honda-civic-type-r

Είναι δυνατόν το Honda Civic Type R να μη βελτιωθεί από τους μηχανικούς; Γνωρίζαμε από την αρχή ότι το ιαπωνικό hatckback θα δεχθεί τις εξωτερικές επεμβάσεις και τώρα βλέπουμε ένα μαύρο Civic Type R που έχει ανέβει στο δυναμόμετρο της Biesse Racing, στο οποίο έχουμε δει και άλλα αυτοκίνητα.

Φοράει custom εξάτμιση, πράγμα που δυναμώνει τον ήχο, ενώ αν κοιτάξουμε την οθόνη, θα δούμε ότι στους τροχούς αποδίδει μέχρι 345,2 άλογα, μαζί με 485 N·m ροπής. Να σου θυμίσω ότι σε εργοστασιακή μορφή, η Honda ανακοινώνει 310 άλογα και 400 N·m ροπής, νούμερα που αφορούν τον στρόφαλο, διότι πάντα υπάρχουν οι απώλειες μέχρι η δύναμη να περάσει στον δρόμο.

  • Ανακοινώνουν 310 στρόφαλο και βλέπουμε 345 στον τροχό ….. Σαν πολλά δεν ειναι τα άλογα μονο απο εξάτμιση ;;;;

    • amdnord

      προφανως δεν ειναι μονο εξατμιση.

      εδιτ: BIESSE Racing ECU stage1 for the new Honda Civic type – R 2016 has been released and tested on Dyno.

      The stock car is capable of 316hp and 425Nm, a little bit more than declared values from Honda. The tested vehicle fits cat-back exhaust system and Piper Cross race intake.

      The stage1 calibration unleash the power of the i-VTEC engine with 352hp and 479Nm.

      http://www.biesseracing.com/site/honda-civic-type-r-m-y-2016-stage1-rilasciato/?lang=en

    • Mika

      Η εξατμιση ειναι το κερασακι, λογικα εχει κι αλλες βελτιωσεις.

    • Ιωάννης Κουκ

      μπορεί να υπολογίζει στο στρόφαλο το δυναμόμετρο

  • Giannis

    Εργοστασιακο 310 αλογα στρόφαλο ,περίπου 280 τροχό (στην καλύτερη).Οπότε τσίμπησε αλλά 65 άλογα και 10+ κιλά ροπής στον τροχό μόνο με εξάτμιση? Και μετά σας φταίει το παιδί απ το Μπουρναζι με ελευθέρας…χαχαχαχα

    Υ.γ.Παρά πολλά άλογα και ροπή για μόνο εξάτμιση.Ή εχει γινει αναπρογραμματισμος ή εχει γινει λαθος στο αρθρο και μιλαμε για στροφαλο.

  • Hexagon

    σίγουρα και προγραμματακι επάνω, τούμπανος ο Ιάπωνας από άλογα….

    ένα πράγμα μόνο ρε παίδες… τόσα άλογα σε μπροστά άξονα μόνο; δε λέω, ωραίο είναι να μένουν κάτω τα λινά μέχρι 3ες αλλά στην τελική πόσο πρακτικό είναι σε καθημερινή βάση ή ακόμα και σε ένα πάτημα…. έχω οδηγήσει 350άλογη πρωστοκούνα και έχω κάτσει δίπλα σε 450 αλογη, ΝΑΙ τα σπάει ΑΛΛΑ δεν πατάει μέχρι να κουμπώσεις 4η, που τη ριμάδα και αυτή τη μισή τη γράφει κάτω… σου κάθετε δίπλα το πορσικό με 100 άλογα κάτω και σε κοπανάει ανελέητα μέχρι να βρεις πρόσφυση….

    • Soko

      γιαυτό βάζεις τα πανάκριβα ελαστικά και μπλόκε :P

  • Soko

    τρελα ειναι !!!!!