Seat-Ateca-Xperience-0811

Η Seat στο περίπτερό της στην έκθεση του Παρισιού παρουσιάζει το Ateca X-Perience. Η εκτός δρόμου έκδοση του Ισπανικού SUV διαθέτει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ειδική ρύθμιση ανάρτησης, ελαστικά all-road, νέους προφυλακτήρες, ανθεκτικό χρώμα βαφή και νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Seat-Ateca-Xperience-0824

Κίνηση παίρνει από τον 2.0-λιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 190 ίππων που συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, σύστημα 4Drive με συμπλέκτη Haldex και προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης XDS. Είναι βαμμένο σε ματ χρώμα “olive green” που αντλεί έμπνευση από τη φύση, με το Ateca X-Perience να απευθύνεται σε πελάτες που απολαμβάνουν ένα πιο περιπετειώδη τρόπο ζωής. Επίσης είναι εξοπλισμένο με το τελευταίας γενιάς Easy Connect infotainment system, Seat Full Link, Media System Plus με οθόνη 8 ιντσών, Connectivity Box που επιτρέπει την ασύρματη φόρτιση Smartphone και το Seat ConnectApp.

1MDH15568

H Seat επέλεξε το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, ως σκηνικό αποκάλυψης των λεπτομερειών της μεγαλύτερης “επιθετικής” προϊοντικής πολιτικής στην ιστορία της. Μετά το Ateca, και κατά τη διάρκεια του 2017, η μάρκα θα ανανεώσει το Leon, θα λανσάρει την πέμπτη γενιά Ibiza και θα ολοκληρώσει την προϊοντική της επίθεση με το ντεμπούτο της στην κατηγορία των μικρών SUV crossover με το νέο Seat Arona. Το όνομα Arona προέρχεται από μία πόλη της Τενερίφης στα Κανάρια Νησιά, ενώ είναι και το όνομα περιοχής της Piedmont στην Ιταλία. Το νέο Seat Arona θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Martorell στη Βαρκελώνη.

Ο Πρόεδρος της Seat, Luca de Meo εξήγησε :

Tο Leon, το Ibiza και το νέο Arona μαζί με το Ateca θα ενισχύσουν την Seat από άποψη εμπορική, οικονομική και θα βελτιώσουν την εικόνα της. Το 2017 πρόκειται να είναι μία πολύ ιδιαίτερη χρονιά για τη Seat.

SEAT stand 4D experience

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι είναι το ιδανικό σκηνικό για τη Seat για α αποκαλύψει το όραμα της μάρκας, με το συνδεδεμένο αυτοκίνητο ως το κλειδί για το μέλλον της αυτοκίνησης. Για τη περίσταση, το ξεχωριστό περίπτερο με εντελώς διαφορετική έως τώρα κατασκευαστική προσέγγιση, είναι σχεδιασμένο με βάση τη 4D εμπειρία που επιτρέπει στους επισκέπτες να γνωρίσουν τη Seat και την πόλη της Βαρκελώνης. Με δεδομένο τον σημαντικό ρόλο που παίζει η ψηφιοποίηση στην εμπορική στρατηγική της εταιρείας, το σλόγκαν “Seat Always ON!” αποτελεί την έμπνευση για την εικόνα της μάρκας στο Παρίσι. Το περίπτερο της Seat θα περιλαμβάνει εσωτερικά ένα διαδραστικό 4D αμφιθέατρο, επαναλαμβανόμενες κάθε 30 λεπτά συνεντεύξεις Τύπου και ένα car configurator που με χρήση της τεχνολογίας BitBrain θα διαμορφώνει το νέο Seat Ateca σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών.

Το εξωτερικό περίπτερου διαθέτει χώρο επαφών, αίθουσα Τύπου και ζώνη χαλάρωσης για τους επισκέπτες. Το Created in Barcelona concept θα τονίσει το ρόλο της καινοτομίας και του νεωτερισμού ως σημεία αναφοράς του αστικού σχεδιασμού, αξίες της πόλης της Βαρκελώνης που συμμερίζεται η Seat.

Μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, είναι βέβαιο πως ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας θα βιώσει επαναστατικές καινοτομίες. Προκειμένου να ανταποκριθεί σε αυτές τις νέες προκλήσεις, η Seat έχει συστήσει την Easy Mobility Team, μία ομάδα που έχει οριστεί να οδηγήσει την μετεξέλιξη της εταιρείας σε σχέση με τους τομείς της ψηφιοποίησης και του R&D, της ικανοποίησης των πελατών και της ανάπτυξης. O Luca de Meo τόνισε:

Το συνδεδεμένο αυτοκίνητο στη καρδιά της εμπειρίας του χρήστη, είναι το όραμα μας για το μέλλον της αυτοκίνησης. Θέλουμε να καταστήσουμε το αυτοκίνητο ως μία υπηρεσία που προσφέρει ψηφιακή συνδεσιμότητα. Φέρνοντας την Seat στο επόμενο επίπεδο, και αυτό σημαίνει πώς όχι μόνο εργαζόμαστε σκληρά για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ακόμα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες μας αλλά πως χρησιμοποιούμε την επανάσταση αυτή για να γίνουμε πρωτοπόροι στις νέες τάσεις. Ονειρευόμαστε να κάνουμε την Seat μία μάρκα ικανή να παρέχει ευκολότερες εμπειρίες αυτοκίνησης σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Η Seat θέλει να γίνει η ηγετική μάρκα στο τομέα της συνδεσιμότητας και της ψηφιοποίησης. Με αυτή την έννοια, για παράδειγμα, η εταιρεία είναι η πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο που δημιούργησε ένα λειτουργικό συμβατό με CarPlay που επιτρέπει τα περιεχόμενα του iPhone να προβάλλονται και να διαχειρίζονται από το αυτοκίνητο.

