hybrid4all-image


Καινούριο υβριδικό σύστημα, που ονομάζεται 48V e4Sport, θα παρουσιάσει η Valeo στην έκθεση αυτοκινήτων στο Παρίσι. Η τοποθέτηση του μπορεί να γίνει σε αυτοκίνητα βενζίνης και πετρελαίου, ανακτώντας τη μέγιστη δυνατή ενέργεια κατά το φρενάρισμα και αφότου την αποθηκεύσει σε έναν συλλέκτη 48V, μπορεί έπειτα να την αναδιανείμει είτε για μεγαλύτερη ιπποδύναμη κατά την επιτάχυνση μέσω του ηλεκτρικού υπερτροφοδότη, είτε αυξάνοντας τη ροπή μέσω της γεννήτριας της μίζας. Η όλη αυτή διαδικασία μας θυμίζει αρκετά το σύστημα KERS που συναντήσαμε στη F1.

Εκτός από την υποβοήθηση που προσφέρει σε θερμικούς κινητήρες, μπορεί να λειτουργήσει και αυτόνομα σαν αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα. Προσαρμόζοντας το eRad,για παράδειγμα, στον πίσω άξονα αυτοκινήτου με κίνηση εμπρός, αποκτάς αυτόματα τετρακίνηση που θα βοηθήσει πολύ σε επιφάνειες με περιορισμένη πρόσφυση.

Το νέο αυτό σύστημα που αποτελείται από μια 48V γεννήτρια μίζας, ηλεκτρική υπερτροφοδότηση και άξονα ηλεκτρικής πίσω κίνησης, έρχεται να προστεθεί στην οικογένεια υβριδικών της Valeo όπως το Hybrid4All που αποτελεί μια οικονομική λύση συνδυάζοντας υβριδική τεχνολογία και απόδοση.

Η εταιρία έχει ήδη κλείσει συμφωνίες σε κάποιες από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, όπως της Κίνας, της Ινδίας, της Κορέας αλλά και στην Ευρώπη κάνοντας την κυρίαρχο δύναμη σε τέτοια συστήματα. Αναμένεται επίσης ανακοίνωση μέσα στον επόμενο χρόνο, σχετικά με την παρουσίαση του πρώτου αερόψυκτου ηλεκτρικού συστήματος.

  • xtra

    το θεμα ειναι αν βγαινει σε κιτ για τα ηδη υπαρχοντα συμβατικα αυτοκινητα , ποσο θα κοστιζει και τι απαιτει.’
    Πολυ ενδιαφερον !

  • sotirisb

    Που θα χωρεσει ομως σε ενα συγχρονο χατσμπακ? Ειδικα στον πισω αξονα δεν υπαρχει περιπτωση να μπει με τιποτα.