dhl-streetscooter-8

Τα γερμανικά ταχυδρομεία, Deutsche Post, γνωστά και ως DHL, πρόσφατα ανακοίνωσαν πως θα κατασκευάσουν το Streetscooter, ένα ηλεκτρικό βαν που θα αντικαταστήσει τον στόλο των συμβατικών βαν, ανάμεσά τους και πολλά Volkswagen με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Καταλαβαίνεις λοιπόν πως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι ιδιαιτέρα χαρούμενη από την επιλογή αυτή της DHL.

Η DHL έχει ήδη 1.000 Streetscooters στον στόλο της και θέλει να αυξήσει την παραγωγή σε 5.000 μονάδες ετησίως. Τα γερμανικά ταχυδρομεία έχουν στόλο περίπου 30.000 βαν, τα οποία θα αντικατασταθούν από το Streetscooter.

Ο CEO της Volkswagen, Matthias Mueller, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε:

Νοιώθω εξαιρετικά ενοχλημένος από την απόφαση της DHL. Αναρωτήθηκα γιατί η DHL δεν μίλησε με την VW Commercial για να κάνουν κάτι παρόμοιο. Μένει να δούμε τώρα αν μπορούμε να συνεργαστούμε.

Σύμφωνα με την DHL, θέλησε να αντικαταστήσει τον στόλο των συμβατικών της βαν με ηλεκτροκίνητα ώστε να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον εταιρία και αρχικά ήρθε σε επαφή με μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά καμία δεν έδειξε ενδιαφέρον για το project της, λόγω της μικρής παραγωγής. Έτσι η DHL προχώρησε στην εξαγορά του project Streetscooter, με όλα τα εξαρτήματα που απαιτούνται για την κατασκευή του, να παράγονται από εξωτερικούς προμηθευτές, μειώνοντας έτσι κατά πολύ το κόστος παραγωγής του.

Το Streetscooter είναι εξοπλισμένο με μια 20,4 kWh μπαταρία που δίνει αυτονομία 50 έως 80 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας του παράγει 40 άλογα, δίνοντας τελική ταχύτητα 80 χλμ/ώρα. Έχει ωφέλιμο φορτίο 650 κιλά, ενώ υπάρχει και μια μεγαλύτερη έκδοση ωφέλιμο φορτίου 1.000 κιλών. Το φορτηγό έχει σχεδιαστεί να χρησιμοποιείται 10 ώρες την ημέρα, 6 ημέρες την εβδομάδα και να έχει διάρκεια ζωής 16 χρόνια. Εξαρτήματα, όπως οι πόρτες, έχουν κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο για να αντέχουν να ανοιγοκλείνουν έως και 200 φορές ημερησίως. Το Streetscooter κατασκευάστηκε για να είναι ένα εργαλείο δουλειάς και έτσι η εταιρία δεν έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην εφαρμογή και στο φινίρισμα, όπως συμβαίνει στα επιβατικά αυτοκίνητα. Για την ώρα, η DHL δεν έχει πάρει την απόφαση για το αν θα πουλήσει το Streetscooter στην ελεύθερη αγορά, ούτε αν θα το χρησιμοποιήσει στις υπηρεσίες της στον υπόλοιπο κόσμο.

Στις σχετικές ειδήσεις η VW ανακοίνωσε πως μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα παρουσιάσει αρκετά νέα πρωτότυπα οχήματα, για να μας δείξει την μελλοντική σχεδιαστική γλώσσα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Η αρχή έγινε με το I.D Concept στην έκθεση του Παρισιού, με τον Jurgen Stackman, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του VW Group να δηλώνει πως θα ακολουθήσουν SUV και crossovers ηλεκτρικά πρωτότυπα.

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Γιατί πολύ απλά ρε άσχετε,βαρέθηκαν τόσα χρόνια να πληρώνουν σε ζημιές τα 3ρήμαδα σας,γι’αυτό και δεν σας παίρνουν ούτε τηλέφωνο.
    Σου λέει καλύτερα να φτιάξουμε μόνοι μας ηλεκτρικά από το μηδέν,παρά να μπλέξουμε πάλι με τους ασχετόβιους.

