Nissan GT-R NISMO facelift 2017 (1)

Πριν λίγες εβδομάδες η Nissan ανακοίνωσε τη τιμή του GT-R Nismo 2017 στην Αμερική, όπου ξεκινάει από 175.000 δολάρια, 100.000 δολάρια περισσότερα από την τιμή του πρώτου GT-R R35 του 2008, η ιαπωνική εταιρία έκανες γνωστές σήμερα της τιμές του σκληροπυρηνικού της μοντέλου σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές.

Έτσι, στην Αγγλία ξεκινάει από £149.995, ενώ σε Γερμανία και Γαλλία από €184.950, με τις συγκεκριμένες τρεις αγορές να παίζουν σημαντικό ρόλο.

Η ανανεωμένη έκδοση του GT-R NISMO έχει αποκτήσει νέο μπροστά -επιθετικής σχεδίασης- προφυλακτήρα από carbon, την V-motion γρίλια, νέο καπό, με το αυτοκίνητο να παράγει περισσότερη κάθετη αεροδυναμική δύναμη, από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα.

100996nis-b

Μηχανικά ο VR38DETT V6 biturbo 3,8-λίτρων κινητήρας αποδίδει 600 άλογα με 652 Nm ροπής, με το GT-R NISMO να φορά νέα ανάρτηση, που βελτιώνει την απόδοση του αυτοκινήτου στις στροφές 2%, παρά την διατήρηση της ιπποδύναμης στα ίδια επίπεδα. Ο κινητήρας φορά νέα turbo που προέρχονται από το αγωνιστικό GT-R GT3.

Στο εσωτερικό υπάρχει νέο ταμπλό με λιγότερα κουμπιά (11 από 27), νέο τιμόνι επενδυμένο με Alcantara, νέο κεντρικό υποβραχιόνιο, οθόνη 8″. δερμάτινα bucket καθίσματα της Recaro και κόκκινα Alcantara ένθετα. Το GT-R NISMO 2017 θα είναι διαθέσιμο σε πέντε εξωτερικά χρώματα, με την κατασκευή του να γίνεται στο Tochigi της Ιαπωνίας, ενώ ο κάθε κινητήρας θα συναρμολογείται στο χέρι από τους πέντε μηχανικούς της εταιρίας στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας.

Δελτίο Τύπου

NISSAN REVEALS PRICES FOR GT-R NISMO

  • Range-topping super-coupé now available across European markets
  • On sale from 1 November, price is €184,950 in Germany and France / £149,995 in the UK
  • 3.8-litre twin-turbo V6 delivers 600PS – 30PS more than any other current GT-R

The ultra-desirable flagship of the Nissan GT-R range – the exhilarating GT-R NISMO – will go on sale from 1 November, with prices now confirmed for the first time.

The GT-R NISMO is the pinnacle of the GT-R range, a high-performance race car for the road which takes the very best of the super-coupe’s legendary Japanese heritage, then enhances the iconic design and state-of-the-art technology even further.

Power comes from a twin-turbocharged 3.8-litre V6 delivering 600PS – 30PS more than any other car in the range. The engine features a pair of high-flow, large diameter turbochargers used in GT3 competition, and power is sent to all four wheels via a six-speed dual-clutch paddleshift gearbox.

The GT-R NISMO costs €184,950 in Germany and France, and £149,995 in the UK – the model’s three key markets in Europe. Prices in other countries may vary slightly.

Like the standard car, the GT-R NISMO’s front end features a fresh face with a dramatic new bumper. However, on this model it’s made entirely from carbon fibre to reduce weight. To help cool the car’s high-output engine, the dark chrome V-motion grille has been enlarged to collect more air.

The redesign has been carefully shaped to improve airflow around the vehicle and generate a high level of downforce, while at the same time directing air around the wheels to improve the aerodynamics. The GT-R NISMO generates more downforce than any other Nissan production car to date, which results in exceptional high-speed stability.

The performance of the all-wheel-drive GT-R NISMO has also been upgraded, thanks in part to the standard model’s significantly reinforced body structure. This allowed the engineering team to further refine the GT-R NISMO’s shock absorbers, springs and stabilisers. When combined with the car’s increase in downforce, the result is the most dynamically capable GT-R NISMO ever.

