2016 Malaysian Grand Prix, Saturday

Ένα από τα χειρότερα συναισθήματα ένιωσε ο Lewis Hamilton στον χθεσινό αγώνα της Μαλαισίας. Κι ενώ είχε ένα άνετο προβάδισμα και ουσιαστικά οδηγούσε το μονοθέσιο στον τερματισμό, δίχως καμία προειδοποίηση, ο κινητήρας στην πλάτη της W07 παρέδωσε πνεύμα, γεγονός που αύξησε τη διαφορά του από τον Nico Rosberg στους 23 βαθμούς, αντί να περάσει στην πρώτη θέση με αέρα 5 βαθμών.

Ο Βρετανός στη συνέχεια μίλησε για πιθανή συνωμοσία εντός της ομάδας εναντίον του, ώστε το πρωτάθλημα να καταλήξει στον Rosberg, λέγοντας χαρακτηριστικά για μία «ανώτερη δύναμη». Η Mercedes δεν μπορούσε να μην απαντήσει σε αυτούς τους -προσωρινούς έστω- ισχυρισμούς, με τον Toto Wolff να εξηγεί πως τα λόγια του Πρωταθλητή είναι κατανοητά.

Βέβαια, ο επί κεφαλής της Mercedes AMG υπογράμμισε πως στη συνέχεια ο Hamilton είχε διαφορετική συμπεριφορά και πως τα λόγια του ήταν ικανά να αλλάξουν το ηθικό όλης της ομάδας.

Ό,τι είπε ο Lewis, είναι απόλυτα κατανοητό. Αλλά, ήρθε πίσω στο γκαράζ και έσφιξε το χέρι κάθε μέλους της ομάδας. Μιλήσαμε σε μια μικρή ομάδα και πραγματικά ήμασταν όλοι απογοητευμένοι. Στη συνέχεια, στάθηκε μπροστά από την ομάδα και βρήκε τις λέξεις για να τους ανεβάσει όλους και να μας βοηθήσει να ανακάμψουμε γρήγορα για την Ιαπωνία. Αυτό είναι που κάνουν οι μεγάλοι οδηγοί, οι πραγματικοί Πρωταθλητές, και θέλω να εκφράσω τον σεβασμό μου για το πώς χειρίστηκε το θέμα.

Μία από τις μεγαλύτερες ιδιότητες τις ομάδας μας είναι ο τρόπος που ανακάμπτουμε ακόμα πιο δυνατοί όταν χάνουμε. Θα κάνουμε το ίδιο ξανά τώρα, εν όψει του επόμενου Grand Prix στην Ιαπωνία.

Paddy Lowe

Θέση για τον χθεσινό αγώνα πήρε και ο Paddy Lowe. Ο Τεχνικός Διευθυντής της Mercedes παραδέχεται πως ο Hamilton αντιμετωπίζει φέτος εμφανώς περισσότερα προβλήματα από τον Rosberg, κάτι που δεν αρέσει στον ίδιο, ενώ θέλει επάνοδο στις νίκες με εμφατικό τρόπο.

Η λέξη είναι σκ@τ@, πραγματικά! Αυτός είναι ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες της σεζόν και γνωρίζαμε ότι θα είναι δύσκολο να ανέβεις στην κορυφή. Κι έτσι αποδείχθηκε. Κάτι που είχαμε ως προτεραιότητα είναι να διασφαλίσουμε τον ισότιμο ανταγωνισμό μεταξύ των οδηγών. Δυστυχώς, έχουμε αποτύχει στον στόχο αυτό με τον χειρότερο τρόπο. Θα αναλύσουμε τι έγινε, στοχεύοντας να φτάσουμε στην Ιαπωνία προετοιμασμένοι να επιστρέψουμε με τον καλύτερο τρόπο που μπορούμε.

  • F1fan

    Kατανοητα ως ενα βαθμο.H απωλεια της σιγουρης νικης ηταν τεραστιο μειονεκτημα στην φετινη πορεια του Hamilton,αλλα μαζι νικαμε και μαζι χανουμε…45 podiums,με 27 νικες,26 poles ειναι σπουδαια στατιστικα,και ειναι αδικα αυτα τα λογια και για τους εργαζομενους στην Mercedes!

    • Vellerofontis

      Εντάξει ο ίδιος ο Χάμιλτον μίλησε με πολύ προσεγμένα και συγκρατημένα λόγια για τη Mercedes… στη φάση που ήταν μετά τον αγώνα θα μπορούσε άνετα να ωρύεται προς τη Mercedes με το αιμα στο κεφαλι. Θεωρώ πως μίλησε σωστά και ανθρώπινα.

    • Mika

      Eιχε περασει και το πρωτο κυμα, που ολα ειναι πολυ προσφατα και κοχλαζει καποιος μεσα του!!!
      :p :p

    • F1fan

      Ισως τα αγγλικα μεσα το παρατραβηξαν καπως το θεμα.Παντως,οντως μιλησε με συναισθημα,αλλα ακομη δεν τελειωσε τιποτα!

  • Giannisk

    Όταν το λέγαμε όλοι πως η ομάδα σπρώχνει τον σερβιέτα μας έλεγαν υπερβολικούς. Τώρα ο Χαμιλτον είπε το ίδιο πράγμα. Το ότι ανασκέυασε δεν αναιρεί πως το πιστεύει και ο ίδιος.

    • sotirisb

      Πραγματικα ο,τι χειροτερο καταφερνει και περναει απο το quality control στο Brixworth πρεπει να πηγαινει στον Hamilton. Και λιγο δυσκολο να γινεται τυχαια μονιμως.

    • Vellerofontis

      Δεν θεωρώ ότι τον σαμποτάρουν θα υπήρχαν πολλοί άλλοι τρόποι. Δεν μπορουν να προκαλεσουν εκρηξη του κινητηρα μεσα στον αγωνα

    • Ahilleas Tsikelis

      Μπορουν ανετα μεσω μιας καταστροφικης χαρτογραφισης.Ειναι το πλεον ευκολο πραγμα

    • Giannisk

      Ίσως όχι, αλλά μόνο στον Χάμιλτον σκάνε οι κινητήρες φέτος? Ο άλλος άλλο μοτέρ φοράει? Συμπτωση επαναλαμβανόμενη……

  • Anestis Genk

    Παλιά με πολύ λιγότερους αγώνες οι μηχανικές βλάβες ήταν πολύ πολύ πολύ πιο συχνές….

    • ναι αλλα δεν εχουν την ιδια βαρυτητα οταν συμβαινει μια φορα ..kai πανω στο κυνηγι του τιτλου !!! :-D

    • Chris

      Εμενα πιο πολυ με πονεσε αυτη..10 χρονια πριν, στην Ιαπωνια παλι. Δεν ειχε να κανει τοσο με την ομαδα ή τον οδηγο αλλα την στιγμη που συνεβη και τα συναισθηματα.
      (και μερικες πιο πριν οπως του Κιμι και του Μικα)
      https://uploads.disquscdn.com/images/8ba87d1d6968db1338b9b7f6c94d56ead9ff1918255e241067b9e9cd8ca634b2.jpg

  • Γιάννης

    Προσπαθούν να το «μαζέψουν», αλλά δε μαζεύεται εύκολα… Διότι επαναλαμβανόμενη «σύμπτωση» παύει να είναι σύμπτωση…