bmw_5_series_leaked_02

Ανανέωση: Επίσημο πλέον.

Με τα αποκαλυπτήρια της νέας Σειράς 5 της BMW να απέχει ώρες, αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του μοντέλου, έστω και σε μέτρια ανάλυση. Σχεδιαστικά φαίνεται να αποτελεί μια εξέλιξη του σημερινού μοντέλου, υιοθετώντας αρκετά χαρακτηριστικά από την μεγαλύτερη Σειρά 7.

bmw_5_series_leaked_03

Η έβδομη γενιά του μοντέλου αρχικά θα κάνει την εμφάνισή της η σεντάν έκδοση, με τις Touring και GT εκδόσεις να παρουσιάζονται μέσα στο 2017, με μέρος της παραγωγής της να γίνεται στην Αυστρία από τη Magna Steyr. Έχοντας ως στόχο να είναι ένα από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα της κατηγορίας του, η νέα 5αρα με κωδική ονομασία G30, μεταξύ άλλων, δανείζεται αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες της νέας Σειράς 7, όπως τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive με οθόνη αφής και gestures, που υποστηρίζει τα Apple Carplay και Android Auto, το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, ενώ εξοπλίζεται και με Head-Up display με δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας.

bmw_5_series_leaked_01

Αυτό θα προβάλει αρκετά δεδομένα στο παρμπρίζ, όπως την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, τις διασταυρώσεις, τα σημεία με χαμηλή ορατότητα, τους ανθρώπους ή άλλα αντικείμενα που βρίσκονται στο δρόμο ή στα τυφλά σημεία, όπως και τις οδηγίες από το σύστημα πλοήγησης. Όλα τα παραπάνω φυσικά σε πραγματικό χρόνο. Παράλληλα θα διαθέτει και δυνατότητα πλήρους αυτόνομης οδήγησης με ταχύτητες έως και 80 χλμ/ώρα, ενώ θα μπορεί να εξοπλιστεί και μια μεγάλη γκάμα συστημάτων ασφαλείας. Θα συναντάμε επίσης το ηχοσύστημα , Bowers & Wilkins Diamond, κρυφό φωτισμό, το σύστημα αρωμάτων, WiFi Hotsport, ασύρματο σύστημα φόρτισης smartphones και σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και προσπεράσματος.

bmw_5_series_leaked_04

Η νέα γενιά της Σειράς 5 θα βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα CLAR που κάνει χρήση αλουμινίου, CFRP, σύνθετων υλικών και ατσαλιού υψηλής αντοχής, θα ζυγίζει περί τα 100 κιλά λιγότερα. Ανάμεσα στα στοιχεία που θα εφοδιάσει η BMW την 5αρα, βρίσκεται και η ενεργή αερανάρτηση που θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει ανωμαλίες στο οδόστρωμα, ακόμη και τη νύχτα. Θα της φορέσει LED φωτιστικά σώματα, με τα λέιζερ να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

  • Tasos

    Εξωτερικά ένα μεγαλοπρεπέστατο ΟΧΙ σε σχέση με τη σημερινή 5αρα

  • ομορφη … διωρθωνει την προηγουμενη στα εμπρος μικρα φαναρια και τωρα δειχνει αρκετα ποιο αρμονικη … στο πλαι ειναι απλος μια αντιγραφη της τζουλια χαχαχαχα… πισω λιγο με χαλανε τα φωτιστικα δειχνουν καπως μεγαλα σε σχεση με την προηγουμενη θα τα προτιμούσα ποιο λεπτα … φυσικα το εσωτερικο αν και εχει την ιδια φιλοσοφία με τις 7αρα εχει καποιες λεπτομεριες που το κανουν ποιο ομορφο … σε γενικες γραμμες τι βρησκω πολυ ποιο ομορφη απο την Ε και μεσα και εξω…

  • Mikoyan Gurevic

    Θα ‘χει τόσο άθλιο κράτημα όσο αυτός ο κουβάς; https://www.youtube.com/watch?v=8B5MDI-tGFY

    Σε σύγκριση πάντα με την Giulia…

    https://www.youtube.com/watch?v=DMXjC5ytuaY

    • αυτο επρεπε να το βαλεις σε αλλο αρθρο … δεν εχω όρεξη να σου απαντήσω αλλα αν ηταν στο αρθρο για την ιδανικη καταναμη θα επερνες την απαντηση στον προβληματισμο σου …

    • Mikoyan Gurevic

      Στα αυτιά της ρίχνει και την Μ5 και το ξέρεις. Άλλωστε είναι ελαφρύτερη. Μην ανησυχείς όμως θα έρθει το 2018 και ο άμεσος ανταγωνιστής της 5άρας. Που το αποτέλεσμα πάλι θα είναι το ίδιο.

    • loeb

      To 2018 μετα απο 2 χρονια θα συγκρινεις ενα νεο μοντελο με ενα που ειναι ηδη στην αγορα? πλακα μας κανεις τωρα. Οτι εκανε δηλαδη με την M4 η guilia. Παει να κοντραρει ενα μοντελο παλιοτερο. Λογικο το αποτελεσμα

    • Σωτήρης Αμμόχωστος Επιστροφή

      M2 είναι…!

    • loeb

      Στο βιντεο το καταλαβα οτι ηταν η M2. Εγω λεω οτι κανουν την συγκριση Μ4 με guilia. Το 2018 η Μ5 θα εχει ηδη 3 χρονια στην αγορα οταν θα βγαλει η alfa romeo τον ανταγωνιστη της. Τωρα ειναι απλα απουσα.

    • Giannis

      Ρε παιδια ξεκοληστε λιγο απ αυτη την νοοτροπια.Δηλαδη με το σκεπτικο σας θα πρεπει οι ανταγωνιστριες εταιριες να βγαζουν τα μοντελα τους με το πολυ ενα μηνα διαφορα για να τα συγκρινουμε.Ειπαμε αλλα οχι και ετσι…Απ την στιγμη που τωρα βγηκε η giulia θα συγκριθει με την m3 την τωρινη.Και οταν βγει η καινουρια m3 θα συγκριθει με το μοντελα της Alfa που θα ειναι τοτε στην αγορα.Προφανως και ο καινουριος εχει πλεονεκτημα αλλα δεν ειναι και εξωγηινος.