This is evidenced by the car’s improved slalom times and superior cornering performance, both of which are nearly 2% better than the previous version. Despite its more potent nature, the new GT-R NISMO boasts better overall balance than before, evolving into a car that can be enjoyed on both winding roads and race circuits.

A more premium and sophisticated interior is one of the key enhancements to the new GT-R, and the NISMO version is no exception. The redesigned dashboard, steering wheel and centre armrest are covered with high-quality Alcantara® leather. Unique to this version are the leather-covered Recaro® carbon bucket seats with red Alcantara® inserts.

  • SAMURAI-66

    Αριστουργημα σε τιμη υψηλη…εξακολουθει να ειναι χαμηλοτερη ομως απο πολλους ανταγωνιστες του…εκρηκτικες επιδοσεις και σαλονι πανεμορφο σε σηλληψη και κατασκευη!!
    Ωραιος ο godzilla μα δυστυχως για λιγους…παλι θα φερει πανικο!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/fe77fbe15e070dd43e4ce45799ced40107bb52d55986f6f164422ec656a7f41b.jpg

  • theolvs

    KOΣΜΗΜΑ!!!
    Η συγκεκριμένη έκδοση απευθύνεται σε γνώστες και όχι κλαρίνα που το θέλουν για πατήματα έξω απο κλαμπομπούζουκα

    • MIchael K

      Μακράν το καλύτερο σχόλιο!

    • συμφωνώ αν και τα gt-r στο ελλάντα πάλι έξω από σκυλομπουζουκοκλαμπομάγαζα τα βλέπεις.

  • manowar

    ωραιο αυτη την φορα με τα ανανεωμενα ρουχα αλλα θα εβγαζα αυτο το πριπρι απο την μεση του ταμπλο γιατι ειναι κακογουστο και θα επανασχεδιαζα τον εμπρος προφυλακτηρα γιατι φαινεται λες και εχει επαφη με μηχανακι και περιμενεις την ασφαλιστικη..μονο αυτα τα 2 κατα τα αλλα ειναι ομορφο πιο καλο απο το πρωτο για μενα ειδικα μεσα..

  • Anestis Genk

    Αφού βλέπεις πως πάει η δουλειά, περιμένεις 2-3 χρονάκια ακόμη και
    αγοράζεις τα final editions. Δεν νομίζω πως έχει νόημα να δώσεις τόσα
    παραπάνω λεφτά, εκτός κι αν είσαι συλλέκτης. Παίρνεις ένα απλό και το
    κάνεις εξίσου καλό με λιγότερα λεφτά.

    • MIchael K

      Σωστός.

  • Smartass

    Τιμή Ελλάδος για τον Godzilla 2017 €164,500.
    Αυτό και αν είναι απίστευτο ίδια τιμή Αγγλία και Ελλάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • mixalhs7

    Παντα θεωρουσα τον γκοτζιλα του 2008 value for money διοτι για διαφημηστικους σκοπους τον εδιναν σε τιμη μικροτερη του κοστους παραγωγης του.
    Τα +100χιλ που πηρε μεσα σε 8 χρονια εφεραν την τιμη του σε λογικα για την κατηγορια επιπεδα. Ομως επειδη ειναι παρωχημένο πακετο και η μονη αρετη που διατηρει ακομα ειναι αυτη της καλυτερης πλατφορμας για tuning, αν με ενδιέφερε το tuning θα αγοραζα ενα μεταχειρισμενο 35αρι.

    • μεγαλη αληθεια αυτο με το τι τιμη ξεκινησε..και που εφτασε !!
      αληθεια υπαρχει αλλο αυτοκινητο που οσο περνανε τα χρονια…να εχει παρει τοσο μεγαλο καπελο στην τιμη ?

