρική κονσόλα. Γούστα βέβαια είναι αυτά.

    • Mika

      Υπομονη μεχρι το επομενο! Ειμαι σιγουρος θα ειναι κορυφαιο!

    • Spider

      Εγώ ψώνισα..

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Τα 3θυρα ήταν πάντα πιο αγαπημένα μου, και ταιριάζουν γάντι στα hot hatches όπως το Fiesta ST που το προτιμώ 3θυρο και αυτό. Και σε 5θυρο λοιπόν μια χαρά είναι τώρα που βγήκε του πάει είναι πολύ όμορφο όπως όλα τα Fiesta… Τα 3θυρα είναι πιο νεανικά, αν και ο κόσμος πλέον προτιμά την πρακτικότητα και οι εταιρείες τα φτιάχνουν πλέον 5θυρα τα περισσότερα hatchbacks.

  • jimaras98-bikes1925

    ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι….

  • cfu

    το body kit επιτελους μου κανει!!!!

  • jonjon

    Έχουν δει ότι ο μέσος αγοραστής έχει τουλάχιστον ενα παιδι , και για αυτό σιγά σιγά αποχαιρετούμε τα τρίπορτα!

    • εδω δεν θα διαφωνισω…..πλεον αυτο το fiesta φλερταρει σε διαστασει μεfocus mk1 !!!
      οποτε ενας νεος…..μπορει και να ψαχτει σε κατι πιο κομπακτ !!!!

    • gronholm89

      Η συσκεκριμενη γενια Fiesta (επειδη το ειχα) ειναι 3.96, αρα ειναι οκ!! Το επομενο ναι, θα ειναι ξεχυλωμενο οπως ειναι η μοδα πλεον!!

    • Spider

      Δεν νομίζω ότι τώρα το είδαν. Παλαιότερα ο μέσος αγοραστής ίσως είχε και 2 παιδιά.Απλά πιστεύω ότι όσο ο κόσμος …εξελίσσεται, τόσο λιγότερο κάνει παραχωρήσεις σε θέματα άνεσης. Κοινώς γινόμαστε όλο και περισσότερο καλοπερασάκηδες.???

  • gronholm89

    Mika ποτε το παραγγελνεις ειπαμε????

  • sotirisb

    Το θυμηθηκατε μετα απο 8000 χρονια. Τωρα θα βγει το επομενο..