      Υ.γ.Εχουμε τελη 2016 και η m5 θα βγει λογικα το 2017.Πως προκυπτουν 3 χρονια μεχρι το 2018????

    • loeb

      Κανεις λαθος παιζει πολυ σημαντικο ρολο το τι χρονολογιας ειναι το καθε αυτοκινητο. Δεν μιλαμε για 1-2-6 μηνες μιλαμε για πολυ περισσοτερο. Σε δυο χρονια η τεχνολογια προχωραει απιστευτα στην μηχανοκινηση. Αν τωρα μιλαει ο αλλος για το οτι θα ερθει ο ανταγωνιστης της Μ5 το 2018 θελεις να μου πεις οτι θα ειναι σωστη η συγκριση? Θα ερθει μετα απο 1 χρονο η νεα Μ5 και η διαφορα θα ειναι παλι υπερ της Μ5. Εδω μεσα ακουσαμε οτι δεν υπαρχει καμια BMW της σειρας Μ που να μπορει να συγκριθει σε επιδοσεις με την Guilia.

    • Giannis

      ”…… οτι θα ερθει ο ανταγωνιστης της Μ5 το 2018 θελεις να μου πεις οτι θα ειναι σωστη η συγκριση? Θα ερθει μετα απο 1 χρονο η νεα Μ5 και η διαφορα θα ειναι παλι υπερ της Μ5…..”

      Ε αφου λες οτι θα ειναι παλι μπροστα η M5 τοτε γιατι δινεις σημασια στον χρονο τοσο πολυ??Η μια προταση αναιρει την αλλη.

      ”….Εδω μεσα ακουσαμε οτι δεν υπαρχει καμια BMW της σειρας Μ που να μπορει να συγκριθει σε επιδοσεις με την Guilia.”

      Δεν ξερω ποιος κολλημενος το εγραψε αλλα δεν ισχυει κατι τετοιο.

    • loeb

      Δινω γιατι μεχρι να βγει η νεα Μ5 θα ακουσουμε φρασεις οπως την παραπανω.

    • Giannis

      Οι εκφρασεις εχουν να κανουν καθαρα με το ποσο καλλημενος ειναι ο αλλος.Εσυ ο ιδιος εγραψες οτι η νεα m5 θα ειναι καλυτερη απ την alfa του 2018. Πως το ξερεις ? Ουτε το ενα αμαξι εχεις δει ,ουτε το αλλο ! Απο που προκυπτει αρα αυτο που λες???

      Με αυτο θελω να σου δειξω οτι ενω κατηγορεις καποιους για το Χ,ψ λογο και καλα κανεις ενδεχομενως, επιχειρηματολογεις και εσυ σαν αυτους.Γι αυτο καλο ειναι να ειμαστε πιο νηφαλιοι για να βγει μια ακρη.

    • loeb

      Δεν το ξερω ουτε το προκαταβαλω εννοειται. Το λεω οτι με βαση αυτα που βλεπουμε στον ανταγωνισμο ετσι παει η δουλεια. Πχ Μ4 GTS στην μαχη για το nurburgring

    • Giannis

      Κοιτα τωρα με πας στην M4 gts.Δεν θα τελιωσουμε ποτε με αυτη την λογικη.Θελω να μου απαντησεις σε σ αυτη την ερωτηση :

      Πιστευεις οτι η M4 gts ειναι αντιπαλος της Giulia Qv?

    • loeb

      Οχι δεν το πιστευω αλλη κατηγορια. Απλα η BMW δεν ηθελε να χασει το πιο γρηγορο χρονο και απο την Μ4 και το επραξε. Γιατι μετα θα ισχυε η απο πανω φραση. Γιατι αν κοιταξεις στο nurburging η gulia ειναι πιο γρηγορη απο ολες της Μ εκτος της Μ4 GTS

    • Giannis

      Συμφωνουμε οτι ειναι αλλη κατηγορια.Γι αυτο σε ρωτησα.Τωρα για μενα η Bmw με την m4 gts εκανε επιδειξη ισχυος .Και καλα εκανε.Ηθελε να δειξει οτι μπορει να βγαλει αμαξι που γραφει 7.28. Για μενα ομως μαγκια θα ειναι η επομενη γενια m3 (και οχι η πισταδικη εκδοση ενος κουπε) να ειναι αρκετα γρηγοροτερη απ την qv.

      Την φραση ” η giulia ειναι πιο γρηγορη απο ολες τις M” εγω την εξελαβα σε επιταχυνση/τελικη και οχι στο Ring.Ωστοσο, ισχυει οτι ειναι πιο γρηγορη ακομα και απ την m6.Και αυτο πιστευω οτι θα επρεπε να αποσχολησει την bmw.

    • loeb

      Σιγουρα εχουν χτυπησει καμπανακια.

    • Giannis

      Τι εννοεις?

    • loeb

      Διαβασα σε site του εξωτερικου που διαδιδουν φημη οτι ετοιμαζει csl μοντελα για ολες τις σειρες M και ακουγεται και για την νεα Μ3

    • manowar

      φιλε Γιαννη η BMW GTS και η Alfa Romeo Tzoulia QV το μονο κοινο που εχουν ειναι οτι εχουν ακριβως τα ιδια αλογα και το ιδιο βαρος δηλαδη βαρος αλογα και η σχεση μεταξυ τους ειναι ακριβως η ιδια.τωρα απο κει και περα ειναι διαφορετικα αυτοκινητα..η Μ4 gts δεν βγηκε για καμια τζουλια στοχευε πολυ πιο γρηγορα αυτοκινητα και τα περασε ηταν μια επιδειξη ισχυος και ολα αυτα με την ικανοτητα της μμπεμβε που ειναι χρονια μπροστα στα μοτερ φαινεται επιδη σου πεταει 400 500 μοτερ οσα ειναι τελος πατων τα gts με ενα εντελως διαφορετικο συστημα γρηγορα και αξιοπιστα στην ψυχρα μπαμ μπαμ αυτην την ευελιξια την εχουν ελαχιστες φιρμες..τελος παντων η gts ειναι μεγαλη κουβεντα και ασχετη με το αρθο της 5νταρας…η gts σε ορισμενες πιστες βρισκετε μπροστα απο το Nissan Gtr που ειναι ενας πολυ δυσκολος αντιπαλος γενικα

    • manowar

      οτι και να κανει το καινουριο Μ5 αστο ξεχνα το μονο με τηλεσκοπιο και μιλαω για ολα τα αυτοκινητα οχι αποκλειστικα για 1 συγκεκριμενο αστο εχω διαβασει πολλα θα φανουν οταν παρουσιαστει εχε υπομονη..