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ναι αμέ!
      Άνοιξε τον παπατζοκατάλογο σε Ferrari,Porche,Lamporgini,Audi,Mercedes,Bmw.
      Θα δεις πολλά μοντέλα, που από την ώρα που τα σπρώχνουν τα δίνουν με καπέλο 4-5+++ φορές επάνω.
      Είτε θελετε είτε δεν θέλετε, ο GODZILLA EXEI THN MIKΡΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΣ….
      Και όμως είναι πολύ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ, από χρέπια που μοιράζονται ΠΑΜΠΟΛΑ και μπερδεύουν μέχρι και τα κουμπιά στην γραμμή παραγωγής.

      Y.Γ 1 Και για του λόγου το αληθές.99 ΧΗΝΕΣ ΜΟΝΟ μετά από τόσες βελτιώσεις σε σχέση με την πρώτη έκδοση…
      https://www.nissan.de/fahrzeuge/neuwagen/gt-r.html
      Υ.Γ 2 Μην κάνεις τον κόπο και ανοίξεις τις παπατζοταμπέλες.Έχει πιάσιμο το πωπουδάκι στις τιμές. : )

    • Κώστας

      αντιλαμβανεσαι οτι λες παλι αρλουμπες?
      ο babinos λεει αν εχει υπαρξει αλλο αμαξι που να εχει παρει μεσα σε 8 χρονια καπελο 100,000 ευρω και εσυ λες παλι τα δικα σου…
      οι μαρκες που αναφερεις δεν αυξανουν με γεωμετρικη προοδο τις τιμες,αντιθετα ειναι σταθερες!
      αυτη τη στιγμη,στην Αγγλια ειναι ακριβοτερο κατα 5 χιλιαρικα απο την turbo s,αρα η ”μικροτερη οικονομια κλιμακας” που μας τσαμπουνας συνεχεια εχει παει περιπατο…
      ολα τα άλλα ειναι να χαμε να λεγαμε

    • mixalhs7

      Θα ειναι απο τις ιδιες (ιαματικες) πηγες που μας ελεγε πως η Τζουλια ειναι πιο φτηνη απο γκολφ χαχαχα

    • Mika

      Τι εγινε? Ακομα ψαχνει τα κιταπια του, να βρεις τιμες, να δικαιολογησει τις αρλουμπες που ελεγε?
      ????
      Ειναι που ειναι αυτος γκουρου της αυτοκινησης κι οι υπολοιποι που γραφουν εδω, μυρωδιαδες, οπως ο ιδιος λεει..
      ???

    • mixalhs7

      Ε καλα εδω εγραφε οτι του κατέβαινε για το Ενζο Φεραρι στις τιμες κολλησες?
      Για καλαμπουρι καλος ειναι.
      Το κακο ειναι πως τα πιστευει αυτα που γραφει και αυτοψωνίζετε αλλά τι να κανουμε τον αγαπαμε γιατι ειναι παλιος εδω μεσα!

    • μας αρεσουν οι μυρωδιες αφου !!!! :-D

    • Mika

      Προσπαθω να ξεχωρισω το καλαμπουρι με τη γραφικοτητα, ωρες ωρες!!
      :p :p
      Eιναι λεπτη η γραμμη της ισορροπιας!!
      Να αυτοψωνιζεται, το δεχομαι…Να μειωνει τους συνομιλητες του λεγοντας πως ειναι μυρωδιαδες της αυτοκινησης, ενω αυτος ειναι guru (??), οχι….

    • mixalhs7

      Ε δεν τον ξερεις? Τοσα χρονια τα ιδια κανει, εδω ειπε τους μηχανικους της σκουντερια γιοτομπαλα επειδη καπου διαβασε τη ρηση του Ενζο ‘το αλογο τραβαει το καρο δεν το σπρωχνει’, που το ειπε για αλλο ασχετο λογο.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ρε διοπτροφόρε με 99 βαθμούς μυωπίας,το άρθρο για το ΝΙSMO αναφέρετε!
      Το σημερινό ”AΠΛΟ” GTR MY 2017, 99 έχει όσο και εσύ. https://www.nissan.de/fahrzeuge/neuwagen/gt-r.html

      Ποια turbo S ρε και παπάτζες-μέντολες μου τσαμπουνάς;;
      H GIULIA QV η πισωκίνητη το έχει για σφαλιάρες, μου τολμάς και συγκρίνεις το ΝΙSMO ιερόσυλε;;;
      Άν υπήρχε Αστυνομία γνώσεων αυτοκίνησης, θα εκτίατε τρις ισόβια,
      λόγω κατάχρησης των server με trolloασχετοσύνες. : ) : )