    • insider greece

      Σωστος, οποιος μπλεκει με τα γερμανικα προιοντα αργα η γρηγορα γινεται ειδικος και τα φτιαχνει μονος του :):):)

  • theolvs

    Αν χάνει και τα σιγουράκια η vw μέσα στη Γερμανία βλέπω το καράβι να μπάζει νερά

  • gv

    πολυ εκτιμω τετοια οχηματα-εργαλεια που δεν ειναι ουτε ομορφα ουτε τοσο ποιοτικα απλα ειναι φτηνα και αντεχουν!
    και αυτο ειναι και ηλεκτρικο,οτι πρεπει δηλαδη! :)

    • Dimitris

      Και να είναι εύκολα στη συντήρηση

  • Anestis Genk

    Τα φασονάδικα πήραν φωτιά.
    Όπως η MLS “παράγει” ελληνικά κινητά και tablets έτσι και η DHL παράγει αμάξια.

    • a_f_a

      σωστόοοοοοος

  • SAMURAI-66
    • insider greece

      Εμεις οι δυο πρεπει καποια μερα να παμε μια βολτα Γερμανια, θα κλαιμε 10 χρονια απ τα γελια :):):)

    • SAMURAI-66

      Και απο δω σε αποσταση ασφαλειας ξακαρδιζεσαι μαζι τους,δεν υπαρχει θεμα.
      Ασχετα αν μας τυραννουν και μεσα στην χωρα μας οι φυλη των χλεμπονιαριδων!!

  • scaniolos

    Και σ αυτο το σημειο θα πρεπε να υπήρχε το Pony και να περνε την δουλειά ή μερος αυτης!!…Ισως…σε μια αλλη εποχη!!!

    • xtra

      Απο το στόμα μου το πήρες…pony αμάξωμα, trοpical μπαταρία και μοτέρ, ελβο σασί… Και την αγριογκομενα απο την keraglass για PR και για να λέει σε όλους (και τον Mueller) για τι διαμάντι μηχανικής μιλάμε ;)

    • scaniolos

      χαχαχα σωστος γτ οχι!!Οι αλλοι ειναι καλύτεροι δλδ;

  • Dimitris

    Θα αντέξει η DHL στις πολιτικές πιέσεις?

  • χολέρα έχει πια η φουβου. πρόταση: να φτιάξει η φουβου εταιρεία ταχυμεταφορών για diss στη dhl.

  • hellboy

    η λογικη λεει οτι οι προδιαγραφες που θελαν δεν τις ειχες κυριε… επισης λεει γιατι να πληρωσει καποιο Α ποσο παραπανω.. για να σου κανει 1 διαφημηση 2 να την υπερκοστολογεις.
    συγνωμη αλλα για εμενα πηραν την καλυτερη λυση που ειχαν στα χερια τους οι της DHL ….
    και καλα κανανε… η vw μπορει να κλαιει οσο θελει….. δεν ειναι δουλεια της να κρινει τι κανει καποια εταιρια… Ντροπη μονο και μονο απο τα σχολια αυτα επρεπε να νιωθουν.

  • cfu

    Πολυ καλα,σωστο εργαλειο δουλειας
    μπραβο τους

  • Cloudbusted

    μεγάλη μαγκιά από την εταιρια. Σου λέει, δε μας φτιάχνετε αυτό που θέλουμε, θα το κάνουμε μόνοι μας! Ε, έχει και μια έξτρα ικανοποίηση που έδωσε και ένα μίνι εγκεφαλικό στο ακατανόμαστο Γκρούπ. Ακου εκεί είναι ενοχλημένοι από τη απόφαση της DHL, τί είναι ρε μάγκα μου, παραμάγαζο σου και τα ταχυδρομεία; Cool DHL!