    • ak156

      αχαχαχαχα…αν και σε λαθος θεμα το βιντεακι γιατι θα αρχισουν οι <>…Εκλαψα!!
      Καλη η M2 μετα τα 80km…πρεπει να μαζευτηκαν οι καμεραμαν:P

    • mb190rules

      Τωρα εσυ μπηκες σαν οπαδος μιας εταιριας η οποια δεν εχει καν μοντελο σε καμια απο τις δυο αυτες κατηγοριες(5ρα και 2αρα) να μας πεις παλι για την τζουλια η οποια ομολογουμενως ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο. Και λες κουβα ενα αμαξι το οποιο δεν εχει αντιπαλο στην κατηγορια του εν τω μεταξυ γιατι δεν βγαινει κατι αντιστοιχο απο καποια εταιρια για να συγκριθει. Και το λες εσυ που η εταιρια που σου αρεσει βγαζει 4 μοντελα ολα κι ολα. Η μηπως 5? Καλη φαση. Α τωρα ειδα πιο κατω οτι θα βγει ο αντιπαλος της Μ5 το 2018. Ευτυχως

    • Mika

      Αυτοι ηταν παντα οι αλφιστι, τωρα θα τους μαθεις????
      :-))

    • biiALFA

      Δεν ειναι και τοσο αντικειμενικο να τους βαζεις ολους στο ιδιο τσουβαλι…

    • manowar

      Φιλε εσυ ο 156 και μερικι αλλοι ειστε αντικειμενικοι και αυτο φαινεται μην φοβασαι .μα την παναγια δεν ξερω αλφιστι φιλο μου να μην του αρεσουν τα μπεμβε μιλαμε για παιδακια που στην πραξη δεν εχουν οδηγισει τιποτα ρε το πιστευω

    • biiALFA

      Μα δε το λεω για μενα…σιγουρα υπαρχουν οι κολημενοι αλφιστι κ μου τη βιδωνουν οπως ολοι οι κολημενοι με οποιδηποτε μαρκα, απλα ερχεται ενας πεταει την αππψη του και μετα πεταγεται ενας αλλος κ λεει”ολοι το ιδιο ειναι” και μετα γινεται μυλος η κατασταση κ ψαχνουμε πιος την εχει μεγαλυτερη (την αντικειμενικοτητα κ οχι μονο).
      Αυτοσυμβαινει απο ολες τις μπαντες, ετσι ??

    • Mika

      Υπαρχουν λιγες, φωτεινες, εξαιρεσεις….Ακομα κι εδω μεσα..

    • mother1russia

      Χρονια εκαναν να βγαλουν 1 αυτοκινητο με βοηθειες απο φεραρι κτλ και μιλανε για την M2 που οπως ειπες δεν εχει αντιπαλλο στην κατηγορια της, τραγικοι απλα

    • manowar

      ουτε μια τρυπα να αναπνευσει δεν τ αφησες τα ειπες ολα …πριτσινοπιστολο εισουν στην προηγουμενη ζωη σου ;;χαχαχαχαχαχ

    • Sofian

      Βασικα ο μονος ανταγωνιστης της M2 ειναι πιστευω η cla 45 amg..ιδια τιμη 70..000(Ελλαδα παντα) Ιδια αλογα 370 και 380 αντιστοιχα…απλα χανει σε ηχο η μερκ!!

    • Christos Dimou

      Η ταχύτητα των 74 km/h που το όχημα καταφέρνει να συμπεριφερθεί πολύ καλά είναι 2 με 3 χιλιόμετρα υψηλότερη από αυτή των καλύτερων σπορ εμπροσθοκίνητων οχημάτων. Οπότε η επίδοση είναι εξαιρετική. Η φυσική έχει κανόνες. Και η διαφορά από τα 74 στα 80 χιλιόμετρα την ώρα συνεπάγεται περίπου 17% μεγαλύτερη απαίτηση πλευρικής επιτάχυνσης. Όπως και η διαφορά των 71 με τα 74 απαιτεί 8.6% μεγαλύτερη πλευρική επιτάχυνση.

    • Giannis

      Kαλα ολα αυτα αλλα στην πραξη στο video φαινεται οτι η Giulia των 180 hp (και αρα με μαλακοτερες αναρτησεις,λεπτοτερα λαστιχα,πιο ηπιο set up) τα παει καλυτερα απ την M2. Aυτο θα επρεπε να μας προβληματισει.Εμενα τουλαχιστον το κανει.

      Υ.γ.Φυσικα και δεν ενστερνιζομαι το μισος του για την BMW αλλωστε BMW εχω και γω.

    • Christos Dimou

      Όταν βλέπω τέτοια βίντεο με τέτοιες αντιδράσεις στην καλύτερη των περιπτώσεων θα κρατήσω ένα πολύ μικρό καλάθι για την αξιοπιστία των λεγομένων τους.

      Άλλωστε 5 psi λιγότερη πίεση από την προτεινόμενη και είναι αρκετό το όχημα να εμφανίζεται ως βάρκα γιαλό ενώ δεν είναι. Δεν θα ήταν η πρώτη φορά άλλωστε που έχουν γίνει τέτοια πράγματα. Τι να θυμηθώ; Τα μικρά φρένα του Bravo; Η ανάλυση των πρώτων αποτελεσμάτων του Euroncap που άλλα έβλεπες από τα νούμερα και άλλα έγραφε ο Δημοσιογράφος;

      Πάντως έχω δει και το βίντεο στο Motor Trend όπου οι Αμερικανοί δεν αστειεύονται και η Μ2 απλά δεν έχει αντίπαλο όσον αφορά τα οδηγικά της χαρακτηριστικά.