    • Κώστας

      α καλα…εσυ εχεις ξεφυγει τελειως…
      σου ειπα και προ καιρου να αλλαξεις βαπορακι γιατι σου δινει σκαρτο πραμα;)

    • Οι παπατζιταμπελες ξεκίνησαν πχ με 250.000 τιμή που ειναι πιασωκωλε…. Και έφτασαν στο σημείο να πουλιούνται 350.000 ;;;;
      Υ.Γ δεν είπαμε ότι δεν ειναι καλό αυτοκίνητο …. Απλά αυτο που είπε ο Μιχάλης … Το πρώτο το έδιναν κάτω του κόστους….

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Και που ξέρει ρε ο Μιχαλιός ποιο είναι το κόστος κατασκευής του GTR;;;
      Επειδή του ήρθε μια αναλαμπή trolloπαπάτζας, για να βρει να πει κάτι για το GTR;;
      Αυτός δεν ξέρει ούτε πως συμπεριφέρονται κινηματικά, οι πισώβαρες χαρίκλειες, που όλη μέρα προσκυνάνε στα porsche club!
      Και θες να μας πει και οικονομοτεχνικές αναλύσεις ψευτοθεωρίας,
      για την GIULIA και το GTR;;

      Επειδή υπάρχουν εταιρείες που δεν είναι πιασωκώλιδες όπως σας έχουν συνηθίσει,εσείς φαντασιώνεστε πως μπαίνουν και μέσα κιόλας ή τα χαρίζουν οι εταιρείες.
      Κερδίζει η ΝΙSSAN ρε φαντασιόπληκτοι από το ΠΡΩΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2008!

      Aπλά ΔΕΝ δαγκώνει τους πελάτες τις σαν τα όργια που δίνουν τα σαπάκια τα φλαμποLampo, μέχρι και με τιμόνια ΑUDOSKODA και με σαπιοhaldex από κανά σάπιο tiguan!
      Στα άλλα τα χρέπια τα 911, μπερδεύουν τα κουμπιά μέχρι και από
      Vw up με σύνδρομο down!

    • Mrdesperado32

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα……εκλαψα

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Α χα χα χα χα χα χα χα χα χα, μα τι να τους πρωτοπώ ρε φίλε με τα χρεποειδή;;;
      Μιλάνε για ”καπέλα”, οι τύποι που τους πασάρουν τα πανάκριβα ΠΑΛΤΑ,
      3-4-10 φορές επάνω!
      Και κόστος;;;Ότι έχει περισσέψει στο ράφι, μέχρι και από SKODA τα πετάνε χυμαδιό επάνω.

      Τώρα βρήκαν να πούνε για την ALFA ROMEO GIULIA. : ) : )
      Αναρωτιούνται πως γίνεται να σφαλιαρώνει τις παπάτζες τους με τέτοιο κόστος.
      Αντί να ψαχτούν πως λειτουργεί κινηματικά ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ και με την ΛΟΓΙΚΗ. : ) : )

    • Έστω και ότι δεν ισχύει αυτο που λέει ο Μιχάλης … Και ισχύει το δικό σου … Άρα μήπως πλέον με αυτο το καπέλο των 100.000 δαγκώνει και η νισσαν τους πελάτες της ;;;;

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δίνει αγόρι μου 99 χιλιάρικα το GTR ΧΩΡΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΛΙΜΑΚΑΣ;;Το δίνει.
      Για πες μου πόσο δίνουν οι άλλες εταιρείες τα ΚΟΙΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΜΠΟΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ;;;
      To NISMO είναι καραειδική έκδοση,με τεράστιες αλλαγές από το απλό.
      Λοιπόν βαρέθηκα αυτήν την συζήτηση ασχετοσύνης σας, διότι εσένα δεν σε νοιάζει ούτε ποιά είναι η διαφορά του σάπιου Ηaldex, με την πραγματική τετρακίνηση της VELOCE Q4.

