Mercedes_AMG_GT_Roadster_0369

Ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού κάνει η εντυπωσιακή Mercedes-AMG GT Roadster, η ανοιχτή έκδοση της AMG GT με λίγη επιπλέον δύναμη και ορισμένα νέα χαρακτηριστικά.

Η νέα Roadster διατίθεται σε δύο εκδόσεις: την AMG GT και την AMG GT C με την τελευταία να φέρνει κάποια χαρακτηριστικά από την πιο σκληροπυρηνική GT R. Και οι δύο χρησιμοποιούν τον 4,0 λίτρο biturbo V8. Στην GT αποδίδει 467 άλογα και 630Nm ροπής, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,0 δευτερόλεπτα με 306 χλμ/ώρα τελική ταχύτητα, ενώ στην GT C αποδίδει 557 άλογα και 680 Nm ροπής (αύξηση 47 άλογα και 30 Nm ροπής σε σχέση με την GT S Coupe), χρειάζεται 3,7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 όπως και η κλειστή έκδοση και έχει τελική ταχύτητα 316 χλμ/ώρα.

Mercedes_AMG_GT_Roadster_0376

Όπως και η Coupe, διατίθεται μόνο με το 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη Speedshift αυτόματο κιβώτιο που έχει δεχτεί αλλαγές – η 1η σχέση είναι “μακρύτερη” και η 7η  κοντύτερη ώστε να έχει καλύτερη επιτάχυνση. Από τη GT R δανείζεται και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα, με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού με βάση την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Διαθέτει ακόμα σύστημα τετραδιεύθυνσης μιας και οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους μπροστινούς τροχούς ώστε να βελτιωθεί ο χειρισμός και η σταθερότητα του. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο αμάξωμα με νέα αεροδυναμικά στοιχεία και διαχύτη, ενώ η GT C έχει 5,7 εκατοστά φαρδύτερο αμάξωμα.

Mercedes_AMG_GT_Roadster_0373

Η Mercedes δεν ανέφερε το βάρος του μηχανισμού της μαλακής οροφής, αλλά τονίζει ότι η οροφή έρχεται με τρεις στρώσεις ύφασμα που υποστηρίζεται από μια ελαφριά δομή συνδυάζοντας μαγνήσιο, χάλυβα και αλουμίνιο. Η οροφή διατίθεται σε τρία χρώματα (μπεζ, μαύρο, κόκκινο) χρειάζεται 11 δευτερόλεπτα για να διπλωθεί και μπορεί να λειτουργήσει μέχρι την ταχύτητα των 50 χλμ/ώρα όταν κινείται. Και οι δύο εκδόσεις, διαθέτουν το ενεργό σύστημα διαχείρισης αέρα από το GT R, με τις κάθετες γρίλιες να παραμένουν κλειστές σε χαμηλές ταχύτητες για να μειώσουν την έλξη και ανοίγουν κατά την διάρκεια της πιο γρήγορης οδήγησης με άμεση ροή αέρα στους εναλλάκτες θερμότητας.

Το βάρος της GT είναι 1,595 κιλά, ενώ της GT C είναι 1,660 κιλά. Οι μηχανικοί της AMG τοποθέτησαν το AMG Perfomance exhaust system για να παράγει έναν “εξαιρετικά συγκινητικό ήχο”. Επίσης η κάθετη μάσκα της GT R πέρασε και στην Roadster ενώ αναμένεται να τοποθετηθεί και στην Coupe κάποια στιγμή μέσα στο 2017. Η τιμή της αναμένεται να γίνει γνωστή όταν ξεκινήσουν οι παραδόσεις μέσα στο 2017.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι στην έκθεση του Παρισιού, ο CEO της AMG, Tobias Moers αποκάλυψε σε Αγγλικό μέσο ότι ο αναβαθμισμένος κινητήρας των 557 ίππων θα χρησιμοποιηθεί και στην coupe έκδοση της GT χωρίς όμως να επιβεβαιώνει το αν θα χρησιμοποιηθεί σε μία “GT C” έκδοση ή ως μέρος μίας συνολικής αναβάθμισης/facelift στην GT S. Δίπλα από την ανοικτή AMG, υπάρχει και η AMG GT R.

  • Xarhs

    χονταρα μονο ρε

  • thibet

    μπορεί και το πιο ομορφο, δυναμικό, γαμάτο 2θέσιο αυτές τις μέρες… (κατά την ταπεινή μου, άσχετη γνώμη παντα)

  • Akis-F1 FAN

    Μια GT C σε άσπρο παρακαλώ….

  • μερσεντές, το ξέρουμε ότι είναι μερσεντές, το σήμα είναι σαν την ασπίδα του καπτεν αμέρικα, έλεος.

    • gv

      χαχα οχι το σημα καλο ειναι η μασκα δε μπορω να καταλαβω γιατι εγινε τοσο έντονη και οι εισαγωγες αερα για τα φρενα..
      συνηθως οι ανοιχτες εκδοσεις ειναι πιο χαλαρες γιατι ετσι κι αλλιως το αμαξι ειναι πιο βαρυ και πιο μαλακο αλλα αυτοι μου φαινεται το αγριεψαν πολυ μπροστα και δε συναδει με τη χαλαροτητα ενος soft top..

  • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

    Ότι πιο όμορφο έχω δει την τελευταία δεκαετία ++++ ….

  • Mika

    Gorgeous!!