      Για την AR Gulia εξαιρετικό αυτοκίνητο κανείς δεν το αμφισβητεί και είναι σίγουρα ότι καλύτερο υπάρχει σήμερα καθότι είναι αυτοκίνητο του 2016. Όπως και τα άλλα θα ξεπεραστεί τα επόμενα χρόνια όταν θα έρθουν οι νέες εκδόσεις. Και ειδικά για αυτήν η Μ5 που έρχεται σε μερικούς μήνες δεν θα αστειεύεται καθόλου. Άλλωστε η Gulia δεν παίζει στην κατηγορία του M2 αλλά του M5.

    • Giannis

      Mε δεδομενο οτι δεν εχουμε αποδειξεις οτι μεροληπτουν και οτι εκαναν πουστια στις πιεσεις των ελαστικων τοτε η M2 θα επρεπε να εχει καλυτερη συμπεριφορα.Παρακολουθησα αντιστοιχο βιντεο με την boxter και εχει αρκετα καλυτερη συμπεριφορα απ την M2.
      Η Giulia δεν παιζει στην ιδια κατηγορια με την m2 αλλα ουτε με την M5 .H Μ3 ειναι η κατηγορια της.

    • Christos Dimou

      Δεκτό αυτό που αναφέρεις για την Μ3. Αλλά και πάλι συγκρίνουμε ένα μοντέλο είναι στην αγορά 3 σχεδόν χρόνια με ένα νέο αυτοκίνητο.

    • Giannis

      Τωρα αναφερεσαι στην κοντρα m3 vs qv.Εχουν γινει αρκετες τετοιες συζητησεις σε αναλογα αρθρα. Επισης αν θες διαβασε τα σχολια που εγραψα στον σχολιαστη Loeb σχετικα με την ”παλαιοτητα” των αυτοκινητων και ποια ειναι η γνωμη μου.
      Τελος θα πω οτι με κατι πρεπει να συγκριθει η ιουλια τελος παντων.Ε αυτη ειναι η 3χρονη m3.

    • Christos Dimou

      Φυσικά και με αυτό συγκρίνεται. Αν θες ότι πιο γρήγορο και δεν σε νοιαζουν οι παιδικές ασθενείες η επιλογή μπορεί να είναι μονόδρομος.

    • Christos Dimou

      Και η παρουσίαση του MT

      https://youtu.be/wP5z2cJ5aqk

      Και τέλος απο εμένα το off-topic.

    • Giannis

      Καλα οτι η M2 ειναι ταυρι ποιος αντιλεει.Ωστοσο αναμεσα στα 2 μαλλον θα προτιμουσα M4 (το ξερω ειναι ακριβοτερη) αλλα εχει ποιο ωραιες αναλογιες,Δεν εχω δει απο κοντα Μ2 (παραμονο 2αρα απλη) .Αλλα μ4 που εχω δει ειναι τα παντα ολα πανεμορφη,αγρια,σπορ,επιβλητικη.

    • manowar

      τι τελος τωρα που μου δημιουργησες ψυχολογικα ;;στο βιντεο παγωσε το στο 0.49……ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙσ;;πως γινεται ενα αυτοκινητο να ειναι ετσι;τι τσοντοσχεδιο εκανα ρε οι πστηδες παγωσε το στο 0.49 και μετα ελα να με βρεις..

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      Αν υποθεσουμε οτι η μια εχει 100% απενεργοποιημενα το ηλεκτρονικα βοηθηματα και η αλλη ενεργοποιημενα τοτε εχουμε αυτο το αποτελεσμα

    • Giannis

      Εαν ισχυει αυτο τοτε ειναι στημενο υπερ της giulia ξεκαθαρα ή για να το πω αλλιως να θαψουν την m2.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Γιάννη σε παρακαλω,παρατήρησε σε παρακαλώ τα στοπ της Ιουλίας που ανάβουν όταν ενεργεί το esp.Σε αντίθεση με την Bmw που το σύστημα είναι ανενεργό,και το αυτοκίνητο είναι σαφώς κοντυτερο,άρα και ποιο νευρικό.

    • Giannis

      Τα φωτα της Ιουλιας αναβουν.Τωρα στην bmw γιατι να εχουν απενεργοποιησει τα συστηματα? Σε παρομοιο βιντεο με την Boxter S η Porsche εχει σαφως καλυτερη συμπεριφορα απ την Μ2 με εξισου κοντο μεταξονιο.

      Ακομα και αν πουμε οτι την Boxter την βοηθα και το πιο χαμηλο κεντρο βαρους ,δεν φτανει ομως μονο αυτο για να εξηγησει την διαφορα κατα τη γνωμη μου.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Το γιατί να μας το αυτός που έφτιαξε το βίντεο,και αν δεν μπορεί να μας το πει αυτός που το ανέβασε.
      Η boxter Σαν κεντρομηχαμη και ελαφρύτερο που είναι διαχειρίζεται καλύτερα την αδράνεια της μάζας της.

    • Giannis

      Στο βιντεο με την porsche εχουν ενεργοποιημενα τα συστηματα.Γι αυτο μου κανει εντυπωση να τα πεταξαν ειδικα στην M2.

      Οπως και να χει τα πισω φωτα δεν αναψαν στην M2 οποτε μαλλον μπαζει το βιντεο.
      Η αληθεια ειναι οτι περιμενα να ειναι μπροστα απ την giulia ακομα και χωρις συστηματα μονο με μηχανικη προσφυση.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Άργησα γιατί είδα Ολυμπιακο,
      Και μετά έμπλεξα.
      Διαπιστώσεις
      Και η boxter on
      Δεν είδαμε Ιουλία σε off,Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν εξαίρετο αυτοκίνητο.
      M2 Θεωρώ ότι το μαζεμένο μήκος σε συνδυασμό με της ποιο υπερστροφικες ρυθμίσεις με σκληρότερο setup ώστε να βελτιώσουν και τη ουδετερότητα στο turn in.την κάνουν ποιο νευρική και απόλυτη.

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      Η Μ2 ειναι αμαξι του 2016 καλως η κακως μην αρχισουμε τωρα σαν τους αλφιστες (ορισμενους οχι ολους)

    • Giannis

      Μα δεν διαφωνουμε .Αυτο υποστηριξα και γω εξ αρχης στο σχολιο μου στον motherussia.