      Άν σας ένοιαζε πραγματικά η αυτοκίνηση και την γουστάρατε όσο την γουστάρω εγώ,δεν θα ασχολιόσασταν με ψευτοπαπάτζες, αλλά θα ψάχνατε την ΟΥΣΙΑ.
      Και η ουσία είναι ΜΙΑ ”The GT-R NISMO generates more DOWNFORCE than any other Nissan production car to date, which results in exceptional high-speed stability.”…..
      ΤΟ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ….
      Από το δελτίο τύπου.

    • θα με ενδιαφερε η διαφορα που λες στην τετρακινηση…..αμα κοιτουσα να κανω ”αγωνες” !! για τον λογο που θελω την τετρακινηση το hadlex μια χαρα κανει τη δουλεια του !!!

      οπως βεβαια μου ειναι αδιαφορο σε ενα αυτοκινητο γραμμης αν εχει ημιακαπτο η πολλαπλους συνδεσμους !!

      σε νοιαζει τοσο η αυτοκινηση….που απλα κοιτας να πεις υποστηριζω το καλυτερο…που προσωπικα μου ειναι αδιαφορο !!! παντα προτιμω αυτο που μαρεσει !!! ποσο πιο απλα να το πω ????

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δεν έχει σχέση με ”αγώνες”, όταν πας να μπεις στην στροφή και το χρέπι του κομμωτή σε στέλνει αδιάβαστο.
      Δεν είναι ”αγώνες” όταν στα χιόνια ή σε ολισθηρές συνθήκες, ΔΕΝ λειτουργεί γι’αυτό που προορίζεται να κάνει.
      Η κρίση σου λοιπόν είναι @@ περί αυτοκίνησης και είναι εξαιρετικά περιορισμένη, διότι είσαι απλά ότι βλέπεις, της εικόνας και ότι σου πούνε σε κανά φυλλάδιο οι εταιρείες.

    • kala παρε WRX να σου καιει 20λιτρα στα 100 για να πηγαινεις στις λασπες !!! εγω δεν ειμαι τετοιος..ποσο πιο απλα να στο πω ??? αυτες τις υπερβολες να μην ειχες….θα ησουν σουπερ !!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Για να καταλάβεις πόσο μυρωδιάδες είσαστε και δεν σας λέω τυχαία ή από κακία.
      Ξέρεις γιατί ρε μυρωδιά, η SUBARU έχει ακόμα και σήμερα το STI ρυθμισμένο να ΤΟΥΡΜΠΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 4.000 στροφές;;;
      Για να μπορείς να το δουλεύεις ΚΑΙ χαμηλά ΑΤΟΥΡΜΠΙΣΤΟ για χαλαρή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ μετακίνηση!!
      Και όταν επιιθυμήσεις hardcorilles, το γυρνάς στο race και αγριεύεις και τα διαφορικά…..
      Στην Αμερική λες τυχαία να έχουν ξεσκιστεί στις πωλήσεις;;;

      Τα σάπια τα tsi και γενικώς όλα τα σαπιοturbo του group,ΣΤΡΟΦΑΡΟΥΝ οι τουρμπίνες τους, από τις 1500 στροφές!
      Για μάντεψε ποιο ψεκάζει περισσότερο ΚΑΥΣΙΜΟ;;; : ) : )
      Λες η SUBARU που έχει την καυλοτετρακίνηση με τα καραρυθμιζόμενα ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ να μην ξέρει;;

      Tράβα τώρα πίστεψε τα φυλλαδιάκια που σας δουλεύουν για ”7 λίτρα” κατανάλωση σε 300+ άλογα αυτοκίνητα.
      Εδώ ρε με τα ερπετά τα fsι σας δούλεψαν και το χρέπι μόνο με 100στάρα βενζίνη δεν βαρά πειράκια!
      Και φαντασιώνεσαι και ”οικονομία” σε 2λιτρα και 2.5 λιτρες ρουφήχτρες του group;;;

    • απλα αστο να παει στο καλο……….
      το λες και μονος σου….δεν ειναι χρηστικο στην καθημερινοτητα κατι που δεν στροφαρει κατω απο τις 4000rpm…τζαμπα σβουριζεις τοσα διαφορικα…….
      απλα αλλα τα θελω σου….αλλα τα θελω μου !!! τοσο απλο !!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      ΕΣΥ ΘΑ ΚΑΙΣ 25άρες λίτρα κακόμοιρε και θα κάνει κράου και το σαπιοhaldex του κομμωτή. : )
      ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ πρέπει να ξέρεις ΠΟΥ την βγάζεις ΚΑΙ ΠΩΣ
      ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΕΙΣ.

