Ron Dennis


Ο Ron Dennis έχει αποτελέσει ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της McLaren. Ο Βρετανός είναι γνωστός για την αυστηρότητά του πάνω στη δουλειά και ιστορία του ως επί κεφαλής της McLaren ξεκινά από το 1981. Φαίνεται, όμως, πως ο 69χρονος δεν έχει μέλλον στο Woking, τουλάχιστον αν πιστέψουμε τις αναφορές που έχουν προκύψει.

Οι φήμες αυτές προέρχονται από το Autosport, το οποίο διακρίνεται για την εγκυρότητά του. Ο Dennis είχε αφήσει τη θέση του το 2009, για να επιστρέψει τον Ιανουάριο του 2014, όταν και κατείχε το 25% των μετοχών του McLaren Group. Σύμφωνα, όμως, με το βρετανικό  περιοδικό, το Διοικητικό Συμβούλιο δεν προτίθεται να του δώσει ένα νέο συμβόλαιο, καθώς το τρέχον ολοκληρώνεται στα τέλη της χρονιάς.

Ένας εκπρόσωπος της βρετανικής εταιρείας, δήλωσε σχετικά:

Σε απάντηση προς την ερώτησή σας, ο Ron Dennis απάντησε, δηλώνοντας κατηγορηματικά πως δεν έχει παραιτηθεί. Επιπλέον, ο ίδιος διατηρεί το συμβόλαιό του ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του McLaren Technology Group, και διατηρεί το 25% των μετοχών του στον Όμιλο, ακριβώς το ίδιο ποσοστό τον Mansour Ojjeh.

Εδώ και πολλά χρόνια, για την ακρίβεια πολλές δεκαετίες, οι μέτοχοι της McLaren έχουν συχνά έρθει σε διάλογο σχετικά με τις ανακατατάξεις, και ο Ron και ο Mansour ήταν πάντα στο επίκεντρο αυτών των συζητήσεων. Αυτό είναι το θέμα. Οι πρόσφατες συνομιλίες μπορούν να χαρακτηριστούν ως «μια από τα ίδια». Ωστόσο, δε θα ήταν σκόπιμο να αποκαλύψουμε περαιτέρω λεπτομέρειες των συζητήσεων αυτών, οι οποίες είναι ιδιωτικές και εμπιστευτικές.

Βέβαια, δεν ξέρουμε αν ο Dennis θα αποχωρήσει οριστικά από τη θέση του επί κεφαλής της εταιρείας ή αν θα διατηρήσει κάποιους δεσμούς, αν ισχύουν όσα γράφει το Autosport. Θα πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε τις τελικές εξελίξεις.

  • μόνο έτσι, ίσως δει άσπρη μέρα!

    • Mika

      Nα φυγει το κακο το καρμα???
      :p :p

    • Κώστας

      ναι ο Dennis φταιει και οχι η χοντα
      βαλτε πανω τo μοτερ της 919 να δεις για ποτε θα αναστηθει!

    • Mika

      Πολλοι τον εχουν συνδεσει με το θεμα γκαντεμη!!!
      :p

    • Mika

      Nα φυγει το κακο το καρμα???
      :p :p

  • hellboy

    εεε καιρος ηταν…….
    επρεπε.. εδω και 7 χρονια αλλα δεν …. ηθελε…-_-
    ο γρουσουζης… ο γκαντεμης… -_-

  • Renesis1

    Μήπως τους ενόχλησε άραγε (και) η δήλωση για βαθμολόγηση 5/10?..

    • Neos

      αυτος μαλλον δν πηρε ουτε 5! :p :p

    • Neos

      αυτος μαλλον δν πηρε ουτε 5! :p :p

  • Christos-

    Ποτε με το καλο;

  • Christos-

    Ποτε με το καλο;

  • LJ

    Απο αφεντικα και απο αλλαγες αφεντικων εχουμε βαρεθει στην McLaren και προκοπη δεν εχουμε δει. Εχουμε καταληξει σαν συνεργειο αποκαταστασης βαλβων του Ελληνικου δημοσιου με 10 επιβλεποντες και εναν να δουλευει.

    Οκ να φυγει ο ξεπερασμενος, γρουσουζης, μαυρογατας Ron και ποιος θα τον αντικαταστησει? Και πιστευετε οτι θα λυθουν τα προβληματα της ομαδας?

  • LJ

    Απο αφεντικα και απο αλλαγες αφεντικων εχουμε βαρεθει στην McLaren και προκοπη δεν εχουμε δει. Εχουμε καταληξει σαν συνεργειο αποκαταστασης βαλβων του Ελληνικου δημοσιου με 10 επιβλεποντες και εναν να δουλευει.

    Οκ να φυγει ο ξεπερασμενος, γρουσουζης, μαυρογατας Ron και ποιος θα τον αντικαταστησει? Και πιστευετε οτι θα λυθουν τα προβληματα της ομαδας?