    • manowar

      Αθλιο κρατημα το m2?χαχαχχαχαχαψαα ειστε γκιοζιδες μερικοι γιατι σας τσουζει λαηκ ε φακινγκ χελλ εξευτελιζει αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας …το χοντα το type r που εχει 1000 παπατζες για να στριβει που του εραψε στην πιστα 2 κουστουμια και πεταγε και [κωλο]..φαντασου να μην ντριφταρε τι τσαπου θα ειχε φαει το ψευδοκαπακο με ροδες.δηλαδη αν δεν στριβει το μ2 το χοντα τι κανει δεν ξερετε καν τι λετε μακαρι να χεις διπλωμα τζουνιορ,,μακαρι τα βιντεο ειναι μια μλκια και μιση δεν δειχνουν τιποτα

    • mother1russia

      Τωρα αυτο γιατι το εβαλες δηλαδη να μας πεις τι?? Οτι η Τζουλια ειναι η θεα??
      Ενταξει ξερουμε οτι ειναι ζυγισμενη 50/50 και μοντελο 2016 για να συγκριθει με την μικρη και παλια M2 .Αν νομιζεις οτι θα ειναι καλυτερη απο την 5αρα εχεις πλακα

    • Giannis

      Προσπαθησε να το δεις αντικειμενικα γιατι τιποτα απ τα 2 που ειπες δεν ειναι καλη δικαιολογια (μικρη και παλια) .Εαν ενα μοντελο παλιωνει στα 2 χρονια την βαψαμε.Υπαρχουν χιλιοι δυο λογοι που θα επρεπε να ειναι καλυτερη η M2 σ αυτο το τεστ.

    • manowar

      Γιαννη μην πεφτεις στην παγιδα του μαρκετινγκ το εστησαν..αλλιως αυτη η αλφα περναει οτι περναει το Μ2 (τα παντα)δηλαδη μεχρι τα 100 χιλιαρικα

    • Giannis

      Κοιτα δεν εννοω οτι ειναι πιο γρηγορη απ την m2 ή οτι εχει καλυτερο στησιμο ενα απλο μοντελο της Alfa απ την m2.Ωστοσο στο συγκεκριμενο τεστ επρεπε η m2 να μην αρχισει στα 80 να μην μαζευεται.
      Δες και βιντεο τους με την Βoxter η οποια στα 80 εχει καλυτερη συμπεριφορα απ την m2 κατα πολυ.Θελω αν πω οτι αμα δεις και αλλα βιντεο με αλλα αυτοκινητα υπαρχουν γερμανικα που τα πηγαινουν πολυ καλα για την κατηγορια τους π.χ.Αudi A1.

    • manowar

      Ρε συ ο μονος απο εδω μεσα απο μας που το χει δοκιμασει το Μ2 τι γευση εχει ειναι ο γκαζοκιλλερ..γραφεις οτι ειβαι οτι καλυτερο εχει οδηγισει και εχεις ενα μικρο τρολλακι που δεν εχει εμπειριες και σου μοστραρει 2βιντεο στην θεωρια παντα γ@μσαμε..στην πραξη ομως ολα γινονται απο εναν καναπε και ενα πληκτρολογιο..αν δεν αγοραζα bmw θα αγοραζα τζουλια ειναι μια ομορφη υπαρξη στην κατηγορια αλλα συγκριβει ασχετα πραγματα σε ενα ασχετο αρθρο η m2 περναει στις στροφες οτι κινειτε εκτελειται μεχρι τα 100 χιλιαρικα .δηλαδη η τζουλια η 4c που χανει απο την μ2 ειναι χειροτερη απο την τζουλια??οχι

    • Giannis

      Η M2 θα τα πηγαινε σιγουρα καλυτερα με τα συστηματα.Αν με ρωτας εκ των υστερων θα πω οτι περιμενα με τοσα πραματα που φορα (αναρτηση,λαστιχα) και την περιποιηση του Μ division να περασει την Giulia 180 hp ακομα και χωρις ηλεκτρονικα.

    • Ahilleas Tsikelis

      Οοοολο το βιντεο θα επρεπε να εχει ένα θεμα:ΛΑΘΟΣ ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.

    • ksenyxtis

      Αυτό από που προκύπτει;

    • manowar

      Προκυπτει οτι η Μ2 περναει την 2λιτρη αλφα ρομεο για πλακα για χαβαλε στις στροφες..αλλιως θα ειμασταν παραλογοι να πουμε οτι η 2λιτρη απλη αλφα περναει ολα τα hot hach back και ολα τα περφομανς αυτοκινητα επιδη το m2 τα ευτελιζει ολα αυτα στις στροφες και υ.γ…..γουσταρω τα αλφα ρ υποψην..

    • Ahilleas Tsikelis

      Βαλε στο αμαξι σου κατι περισσοτερο από την ακραια πιεση(που συνιστα ο κατασκευαστης φορτωμενο)και μετα βαλε την ελαχιστη δυνατη του κατασκευαστη…και κανε και στις δυο περιπτώσεις έναν εικονικο ελιγμο σε μια αλανα.Θα καταλάβεις κατευθείαν ότι η μεγαλη πιεση κανει το αμαξι απίστευτα ακαριαιο και ξερο στις αντιδράσεις του….όπως ακριβως στο βιντεο.Η πλειονοτητα θεωρει ότι ο παραγοντας πιεση είναι ανύπαρκτος….την στιγμη δε που είναι καθοριστικος!

