Matthias Muller Volkswagen vw (3)

Η Volkswagen σχεδιάζει να μειώσει περαιτέρω τις δαπάνες της, ώστε να αποταμιεύσει χρήματα που θα απαιτηθούν για να αποπληρωθούν οι “πληγές” που άφησε το Dieselgate. Σύμφωνα με τον CEO της, Matthias Muller, σε μια εσωτερική σύσκεψη απαίτησε να μειωθεί κατά 10% το κόστος υλικών και τα γενικά έξοδα του προϋπολογισμό του 2017. Συγκεκριμένα δήλωσε:

Οι μειώσεις θα είναι βαριές και δεν θα γίνουν χωρίς πόνο. Οι επιπτώσεις αυτής της κρίσης τα επόμενα χρόνια θα πάνε την εταιρία στα όρια και θα δείξουν τι μπορούμε να αντέξουμε.

Οι νέοι στόχοι δαπανών της Volkswagen για τα επόμενα έτη, που περιλαμβάνουν νέα προϊόντα, εγκαταστάσεις και νέο εξοπλισμό, θα οριστούν στις 18 του Νοέμβρη, όταν και θα συνεδριάσει το εποπτικό συμβούλιο του γερμανικού κολοσσού.

Η Volkswagen θέλει να εξοικονομήσει συνολικά 3,7 δισ. ευρώ μέχρι το 2021, με τις μειώσεις αυτές να είναι ανάμεσα στο πρόγραμμα περικοπών ύψους 5 δισ. ευρώ που ξεκίνησε το 2014.

  • Smartass

    Αφού καλπάζουν οι πωλήσεις του VW Group ένα χρόνο μετά το dieselgate γιατί θα προβεί σε περαιτέρω μειώσεις των δαπανών του;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Υπάρχει περίπτωση να μάθουμε πραγματικά τι παίζει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ;)

    https://www.autoblog.gr/2016/10/17/kalpazoun-oi-pwlhseis-tou-vw-group-ena-xrono-meta-to-dieselgate/

    • γιατι χρωσταει πολλα ισως ?????

    • Τάσος

      Και γω αυτό σκέφτηκα πριν καν ανοίξω το άρθρο.

    • SAMURAI-66

      Κρυβουν το πραγματικο προβλημα που ειναι πολυ μεγαλυτερο και στελνουν για προπαγανδιστικους λογους στα διαφορα site εφημεριδες και λοιπα εντυπα συνεχως αναμασημενο φαγητο για την προσπαθεια τους να γινουν καλα παιδια με πρωτια στα ηλεκτρικα ανεβασμενες πωλησεις και αλλες ανακοινωσεις ανευ αξιας που ομως με τον τροπο τους αυτη που πρεπει της γιγαντωνουν για να φαινονται οπως τους ταιριαζει και θελουν απο το group.
      Το βλεπεις και εδω μεσα ποσες φορες εχει παιξει το ιδιο θεμα για την αιφνιδια αλλαγη πλευσης και οψιμη οικολογικη τους αγαπη μετα το dieselgate.
      Ακουω για δανεια απο τραπεζες σε ραδιοφωνικες εκμπομπες απο οικονομολογους που εχουν γνωση του θεματος με περιεργες δοσοληψιες για να επιβιωση που δεν τα βγαζουν παρα εξω για να μην δημιουργησουν κακη εικονα και οι ηδη καταρεουσα στα ταρταρα αξια τους πεσει και αλλο.
      Οταν βγουν στο συνολο τους τα δικαστηρια και οι αποζημιωσεις που μετρουν πολλα δισ. θα δεις το αποτελεσμα.