    • Nerazzuro21

      Μόλις ξεκίνησε η ονοματολογία για τον διάδοχο του Ron. To BBC πριν από λίγο μετέδωσε ότι οι τρεις υποψήφιοι για να τον αντικαταστήσουν είναι οι Ross Brawn, Justin King και Martin Whitmarsh. Θέλω να πιστεύω ότι ούτε καν θα διανοηθούν να φέρουν πίσω τον καταστροφέα της McLaren.

    • LJ

      O Ross δεν γυρνάει στην F1, αυτός που λες εσυ δεν παίζει να γυρίσει McLaren όποτε μένει ο δεύτερος τον οποία δεν ξερω οφείλω να ομολογήσω.

    • Nerazzuro21

      Ούτε εγώ τον ήξερα και για αυτό έψαξα για αυτόν στο Internet. Πρώην CEO σε μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ του Η.Β. Για γέλια είμαστε :P

    • LJ

      Φιλε ειναι CBE και αυτο μετρα περισσοτερο στο νησι.

      Παρα απο την πλακα ημαστε χαμενοι αυτη την περιοδο σε ολους τους τομεις.

  • Nerazzuro21

    Δεν θα μου προκαλέσει έκπληξη αν τελικά ισχύει το δημοσίευμα. Το αντίθετο μάλιστα. Για να επιστρέψει ο Dennis το 2014 είχε υποσχεθεί στο Δ.Σ. ότι θα έβρισκε τον βασικό χορηγό που θα αντικαταστούσε τη Vodafone μετά την αποτυχία του Whitmarsh(μακάρι να ήταν η μόνη) στο συγκεκριμένο κομμάτι. 3 χρόνια αργότερα και δεν έχει βρεθεί ακόμα κεντρικός χορηγός για τη McLaren. Προφανώς η υπομονή των μετόχων στέρεψε.

    Ο Ron είχε ήδη αρχίσει να χάνει την εμπιστοσύνη του Δ.Σ. από τον πρώτο κιόλας χρόνο και αυτό φάνηκε όταν στο τέλος εκείνης της σεζόν απορρίφθηκε η προτασή του για τον δεύτερο οδηγό της ομάδας που θα πλαισίωνε τον Fernando Alonso. O Ron ήθελε να παραμείνει ο Magnussen, τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. προτιμούσαν τον Button και τελικά πέρασε η δική τους πρόταση.

  • Nerazzuro21

    Δεν θα μου προκαλέσει έκπληξη αν τελικά ισχύει το δημοσίευμα. Το αντίθετο μάλιστα. Για να επιστρέψει ο Dennis το 2014 είχε υποσχεθεί στο Δ.Σ. ότι θα έβρισκε τον βασικό χορηγό που θα αντικαταστούσε τη Vodafone μετά την αποτυχία του Whitmarsh(μακάρι να ήταν η μόνη) στο συγκεκριμένο κομμάτι. 3 χρόνια αργότερα και δεν έχει βρεθεί ακόμα κεντρικός χορηγός για τη McLaren. Προφανώς η υπομονή των μετόχων στέρεψε.

    Ο Ron είχε ήδη αρχίσει να χάνει την εμπιστοσύνη του Δ.Σ. από τον πρώτο κιόλας χρόνο και αυτό φάνηκε όταν στο τέλος εκείνης της σεζόν απορρίφθηκε η προτασή του για τον δεύτερο οδηγό της ομάδας που θα πλαισίωνε τον Fernando Alonso. O Ron ήθελε να παραμείνει ο Magnussen, τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. προτιμούσαν τον Button και τελικά πέρασε η δική τους πρόταση.

  • Γιάννης

    O Ron θα «αποχωρήσει» όπως «αποχώρησε» μετά τις ανοησίες του Alonso που έκαναν τότε άνω κάτω την ομάδα χωρίς λόγο.

    Ευτυχώς, για το group, που «αποχώρησε» τότε, καθώς όταν ασχολήθηκε με τα supercars της ομάδας μόνο η F1 υπήρχε (και ήταν ήδη συλλεκτική), και όταν «επέστρεψε» to group είχε 6-7 τουλάχιστον εξαιρετικά supercars, στις πωλήσεις των οποίων το group οφείλει σήμερα την κερδοφορία του, παρά τα άσχημα αποτελέσματα του αγωνιστικού τμήματος.

    Δυστυχώς δεν υπάρχουν σήμερα πολλοί που να μπορούν να σταθούν «αξιοπρεπώς» ως αγωνιστικοί διευθυντές στην ομάδα. Κάτι άκουσα για τον Ross, αλλά το βλέπω δύσκολο, αν και για μένα θα ήταν η ιδανική περίπτωση, δε νομίζω όμως να μπορεί να λειτουργήσει υπό την «υψηλή εποπτεία» του Ron. Θα δείξει.

    Η ουσία είναι ότι McLaren χωρίς τον Ron απλά δεν υπάρχει.