    • ksenyxtis

      @ahilleastsikelis:disqus μαζί σου συμφωνώ απόλυτα, αλλά πως το συμπέρανες αυτό από το βίντεο; αυτό ρωτάω εξ αρχής. που φαίνεται ότι το m2 δεν έχει σωστή πίεση; μόνο κ μόνο επειδή δεν έκανε τους ίδιους ελιγμούς με την giulia;
      @manowar και γω δεν έχω θέμα γουστάρω και αλφα και bmw, ούτε λέω ότι δε στρίβει η m2, αλλά όταν λέμε κάτι να μιλάμε χειροπιαστά και με αποδείξεις και όχι με εικασίες

    • Chris Pavlidis Exhaust

      Κουβας με αθλιο κρατημα ??
      Ρε φιλε το τερματησες!
      Καταρχας επειδη δεν ξερεις τι ακριβος ειναι αυτο που βλεπεις εδω και μαλλον ειδες και τα αλλα βιντεο απ αυτους< παρατηρησε λιγο οτι πχ η boxter κανει περασμα με esp ενω η bmw για καποιο παραξενο λογο οχι και δευτερον η διωρθωση που κανει η μαλλον δεν κανει στην δευτερη στροφη βγαζει τ αμαξι εξω.
      Με το δικο σου σκεπτικο η boxter που φευγει ευθεια στο δευτερο περασμα ειναι σκουπιδι αμαξι σωστα??? …….ε δε νομιζω!!

    • biiALFA

      τα εχουμε ξαναπει…οχι και κουβας
      αμαξαρα ειναι!!! βεβαια η αλφα τα πηγε πολυ καλυτερα στο τεστ (χιχιχι) !!!!αλλα εχει esp μη απενεργοποιουμενο, για το μ2 δε ξερω αλλα φαινεται σα να το εχει απενεργοποιημενο

    • fanboy

      μου δινεται σας παρακαλω την γκρι gioulia ?

  • biiALFA

    Η νεα 3αρα???αααα,οχι 5αρα ειναι,μπερδευτηκα

    • DimiE92

      Περιμενε γιατι εσας σας βλεπω να μην ξεχωριζετε ουτε την Τζουλια απο την Στελβιο :P

    • biiALFA

      Χαχα…για να δουμε,εχουν καλα φωτοτυπικα οι ιταλοι??? :):):)

    • manowar

      Περα της πλακας ολες μα ολες οι φιρμες πλεον ειναι το ιδιο ακομα και η λεξους ξυπνησε και εχει βαλει τα σηματακια της nike σε ολα τα μοντελα

    • biiALFA

      Συμφωμω μαζι σπυ….διαφωμω με αυτη τημ τακτικη των εταιριων

    • AMG

      +1000
      Μόνο η Volvo έμεινε και το λέω αυτό διότι ακόμα δεν έχει εξαπλωθεί η νέα σχεδιαστική ταυτότητα σε όλα της τα μοντέλα.Προθερμαίνει και αυτή με τη σειρά της τα φωτοτυπικά της.
      Ακόμα και έτσι πάντως εξακολουθεί να έχει προβάδισμα στο ντιζάιν σε σχέση με τους υπόλοιπους.

    • DimiE92

      Οντως τα παει καλα η volvo. Ενα θεματακι εχει μονο με τους πισινους αλλα οχι οτι ειναι και χαλια.
      Γενικα παντως ειναι τιμια αυτοκινητα και οι τιμες τους ειναι σχετικα λογικες.

  • Giannis

    Δειχνει πιο επιβλητικη ειδικα πισω αλλα οχι τοσο ομορφη οσο η τωρινη γενια.Το εσωτερικο δεν διαφερει πολυ ενω βαζω σαν μειονεκτημα το ταμπλετ πανω στο ταμπλο σε αντιθεση με την τωρινη που το εχει ενσωματομενο.Συμπερασματικα η εμφανιση ειναι ωραια αλλα το μπροστα δεν με κερδισε.

    Θα ελεγα οτι στοχευει σ αυτους που θελουν επιβλητικο ,δηλαδη να φερνει σε 7αρα ,αυτοκινητο.Και μαλλον αυτοι ειναι οι περισσοτεροι.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Είναι ωραία και κομψή, όχι τόσο κομψή ομως όσο η προηγούμενη αλλά είναι πιο δυναμική κι επιβλητική μοιάζει λίγο εξέλιξη της υπάρχουσας, είναι πολύ καλή κι έχει πολλά κοινά στοιχεία μέσα κι έξω με την 7αρα. Μ’ αρέσει και μένα τελικά περισσότερο η νέα!

  • Νικόλαος244turbo

    Μου αρέσει περισσότερο από την τωρινή 5άρα.Επειδή φέρνει λίγο σε 7άρα ίσως.
    Like

  • ak156

    Στο πλαι χανει λιγο το επιβλητικο ρε γαμωτο…θυμιζει 3αρα.Αλλα γενικα ωραια…νομιζω θα αρεσει και στον κοινο εργοστασιαρχη…περιμενω eurogroup να τη δω και απο την τηλεοραση…:P
    Υ.Γ. καινουργιο κολπακι με το στροφομετρο??? ξεκιναει απο τη κορυφη του κατραν…εκτος κιαν βαραει ξερογκαζα….

    • gronholm89

      Λογικά είναι η υβριδική και λογικά παντα δείχνει κάποια λειτουργια του συστήματος αυτου!

  • gv

    μου αρεσει περισσοτερο απο την απαραδεκτη τωρινη..

  • Christos Dimou

    Εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά με αξιοπρεπή εξοπλισμό μόνον για πολύ γερά πορτοφόλια. Μου αρέσει που ο πίνακας οργάνων αναφέρεται στην έκδοση PHEV ή HEV. Εξωτερικά αποτελεί εξέλιξη του ίδιου μοτίβου και δεν το βλέπω καθόλου αρνητικό. Γιατί η τωρινή 5άρα είναι πανέμορφη. Στο εσωτερικό ομοίως. Και όλα αυτά με λιγότερο βάρος.

  • AMG

    Η επόμενη 3άρα πως θα είναι;

  • Με εξαίρεση την παραφωνία (ως προς το μέγεθος) των πίσω φωτιστικών σωμάτων το υπόλοιπο σύνολο -εκτός και εντός- είναι πολύ όμορφο και αρκετά μοντέρνο (για το κοινό στο οποίο απευθύνεται).

  • DimitrisBXL

    Το εχουν παραχεσει οι γερμανοι με τα μοντελα τους. Ολα το ιδιο ραμενα και κομμενα. Βαρετη η νεα πενταρα.

  • mj

    Θεωρώ την τωρινή 5άρα το πιο κομψό μοντέλο της εταιρείας και ένα απο τα πιο κομψά sedan ever.