Seat-Ateca-Xperience-0820

Ο δεύτερος στόχος της Seat είναι να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στην εξέλιξη των αγοραστικών εμπειριών και όλων των συναφών υπηρεσιών. Σύμφωνα με αυτή τη δέσμευση η Seat δημιούργησε το Seat Live Store, μία πρωτοποριακή πλατφόρμα του επιτρέπει στους χρήστες μια στενή, εικονική και εξατομικευμένη γνωριμία με το αυτοκίνητο. Η εταιρεία επίσης κατέληξε σε συμφωνία με το Amazon Γαλλίας για την online εμπορική προώθηση του Mii by Mango.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας συμπίπτει χρονικά με τη περίοδο που η Seat εδραιώνει τα οικονομικά της αποτελέσματα και ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη “επιθετική” προϊοντική πολιτική στην ιστορία της. Η Seat προχωράει προς τη κατεύθυνση βιώσιμης κερδοφορίας και αναμένεται να κλείσει το 2016 με κέρδη. Η εταιρεία έκλεισε το πρώτο εξάμηνο με λειτουργικό κέρδος 93 εκατομμύρια ευρώ, 77% περισσότερα από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Επιπλέον οι πωλήσεις αυξήθηκαν για τέταρτη κατά σειρά χρονιά, με 277.100 πωλήσεις μέχρι τον Αύγουστο.

Η Seat είναι η μοναδική εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα στην Ισπανία. Μέλος του Ομίλου Volkswagen, η πολυεθνική έχει την έδρα της στο Martorell (Βαρκελώνη), εξάγει πάνω από το 80% των οχημάτων της και είναι παρούσα σε περισσότερες από 75 χώρες. Το 2015, τα κέρδη της Seat ανήλθαν πάνω από 8,3 δις ευρώ, το καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα στην ιστορία και σε παγκόσμιο επίπεδο σημείωσε 400.00 πωλήσεις, τις περισσότερες από το 2007.

Στο Seat Group εργάζονται περισσότεροι από 14.000 επαγγελματίες στα τρία κέντρα παραγωγής, στη Βαρκελώνη, στο El Prat de Llobregat και στο Martorell όπου κατασκευάζονται τα ιδιαίτερα επιτυχημένα Ibiza και Leon. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παράγει το Alhambra στη Πορτογαλία, το Mii στη Σλοβακία και το Toledo στη Τσέχικη Δημοκρατία.

Η Ισπανική πολυεθνική διαθέτει επίσης ένα Τεχνικό Κέντρο, το οποίο λειτουργεί ως κέντρο γνώσεων και απασχολεί περίπου 1.000 μηχανικούς, των οποίων ο στόχος είναι να αποτελούν την κινητήρια δύναμη πίσω από την καινοτομία για το νούμερο ένα βιομηχανικό επενδυτή στο R&D στην Ισπανία. Στα πλαίσια της δέσμευσης για την προστασία του περιβάλλοντος, η Seat αναλαμβάνει να βασίζει την κύρια δραστηριότητα της στη βιωσιμότητα, δηλαδή τη μείωση των εκπομπών CO2 και την ενεργειακή απόδοση.

  • xtra

    10 χρονια πισω σχεδιαστικα… δυστυχως απο τις πλεον αδιαφορες εταιριες.
    Η skoda θα την στειλει στο χρονοντουλαπο

    • Pterarxos

      Σε τσάγιασε κάποιο Cupra ή είσαι ταρίφας. Δεν εξηγείται αλλιώς.

    • JohnnyXP64

      σοβαρά η skoda έκανε κανα καλύτερο design απο την seat Ποτέ των ποτόν? :/
      μαλιστα εδω το Ateca σε σχεση με τις νικελοκαγουρικες ζαντες της skoda στο νεο suv, ειναι 10000000φορες καλύτερο!

    • xtra

      χεχεχε! δεν με καταλαβες !
      Υποτιθεται οτι η skoda θα ειχε τον αχαρο ρολο των “ανθρωπομεταφορεων” value for money.
      Το οτι εχει ξεπεσει ετσι η seat (που υποτιθεται οτι ηταν η low cost σπορ φιρμα του γκρουπ) ειναι η καταντια κατ’εμε !
      Σχεδιαστικα η seat πιο πολυ φερνει σε skoda παρα σε κατι το παθιασμενο …