      Όχι από εδώ στο supermarket με τα σαπιοhaldex.
      Σιγά την ερπετοχρήση που θα του έκανες στην καθημερινότητα.
      Τα θέλω σου είναι να είσαι στα συνεργεία και στα βενζινάδικα αιμοδότης
      και τα θέλω μου είναι τα πραγματικά ΤΟΥΜΠΑΝΑ.

    • θα σε διαβαζει κανεις τωρα….και θα λεει..μα ποσο σκοτωστρες ειναι αυτα τα hadlex……
      αστο !!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Μην ανησυχείς, το γνωρίζουν οι χαροκαμένοι κάτοχοι μέχρι και οι πέτρες στην πιάτσα. : )
      Ρώτα-ψάξε να μάθεις, ποιo είναι το νούμερο 2 σε ΖΗΤΗΣΗ,
      ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ανταλλακτικό στους groupoτροπετάδες, με τρομερή έλλειψη κιόλας!
      Χρυσές δουλειές έχουν κάνει με τα θύματα στην Φραντζή.
      Πολλοί κάτοχοι το έχουν παρατήσει το sport και τα άφησαν μπροστιοκίνητα λόγω οικονομικής δυσπραγίας.

    • mixalhs7

      Μια απλη ερευνα στο ιντερνετ να κανει καποιος βρίσκει ευκολα τι εχει συμβεί.
      Στην παρουσιαση του πρωτοτυπου ειχε ερωτηθει ο CEO της εταιρειας αν η νισσαν θα χανει χρηματα σε καθε 35αρι που θα πουλα.
      Η απαντηση του Καρλος ηταν ” δεν μας επιτρεπετε να χανουμε χρηματα απο κανενα αυτοκινητο”.
      Τα ρεπορταζ της εποχης ανεφεραν πως η μελετη της νισσαν προεβλεπε η εταιρεια για να μην χανει χρηματα, πρεπει οι ετησιες πωλησεις να μην ειναι κατω απο 30 χιλιαδες μοναδες.
      Στην πραξη ομως καθε χρονια πωλουνταν κατα μεσο ορο 10 χιλιαδες οχηματα.
      Δηλ η εταιρεια εχανε χρηματα γι αυτο με προφαση τις ετησιες αναβαθμησεις η τιμη του αυξηθηκε κατα 50 χιλ $ μεσα σε 5 χρονια για την βασικη του εκδοση κι οπως συμπαιραναμε στο αρθρο που ειχε κανει ο Αλεξανδρος Αιβαζογλου εδω στο ΑΒ, οι αναβαθμίσεις κοστολογικα δεν δικαιολογουσαν την αυξηση της τιμης του.
      Αρα η τιμη αυξηθηκε για να καλυφθει η χασουρα.

    • τωρα με αυτην την απαντηση εισαι η οχι μυρωδιας ??? :-P

    • mixalhs7

      Ας μας πει ο… ”ειδικός” ;))

    • Mrdesperado32

      με τις παπατζοταμπελες ισχυει το αλλο το χειροτερο,.το αγοραζεις εσυ 400.000 και μετα ενος μηνα το πουλας 800.000.αγραφος κανονας ειναι αυτος…δηλαδη θες να μου πεις οτι η chiron τα ξιζει τα λεφτα της?με κοινα μερη με υποδιεστερα αυτοκινητα κα μοτερ απο τα ραφια?εκατομυρια ευρω και να το βαζεις σε πιστα και να κλανει

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Eίναι επειδή έκλαναν ο Ronaldo και κάτι κελεμπίες στα καθίσματα πιο πριν και τα θύματα χαίρονται που παίρνουν ”αξία”. : ) : )
      Aντί να χάνουν αξία τα χρησιμοποιημένα χρέπια, τους έχουν δουλέψει χυμαδιό και νομίζουν πως είναι ”επένδυση” στις φόλες που γκρεμοτσακίζονται. : )
      Αυτοί μιλάνε για ”καπέλα” στις τιμές. : )
      Μην τους παίρνεις στα σοβαρά, οι ταμπελολάτρες είναι όλοι για δέσιμο.