    Εκτός από τα τεράστια πίσω φώτα που ίσως από κοντά να είναι πιο αρμονικά θεωρώ ότι και η επερχόμενη συνεχίζει στο ίδιο σωστό μονοπατι !

  • mj

    Θεωρώ την τωρινή 5άρα το πιο κομψό μοντέλο της εταιρείας και ένα απο τα πιο κομψά sedan ever.

    Εκτός από τα τεράστια πίσω φώτα που ίσως από κοντά να είναι πιο αρμονικά θεωρώ ότι και η επερχόμενη συνεχίζει στο ίδιο σωστό μονοπατι !

  • Anestis Genk

    Την εμφάνιση την βρίσκω αδιάφορη, αφού έχω χάσει την μπάλα με τις μπέμπες.
    Αυτά που με κάνουν εντύπωση είναι τα τεχνολογικά καλούδια, όπως η ενεργητική αερανάρτηση και το hud. Για την αυτόνομη περιμένω τα test drives.
    Μπράβο στην μείωση του βάρους αν και πρέπει να μπει πλαφόν στα 1500 κιλά.

  • manowar

    Μωρακλα με σχεδιο για σοβαρους μπιζνεσμαν η μπεμβε ξερει που στοχευει και σε τι πελατες και γιαυτο χαιρει ακρας επιτυχιας ολα τα αλλα ειναι λογια απλα για να τα γαφουμε να σκοτωνουμε την ωα..καλα εσωτερικο η ποιοτητα πιανει ταβανι παλι θα ξυλωσει το ταβανι οπου νανε γιατι το πιεζουν mercendes benz και bme

  • Mika

    Evolution τελικα της τωρινης..
    Θα συμφωνησω με τους περισσοτερους, αχρειαστε μεγαλα τα πισω φωτιστικα σωματα..
    Πολυ ωραιο σαλονι, as expected..

  • Akis-F1 FAN

    Σίγουρα πιο ωραία από την τωρινή και γενικά πολύ όμορφη αλλά αυτό που σε BMW, Mercedes και Audi πρέπει πλέον να είσαι καμένος petrolhead για να ξεχωρίσεις τα 3 σεντάν τους είναι κατάντια. Είναι λες και έχουν ένα σχέδιο και το βγάζουν σε 3 διαφορετικά μεγέθη.

    • AMG

      Έτσι είναι ;-P

  • mother1russia

    Αυτο με τους ψηφιακους πινακες οργανων πρεπει να σταματησει, νομιζω η Μερκ τα ξεκινησε πρωτη. Φερτε πισω τα αναλογικα ρε γελοιοι

    • AMG

      Πάρε βασική έκδοση και θα τα χεις μπροστά σου.Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο.

  • Mikoyan Gurevic

    Εγώ το έβαλα απλώς για να αποδείξω ότι μια απλή έκδοση της Giulia, έχει καλύτερο πάτημα και κράτημα από την “στημένη” Μ2.

    Δεν σας φταίω εγώ που σας κοροϊδεύουν οι Γερμανοί που ήταν κατεστημένο.

    Μέχρι και η 159 τα ίδια έκανε στα συγκριτικά αυτού του τύπου, ας ήταν εμπροσθιοκίνητη.

    • manowar

      Εσυ φιλε σε ενα αρθρο με ενα αρμα που λεγετε 5νταρα ενα αυτοκινητο που θελουν να του μοιασπυν ολα τα μεγαλα σενταν εκτος της Ε μερσεντες μπενζ εβαλες ενα ασχετο βιντεο με ενα m2 και ενα αλφα γιατι απλα σε πονει το (λωκι) που η μπεμβε ειναι δε B O S S σε αυτες τις περιπτωσεις..εχει φτασει το μπλογκ να δειχνει τα νεα απο τους πρωτους και να εχει 3 4 κλαψες σαν εσενα να σχολιαζει αστοχα..οτι και να πεις που ειναι οι υπολοιπες φιρμες και που ειναι η μερσε και μπεμπα..πολυ υψηλο σταδιο φιλε καντε κοντρα με κανενα σιτροεν ds4 και ασε τις 5νταρες

    • Mikoyan Gurevic

      Επειδή όλα πάνε καλά. Σύντομα θα έχω στα χέρια μου σαν εταιρικό την 2.2 με τα 180 αλογάκια. Δεν πειράζει που είναι diesel, αρκεί που είναι Alfa Romeo.
      Α, και που είσαι, η αγαπημένη μας εταιρεία είναι γενναιόδωρη, το 90% των κατόχων της συγκεκριμένης έκδοσης που την πήγαν για δυναμομέτρηση μετά χαράς διαπίστωσαν ότι συνήθως η ιπποδύναμη παίζει στα 192 αλογάκια, το ίδιο ισχύει και για τις μικρότερες εκδόσεις.

    • manowar

      αν νομιζεις οτι αυτη η βλακεια που δημοσιευτηκε τα βιντεο περασαν ετσι δες μια αναλυση που κανουν αλεξανδρος δημητρης και γιαννης να δεις οτι αν υπαρχει υπομονη παρατηριτικοτητα και γνωση η παπατζα χανεται στον ανεμο..δες τα σχολια και μπορει να καταλαβεις γιατι πεταξε ουρα η Μ2..καταρχας στα [πολλα] η τζουλια μπαινει οπως να ναι ουτε το βιντεο ολοκληρο δεν ειδες..τα εχει ξεστελιωσει ολα στις στροφες στο πουλιδι..αυτο το αμαξι βρηκες να αναφερεις που τα χει παει κωλοφερατζα ολα;;ας μην ειχε τα 130 αλογα διαφορα με την Qv και τα λεγαμε.και ασε το Μ5 το καινουριο θα εχει στησιμο σπορ αυτοκινητου και 680 αλογα..αστο…μην το σκευτεσαι απο τωρα και αγχωνεσαι τσαμπα

    • Mika

      Καταφεραμε σε ενα αρθρο για τη νεα 5αρα, να μιλαμε για αρες μαρες κουκουναρες! Σταματαω κι εγω το off topic αμμεσα!
      ????

      https://uploads.disquscdn.com/images/aea54b4f28576d088cb1bcf420f81cb5f74eabe570959b35e986d3af9fa14445.jpg

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      Επειδη εισαι εγκεφαλικα απαιδευτος και λες κουταμαρες χωρις να βουταει η γλωσσα σου στο μυαλο σου.. 1 παρατηρησε προσεκτικα το βιντεο με την δοκιμη της Ιουλιας σε αλλες ληψεις φρεναρει σε αλλες μπαινει οπως να ναι και 2 η Ιουλια εχει ολα τα ηλεκτρονικα ΟΝ και η Μ2 τα εχει 100% OFF πηγαινε χερα μου εσυ να το σωσεις

    • Mika

      Ειδικα, στο σλαλομ απο πισω, ματι βγαζει το φρενακι…..

