723199

Χθες είδαμε την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio να κάνει φιλικά ανοίγματα με την BMW M5 στην Autobahn και τώρα θα δεις την γρήγορη έκδοση της Giulia να πιάνει τα 293 χλμ/ώρα σε ένα κομμάτι των γερμανικών αυτοκινητοδρόμων.

  • GianV8Montreal

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

  • bulgary

    Γρήγορη!Έπρεπε να έχει και ένα χρονόμετρο δίπλα!

  • manowar

    Εχουν μια διαφοα 40 χιλιομετρων την ωρα..αν και δεν μπορουν να συγκριθουν ειναι αλλες κατηγοριες

  • AKHS

    Τα 307 χιλιόμετρα τα πιάνει που λένε η όχι γιατί μου φαίνεται στα 293 χιλιόμετρα είναι το ανότερο η αφήνει αυτόs το γκάζι αυτήν την εντύπwση μου δίνει.

    • GianV8Montreal

      αν δεν τα πιανει παντως, εγω δεν την αγοραζω!!!

    • αυτη η μπαρα που ανεβκατεβαινει στην οθονη τι ειναι ??

    • GianV8Montreal

      απ ο,τι βλέπω από πάνω από τη μπάρα, λέει km/l. μαλλον σου δειχνει αναλόγως πόσο την μαστιγώνεις, πόσα χιλιόμετρα βγάζει ανα λίτρο καυσίμου. δλδ πρέπει να είναι κάτι για να σε βοηθάει να υπολογίζεις πόσο πατάς το πόδι σου στο πετάλι του γκαζιου. προσωπικα, δεν το εχω ξαναδει, αν καποιος ξερει κατι, ας βοηθησει.

    • ναι αλλα γραφει και 15 στη μια μερια και στην αλλη 0 !!!
      δηλαδη οταν το μαστιγωνεις δεν σου βγαζει ουτε ενα χιλιομετρο ?? :-P

    • GianV8Montreal

      ναι για αυτο λεω οτι δεν ειμαι απολυτα σιγουρος γιατι καπου καπου δεν στεκει αυτη η κλιμακα.. :P
      Y.Γ. διαβασε σχολια στο youtube να γελασεις. σε καποιον τα 293 φαινονται λιγα… λογικα οδηγει F16 αυτος… :P

    • ε αφου ουτε 300 δεν το ειδαμε να πηγαινει….ειναι λιγα !!!!! :-P

    • Mika

      Ουτε εγω καταλαβα αυτη τη βαθμονομηση..

    • Christos Dimou

      km/lt Πόσα χιλιόμετρα το λίτρο το αντίστοιχο των αμερικανών για τα miles per gallon. Το ανάστροφο επί 100 είναι τα λίτρα στα 100 χιλιόμετρα που γνωρίζουμε όλοι…

    • DIETICIAN

      km/l λεει,

    • Sofian

      Αγορινα μου παντως γραφει χιλιομετρα καθετος λιτρα…αρα χιλιομετρα ανα λιτρο…οποτε αν κανεις την πραξη με την πιο οικονομικη οδηγηση μπορεις να βγαλεις στην καλυτερη 15 χιλιομετρα ανα ενα λιτρο καυσιμου…οποτε εχουμε και λεμε 7 x 15 = 105 χιλιομετρα με 7 λιτρα καυσιμου που ειναι και η μεση καταναλωση που δινει η εταιρια αν θυμαμαι καλα!! Αυτο πιστευω ειναι!!

    • σιγουρα ?? δηλαδη αν το πας ταπα…..θα σου γραψει μονο 50 χιλιομετρα με ενα ντεποζιτο ?? δεν νομιζω να ειναι αυτο…. :-/

    • Christos Dimou

      Αν το ντεπόζιτο είναι των 50 λίτρων περί τα 100 χιλιόμετρα θα βγάλεις με ένα ντεπόζιτο. Αλλά αν θυμάμαι καλά είναι μεγαλύτερο οπότε μπορεί να βγάλεις περί τα 160 χιλιόμετρα ή 1000 χιλιόμετρα αν το πας σαν κότα με 100km/h (δες τι αναφέρω πιο πάνω).