    • Το ότι τα πουλάνε τοσο πολύ μετά … Δεν φται το εργοστάσιο αλλά το φτωχό μυαλουδάκι των συλλεκτών !!!! Δεν ειναι το ίδιο και το ξέρετε !!!

    • Mrdesperado32

      δεν ειναι το ιδιο ειναι χειροτερο και εννοειται φταινε οι εταιρειες..αυτες οριζουν την αγορα και ειδικα η φεραρι εχει τρελες απαιτησεις στο να αγορασεις ενα αμαξι τους.μ αυτα κανουν τις τιμες να εκτοξευονται..δε πουλαε με απλο περιθωριο κερδους αλλα με καπελο χιλιαδων ευρω.γι αυτο και εχουν δις τζιρο και ας παραγουν 1.000 αμαξια το χρονο.και σ ερχεται ενα κουπε το 2007 με 3 φορες κατω την τιμη και σε καρπαζωει για χρονια.εκει φαινεται ποιος εκτιμαει τον πελατη.

    • στο οτι φταινε οι εταιριες διαφωνουμε !!! αμα πουλησω κατι εγω..και ερθεις και μου δωσεις εσυ μετα για ”μεταχειρισμενο” τα διπλασια….φταιει το μυαλουδακι σου !!!

      οσο για τις καρπαζιες…. ενας κατοχος Ferrari δεν αγοραζει μονο επιδοσεις……για σενα ειναι αδιαφορο……για αυτον που τα εχει δεν ειναι !!!

    • Mrdesperado32

      ενα αμαξι που κοστιζει χιλιαδες ευρω πρεπει να τα κανει ολα τελεια.να ειναι γρηγορο παντου και να μη σε τρωει αμαξι με ΤΑ ΜΙΣΑ λεφτα…αυτες οι εταιρειες πουλανε ονομα στις περισσοτερες περιπτωσεις.αν γουσταρεις αμαξι απο εταιρεια που θεωρειται η καλυτερη στον πλανητη και δεν κοιτας επιδοσεις και τα σκας εισαι μπουφος.το θεμα ειναι το προιον σαν προιον ψυχρα.και οχι το target group.ειδικα η chiron και τετοιου ειδους αμαξια πρεπει να τα κανουν ολα τελεια!ολα ομως και αυτο το πουλουνε εκατομμυρια και στην πιστα ειναι κουραδα…οποτε για μενα εφοσον σεν τα κανει ολα τελεια ειναι παπατζα και αμαξι για μπουφους.παραδειγμα σου φερα μη κολλας στις μαρκες

    • το τελειο δεν υπαρχει !!! ακομα και το GTR δεν ειναι τελειο !!! ειναι γουστα και επιλογες !!!!
      μην κανετε πως δεν καταλαβαινετε για ποιον λογο καποιος αγοραζει πχ μια VEYRON !!!

    • Mrdesperado32

      σ ενα προιον κοιτας την τιμη με αυτα που σου προσφερει..εκει το gtr εχει τη χρυση τομη…και σ ξαναλεω δεν εξεταζω ποιος και γτ αγορζει chiron.εξεταζω την τιμολογηση της εταιρειας.εφοσον το αμαξι δεν ειναι καλυτερο σε ολους τους τομεις απ οτι κινειται σε 4 ροδες και μου το κοστολογεις 2εκ ευρω τοτε βαζεις σομπρερο οχι καπελο απλο.