    • mother1russia

      Γιατι ομως η M2 εχει απενεργοποιημενο ESP ??? Ειναι δικαιο αυτο??
      Επισης δεν ειδα πουθενα να εχουν κανει τεστ τις M3,M4

  • Philby

    Εμένα μου κάνει για LWB 3άρα για την αγορά της Κίνας. Αυτόw ο δρόμος του όλα ίδια δεν λειτουργεί σε BMW, AUDI σε αντίθεση με τη Mercedes.

    • manowar

      Γιατι θες να μου πεεις οτι μπορεις να ξεχωρισεις ινφινιτι λεξους βολβο ολα ειναι ΙΔΙΑ.ετσι ειναι ολα τωρα ξεχαστε τα παλια..

    • Philby

      Τα 2 sedan της Volvo δεν έχουν καμιά σχέση. Τα Infinity μου είναι εντελώς αδιάφορα που δεν τα θυμάμαι καν, τα Lexus ναι μοιάζουν όπως και τα Audi. Από την άλλη Mercedes, Maserati, Jaguar έχουν καταφέρει να συνδυάσουν εταιρική ταυτότητα και διαφορετικότητα. Η E60 ήταν η τελευταία 5αρα που είχε χαρακτήρα και προσωπικότητα.

    • manowar

      Καλα ναι ενταξη μπαμ κανει οτι ειναι 5αρα αλλα ειναι με τι γυαλια τα βλεπει καποιος οσο για σχεδιαστικο χαρακτηα ξαναλεω ολα τα αυτοκινητα πλεον μοιαζουν με τα συγγενικα τους..ακομα και οι φιρνες που δεν το εκαναν

    • Philby

      Το όλα μοιάζουν είναι ένα γενικόλογο τσουβάλιασμα. Δεν διαφωνώ επί της αρχής, λέω απλά ότι κάποιοι το κάνουν επιτυχημένα και κάποιοι όχι.

    • manowar

      αν πεις οτι η μπεμβε δεν το κανει επιτυχημενα τοτε ….καλη επιτυχια….

    • Philby

      Ουτε στο γραφει τυπου της Bmw να δουλευες! Η νεα 5αρα απεναντι στην E-Class, το S90 τη Ghibli και την XF ειναι αισθητικα αδιαφορη. Το να επιμενεις δεν θα μου αλλαξεις τη γνωμη. Επισης θεωρω οτι μετα την Bangle εποχη η Bmw ειναι σε ενα σχεδιαστικο τελμα. Εχουν υπαρξει πανεμορφες BMW αλλα η τρεχουσα γκαμα ειναι ενας ωκεανος μετριοτητας. Τελευταια ωραια BMW η 6αρα Gran Coupe.

    • manowar

      Δεν επιμενω σε τιποτα εγω φιλε καλη επιτυχια ειπα τα νουμερα θα μιλησουν το 2017που θα ειναι παλι στην κορυφη

    • biiALFA

      οπως λεγαμε κ παραπανω, ναι, οντως υπαρχουν εταιρις που τα αυτοκινητα τους μοιαζουν μεταξυ τους αλλα καποιες υπερβαλουν και μαλιστα σε πολλα μοντελα δυσκολευεσαι με την πρωτη ματια να ξεχωρισεις δυο διαφορετικες γεννιες του ιδιου μοντελου…το τελευταιο νιομιζω πως ειναι κυριως προνομοιο των γερμανικων

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      “Η E60 ήταν η τελευταία 5αρα που είχε χαρακτήρα και προσωπικότητα.”

      Μαζί σου.

    • manowar

      μα τα μερσεντες ρε φιλε την Ε κλαςς και την S κλαςς απλα δεν μπορεις να τις ξεχωρισεις τι μου λες τωρα να σου ποσταρω φοτο;;

  • Pablo Gatone

    αντικειμενικα ποιοτητα δεν μπορουμε να το αρνηθουμε….αλλα οποιος πει οτι οποτε μπανει να οδηγησει αυτο το αμαξι νιωθει πολεμικη διαθεση ειναι παρθενος….χαχαχαχαχααχ

    • manowar

      Μα δεν βγηκε ρε γατονε αυτο το αμαξι για τετοια διαθεση τι να λεμε τωρα νιωθω 34 χρονος στην 1τη γυμνασιου

    • manowar

      Μα δεν βγηκε ρε γατονε αυτο το αμαξι για τετοια διαθεση τι να λεμε τωρα νιωθω 34 χρονος στην 1τη γυμνασιου

    • Pablo Gatone

      λαθος τα αμαξια τετοιου τυπου σημερα τα κανουν ολα θεωρητικα….ποζιλικι και ανυσηχια….αλλα δε…..

    • manowar

      Ειναι για τα ξεκουραστα ταξιδια ανετα με χωρους..

  • bulgary

    Το μπροστινό όχι και τόσο καλό!Εσωτερικό αρκετά καλό!Από κοντά λογικά θα είναι καλύτερη απ’ότι στις φωτό!

  • george

    Από μπροστά απαίσιο.. Κ γενικά μια από τα ίδια όπως μας έχει συνηθίσει η bmw που όλα τα μοντέλα της είναι ιδια

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Τι ειναι ,εκδοση για την κινα???!!!

  • a_f_a

    δεν ειναι κακή μιας και για μένα η υπάρχουσα είναι η χειρότερη εμφανισιακά έβερ (μπροστά ιδίως)

  • Sensei Konstantinos

    Η μάσκα είναι χαλια ,θυμίζει 3αρα . γενικά το αμάξι δείχνει σαν μία τραβηγμένη 3αρα