Παρίσι 2016: SsangYong LIV-2 SUV Concept

Σχετικά άρθρα

1MDH15044

Η SsangYong παρουσίασε στη φετινή έκθεση στο Παρίσι το τελείως καινούριο μοντέλο της, το concept LIV-2, το οποίο ουσιαστικά μας δείχνει το νέο Rexton που θα παρουσιαστεί επίσημα την επόμενη χρονιά, δηλαδή ένα μεγάλο premium SUV.

To SsangYong LIV-2, αποτελεί την εξέλιξη του πρωτότυπου LIV-1, που είχε παρουσιαστεί το 2013, στην έκθεση αυτοκινήτου της Σεούλ, και το όνομά του προέρχεται από τις λέξεις Limitless Interface Vehicle, που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνουν ένα όχημα με απεριόριστες δυνατότητες, έτσι όπως προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες που διαθέτει. Το μοτίβο του ασπάζεται τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της κορεάτικης φίρμας με τον τίτλο «Dignified Motion» (=Αξιοπρεπής Κίνηση).

1MDH15062

Το SsangYong LIV-2 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα diesel 2,2 λίτρων απόδοσης 181 ίππων και 420 Nm ροπής, προδιαγραφών Euro 6, όπως και με το υπερσύγχρονο, πρόσφατα παρουσιασμένο, μοτέρ βενζίνης 2.0 DGi με 225 άλογα και 350 Nm ροπή, με turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου.

Το εσωτερικό του είναι σχεδιασμένο να δημιουργεί την αίσθηση ενός σύγχρονου πολυτελούς καθιστικού, μέσα στο περιβάλλον μια λιμουζίνας, στην οποία περισσεύουν οι χώροι για εργασία και ξεκούραση, ενώ είναι εξοπλισμένη με πολλές σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνίας. Αυτές περιλαμβάνουν ένα ενοποιημένο σύστημα επικοινωνίας με τρεις οθόνες, αντικατοπτρισμό των ηλεκτρονικών συσκευών (mirroring) μέσω wi-fi, αλλά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας μέσω των applications Apple CarPlay και Google Android Auto. Συνολικά, το σύστημα infotainment μπορεί να ρυθμιστεί από ένα πάνελ αφής και προσφέρει ήχο surround υψηλής ποιότητας.

SsangYong_LIV-_SUV_Concept_01

Παράλληλα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως είναι το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος (AEBS), με χρήση ραντάρ και λέιζερ, αλλά και από μία κάμερα τοποθετημένη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, και φρενάρει το αυτοκίνητο αν χρειαστεί. Επίσης εξοπλίζεται με τα συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας κυκλοφορίας (TSA) και αυτόματης απ-ενεργοποίησης προβολέων (HBA), το σύστημα προειδοποίησης  αλλαγής λωρίδας (LDW), το σύστημα διάγνωσης τυφλού σημείου, το σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα (LKA) και το σύστημα προειδοποίησης κυκλοφορίας, που βοηθάει τον οδηγό να αποφύγει την πρόσκρουση στο πίσω μέρος του οχήματος, κατά το ξεπαρκάρισμα με την όπισθεν.

Στο περίπτερο της κορεάτικης εταιρία θα υπάρχουν τα Tivoli και XLV για το 2017 με περισσότερες αναβαθμίσεις. Τόσο το SsangYong Tivoli όσο και το XLV διατηρούν τον κομψό σχεδιασμό τους, την κορυφαία ασφάλεια και τους μεγάλους χώρους που προσφέρουν, ενώ για το 2017 αναβαθμίζονται ακόμα περισσότερο σε νευραλγικούς τομείς.

Έτσι, τα μοντέλα θα λάβουν επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας, όπως το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος (AEBS), που θα διατίθεται ως στάνταρ στις περισσότερες εξοπλιστικές εκδόσεις τους, ενώ το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (LDW), το σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα (LKA), η αυτόματη απ-ενεργοποίηση προβολέων (HBA) και το σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας (TSR), θα διατίθενται σαν έξτρα εξοπλισμός.

Παράλληλα, στον εξοπλισμό προστίθεται η ρύθμιση της κολόνας του τιμονιού σε απόσταση, αναβαθμισμένο σύστημα εξαερισμού των εμπρός καθισμάτων και ανακλινόμενες πίσω θέσεις για περισσότερη άνεση στα ταξίδια. Επίσης, προστίθεται και διπλό πάτωμα στο χώρο αποσκευών που αναβαθμίζει την χρηστικότητα και την ευελιξία. Ειδικά για το XLV, η αναβάθμιση περιλαμβάνει και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα, για ακόμα μεγαλύτερη άνεση των επιβατών κατά τη χειμερινή περίοδο.

Τέλος, υπάρχει και το αγωνιστικό Tivoli, με τη SsangYong να παρουσιάζει στο Παρίσι και επίσημα στο παγκόσμιο κοινό και το αγωνιστικό μοντέλο της, Tivoli Rally Raid 4WD. Το αγωνιστικό είναι εξελιγμένο και κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου στο χέρι, στην Ισπανία, βασίζεται στο «απλό» SsangYong Tivoli και χρησιμοποιεί την τελευταία αγωνιστική τεχνολογία. Το σασί είναι σωληνωτό με τεχνολογία δανεισμένη από την αεροναυπηγική, ο κινητήρας είναι 6κύλινδρος, 3λιτρος diesel twin-turbo, με 3 προγράμματα λειτουργίας, έχει 740Nm ροπής και συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης με τρία διαφορικά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

MG EXE181 concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η MG θα παρουσιάσει το EXE181 concept, ένα ηλεκτρικό μονοθέσιο hypercar που έχει carbon monocoque πλαίσιο και έχει άκρως αεροδυναμικό...

Η Pagani Alisea γιορτάζει τα 25 χρόνια της Zonda

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του τμήματος Transportation Design στο Istituto Europeo di Design (IED) του Τορίνο, το ίδιο που φοίτησε ο Αλέξανδρος Λιώκης, ετοίμασαν ένα...