    • ενας απλος λογος στα γρηγορα που σκεφτομαι γιατι υπερ-κοστολογει..ειναι οτι το εσωτερικο της chiron/veyron ειναι απο δερμα πουτσ@ς ελεφαντα που λεει ο λογος..το αλλο ειναι πλασιτκο…θα με πεις δικαιολογει αυτα τα 2.000.000 ?? οχι!!! απλα με αυτην την τιμη καλυπτει τα θελω και τον εγωισμο του Χ πελατη….για να εχει να λεει οτι εγω μπορω να το παρω..ενω εσυ οχι !!

      απλα καταλαβετο…..δεν εισαι και ουτε θα εισαι πελατης για μια chiron για τους δικους σου λογους !!!

    • Sofian

      Αγορινα μου εχω δηλωσει οτι γενικα ειμαι τζαπανοφιλος αλλα θελω να πιστευω οτι ειμαι αντικειμενικος…πραγματικα οποιος εχει τοσα φραγκα δεν θα αγοραζει γκοτζιλα…θα αγορασει το αλογακι…και αν τον περασει ενα νισαν απο πανω στο δρομο στα αρχιδια του κιολας…αυτος το γουστο του βγαζει…

      Υ.Γ αν ειχα τοσα φργκα θα επερνα και τα δυο…το φεραρι για τα γουστα μου χωρις να πειραξω το παραμικρο πανω του και το νισαν για να το βελτιωσω και να εχω αυτην την εμπειρια του tuning…αλλα το ενα αλλο το αλλο!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Τους καρπαζώνει από την εποχή του R33 και R34 τουλάχιστον.
      Κάτσε να δεις που εκκολάπτεται και το μεταλλαγμένο κτήνος.
      Θα έχουν εφιάλτες για άλλα 20 χρόνια, όχι τα 10 ”τωρινά”. ; )

    • mixalhs7

      Παλια υπηρχαν παρα πολλα μοντελα που πωλουνταν κατω απ την τιμη κοστους γιατι δεν ηξεραν να το υπολογιζουν.
      Σημερα που ξερουν οποιος το κανει δεν τον ενδιαφερει γιατι προσδοκα πως θα κερδισει σε αλλους τομεις οπως πχ εκανε η Νισσαν το 2008.
      Περιπτωση τετοιου καπελου οπως το περιγραφεις δεν θυμαμαι αλλο.
      Εχω την αισθηση πως η Τζουλια QV ειναι μια τετοια περίπτωση χωρις να ειμαι απολύτως σιγουρος. Θα το δουμε σε 2-3 χρονια αν παρει αυξησεις στην εργοστασιακη του τιμη οπως εκανε η νισσαν.

  • Nik Man

    τώρα παίρνω τηλέφωνο να κλείσω 2

  • Mrdesperado32

    αυτο το αμαξι ξεφτυλισε κοσμο και κοσμακη…10 χρονια μετα συνεχιζει και ωριμαζει αλλα δεν παιρνει αλλο…πρεπει σε 5 χρονακια να εχουν βγαλει την καινουρια εκδοχη του…ρευματουχο με την τελευταια λεξη της τεχνολογιας.δεν πορω να φανταστω τι θα κανει σε οτι κινειται…θα χασουν τον υπνο τους πολλα hypercars.ξεκινησε σα sportscar και εξαιτιας των επιδοσεων του το χαρακτηριζουν σουπερκαρ.η επομενη γενια θα ξεκινησει σα σουπερκαρ και θα χαρακτηριζεται hypercar.αυτη ειναι η προβλεψη μου.και μακαρι για τους απανταχου petrolheads να ισχυσει.αναμονη λοιπον

  • Δημητρης-Veyron

    Ωχ τι ακουω , πως μπηκε η Bugatti στην συζητηση αυτη…
    Ρε παληκαρια, ξερετε τι κοστος εχει ενα εξ’ολοκληρου ανθρακονηματινο αμαξωμα/πλαισιο? Μονο και μονο αυτο φτανει για τα 2 εκατ. Ενα προφυλακτηρα carbon διαβαζω πιο πανω βαλανε και πηγε 200 χιλιαρικα το αμαξι.
    Για να μη πω για το κοστος ερευνας/εξελιξης ενος αυτοκινητου που κινειται με 450 χλμ/ωρα.
    Ελεος το τερματισατε καποιοι.