    • Smartass

      Απορία: Τα λουκάνικα δεν πουλάνε;;;;;;;;;;
      Δεν πουλάνε ούτε οι Βentley, Βugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Scania, Man;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      ;)

    • SAMURAI-66

      Δεν ειναι απιθανο…γνωριζεις της λαδιες που σκαρφιζεται το group για να δειχνει προς τα εξω οτι ολα βαινουν καλως και αρα τρεχει γοργα και χωρις προσχωματα για την κορυφη…να ειναι φτιαχτα με καποιο τροπο και τα νουμερα των πωλησεων…απο αυτους ολα τα θεωρω πιθανα και εμπιστοσυνη δεν μπορεις να τους εχεις με την μαυρη γεματη απατες ιστορια τους!
      Γεγονος ειναι οτι στην προσπαθεια τους να κρατηθουν στην ζωη μετα το τεραστιο σκανδαλο ο κεντρικος τραπεζιτης μαριο ντραγκι αγορασε εταιρικα ομολογα του group για να το κρατησει στην επιφανεια και αυτο φυσικα μεσω τραπεζων.
      Ολοι και ολα συνηγορουν στην προσπαθεια διασωσης τους με καθε τροπο και μπορεις να καταλαβεις οτι εδω υπαρχει χοντρη και ανευ προηγουμενου διαπλοκη.
      Κρυβουν πολλα που ισως δεν τα μαθουμε ποτε,εκτος αν επιδεινωθει και αλλο η κατασταση τους και αρχιζουν σαν τα ποντικια να εγκαταλειπουν το καραβι….πολυ μα παρα πολυ βρωμα φιλε θα βγει σε αυτη την περιπτωση!!

    • insider greece

      Αυτα εν μερει καλλα τα κανουν γιατι αν σκασει η φουσκα που εχουν φτιαξει δεν θα υπαρχει γυρισμος, την γλυτωσαν μια φορα το 2000 τοτε που ηταν ετοιμος να καταρρευσει ολος ο κλαδος της βιομηχανιας υψιλης τεχνολογιας με το ευρω και τα γνωστα αποτελεσματα, δευτερη φορα χλωμο η γερμανια ειναι ενα καζανι με σκ…τα που βραζει, διστυχως για ολους μας!!!!

  • Smartass
    • insider greece

      Παρατγρω τα τελευταια χρονια πολλες βλαβες που οφειλλονται στο λεγομενο cost cutting, πλαστικα ψυγεια ,δοχεια διαστολης, θερμοστατες για παραδειγμα που ενω δεν ειναι καποιο high tech εξαρτημα ειναι φτιαγμενο με τοσο φτηνο τροπο λες και ειναι προγραμματισμενο να χαλασει και συνηθως στα 4-5 χρονια χαλαει ανεξαρτητα απο τον τροπο συντηρησης, οποτε μειωση στα υλικα εχει ιδι γινει και βλεπουμε τα αποτελεσματα, επισης εχω την υποψια οτι το το εν λογω διαστημα εχει επιλεγει για να μην πληττονται οι εταιρειες διαχειρισης στολου που ειναι καλοι πελατες αλλα οι μικροιδιοκτητες, μπορει να ειναι τραβηγμενο μπορει και οχι, οσο περναει ο καιρος παντος ολο και περισσοτερες ετειρειες εφερμοζουν λυσεις leasing και σε ιδιωτες με σκοπο να εχουν ενα μονημο και διαρκες κερδος και απο την αλλη να ειναι ασυμφορο ενα οχημα 5 ετιας, η βιομηχανια πλεον θελει να αλλαζεις αυτοκινητο καθε 5 χρονια και η τραπεζες να παιρνουν τοκους , αυτο το μοντελο σε ανεπτυγμενες χωρες παει καλλα, και ο μεσος πολιτης καθε 5 χρονια εχει νεο οχημα και δεν εχει προβληματα , πλεον με την ελεγχομενη αχριστευση θα μας αναγκαζουν ολους να ακολουθουμε αυτο το μοντελο που παντα ηταν η χειροτερη τοποθετηση χρηματων απο πλευρας απαξιωσης απλα οσο παει χειροτερευει.

    • Smartass

      Στo βίντεο θα διαπιστώσεις την χαοτική διάφορα του αλουμινένιου και προβληματικού τεντωτήρα της VAG με τον μαντεμένιο τεντωτήρα της Nissan.

      https://www.youtube.com/watch?v=mzQIpyxkhaA https://uploads.disquscdn.com/images/f351918eb095c53033777918e69fea3aa8cb3dad2aeb1ac97bbb30de552e9721.jpg

    • insider greece

      Service bulletin 343306 αν θυμαμαι, αυτο καπιοι εκει εξω δεν το αλλαζουν μαζι με καδενα γλυστες κτλ…!!!