    • σε flat out ρυθμο δηλαδη δεν διαφερει και πολυ η καταναλωση της απο μια VEYRON !!! :-P

    • Christos Dimou

      Η Veyron καίει με υπερδιπλάσιο ρυθμό τα καύσιμα της ένεκα και της υπερδιπλάσιας ισχύος. Στα 400km/h νομίζω ότι σε 12 λεπτά έχει αδειάσει πλήρως το ρεζερβουάρ…

    • ναι απλα σε 12 λεπτα….με 400+χλ/ω δεν θα γραψει καμια 80χιλιομετρα ??? ε πανω κατω το ιδιο δεν ειναι ??? :-P

    • Christos Dimou

      Κάπου εκεί είναι η απόσταση που μπορεί να διανύσει. Αλλά μιλάμε για αυτοκίνητο που κινείται με ταχύτητες αεροσκάφους. Είναι αδύνατο να είναι αποδοτικό.

      Στο terminal velocity η AR μπορεί να κάνει περισσότερα χιλιόμετρα.

      Για να πιάσει δε το μαγικό νούμερο 400 km/h (καλά δεν παίζει κάτι τέτοιο θα έχουν αποκολληθει τα πελμάτα των ελαστικών) θέλω περίπου τη διπλάσια ισχύ κάπου στα 1070 άλογα. Όχι τυχαία η Veyron που ήταν βελτιστοποιημενη για υψηλότερη μέση απο οτι η Gulia το κάνει με λιγότερες απαιτήσεις ισχύος.

    • Sofian

      Δεν ξερω με σιγουρια αλλα αυτο σκεφτηκα οταν ειδα οτι εθιξες το θεμα!!

    • Christos Dimou

      Για 510 άλογα δηλαδή 375 kW η κατανάλωση (με περίπου τα 300 gr καυσίμου την ώρα ανά kW) είναι στα 112 ~ 110 kgr καυσίμου την ώρα. Αν το ανάγεις σε λίτρα (όπου 1 lt = 0.75 kgr) μιλάμε για ~145 lt την ώρα. Για 290 χιλιόμετρα σημαίνει ότι καίει περί τα 0.5 λίτρα στο χιλιόμετρο ή κάνει περίπου 2.0 km/lt.

      Τα 300 gr καυσίμου ανά ώρα για το kW δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα σε συνθήκες μέγιστης ισχύος σε τέτοια οχήματα. Σημαίνουν μία θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 25% που για τις συνθήκες με το οποίο κινείται δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα.

      Στη θεωρία η βέλτιστη απόδοση θα είναι 20% παραπάνω (κάπου στο 31%) και με 100km/h αντί των 300 km/h οι απαιτήσεις ισχύος θα είναι περίπου στα (1/16) αυτών της τελικής (το 3^2=9 και 3^3=27 με 3^2.5 ~ 16) θα θέλεις 23.4 kW ισχύος και με 250gr καυσίμου ανά kW την ώρα αυτό συνεπάγεται 5.85 kgr ή 7.8 lt/100km τιμή που δεν απέχει πολύ από την αναμενόμενη για ένα τέτοιο θηρίο.

    • sargus

      Τι έγραψες ρε φίλε; Εύγε! Εγώ πάντως το σωσα να το ξαναδιαβάσω το βράδυ στο σπίτι με καθαρό μυαλό μπας και το καταλάβω.

    • Christos Dimou

      Σύνδεση διαφόρων πληροφοριών και κάποιες παραδοχές. Δεν είναι, πραγματικά και τίποτα το εντυπωσιακό. Και η πραγματικότητα μπορεί να είναι λίγο διαφορετική (στα νούμερα τουλάχιστον). Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    • antonis

      Δν ξερω πάντως εχει ακομα 1000 στροφές περίπου μέχρι τον κόφτη.

    • Christos Dimou

      Δεν νομίζω ότι ακόμα και στις Γερμανικές Autobahn υπάρχει πια η δυνατότητα να βρεις ένα τόσο μεγάλο κομμάτι δρόμο για να δοκιμάσεις τέτοιες τελικές ταχύτητες. Μάλλον κόβει. Πάντως και τα 290 km/h είναι εξωφρενική ταχύτητα.

  • “η alfa romeo giulia qv πιάνει τα ουρί του παραδείσου στην εθνική αθηνών πατρών”