911

Κάποιος αγόρασε πρόσφατα μια Porsche 911 του 1999 με 391.000+ χλκ στο κοντέρ και θέλησε να διαπιστώσει πόσα άλογα παράγει ο κινητήρας του γερμανικού αυτοκινήτου.

Ο ίδιος πίστευε πως μετά από σχεδόν 400.000 χλμ, ο κινητήρας θα παρήγαγε λιγότερα άλογα από όσα έβγαζε την πρώτη ημέρα που βγήκε από το εργοστάσιο της Porsche, αλλά αυτός αποδείχτηκε πως παράγει 239,7 άλογα στους τροχούς, μόλις ένα άλογο λιγότερο από όσα υποτίθεται πως παρήγαγε ο κινητήρας την πρώτη ημέρα που τέθηκε σε λειτουργία. [Ευχαριστώ όλους για το tip]

  • MAZDA RX-7 FD3S

    Ατμοσφαιρα εγγυηση…εαν ηταν τουρμπο θα ειχαν ψοφησει καμια πενηνταρια.

    • manowar

      ετσι..και αστους να κανουν πιτσιου πιτσιου…χαχαχαχ ;-ΡΡΡΡ

  • manowar

    παλι καλα που το ποσταρες να ξεστραβωθουν καποιοι που το τιμονι νομιζουν οτι ειναι 4γωνο αλλα παρα ολα αυτα ειναι γνωστες με λινκακια της πτσας και θεωρια του καναπεως οντας οδηγοι 2 3 κουβαδοσαπακιων…τελος παντων…αν και τα συγκεκριμενα φαναρια ποτε δεν μαρεσαν του συγκεκριμενου μοντελου αλλα η μοτορρουκλα best seller οπως παντα..

    • Νικόλαος244turbo

      Δυστυχώς είναι ένα απο τα χειρότερα μοτέρ που έβγαλε η Porsche-και μαζί και της Boxster 986…Λόγο σχεδιασμού,υπήρχε ελλειπής λίπανση στο ρουλεμάν του ενδιάμεσου άξονα με αποτέλεσμα την καταστροφή του μοτέρ-είχε γίνει χαμός με το IMS fail.
      Παρ’όλα αυτά,αποδεικνύει ότι όσα δεν το παρουσίασαν,απέδιδαν αποδίδουν και θα συνεχίσουν να αποδίδουν για πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χλμ ακόμα :-)

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Το IMS fail πραγματικά έχω διαβάσει ότι αφορούσε σε ένα τεράστιο ποσοστό γύρω στο 10% αυτών των μοντέλων – ιδίως σε όσα δεν τα πίεζαν/έβαζαν σε πίστα και δεν άλλαζαν συχνά-πυκνά τα λάδια τους. Υπάρχει βέβαια προληπτική αντικατάσταση του ρουλεμάν (κόστος περίπου 1.200€, όχι στην επίσημη αντιπροσωπεία).
      Μαύρη σελίδα αυτό το ρημάδι IMS, ιδίως γιατί η εταιρεία ποτέ δεν αναγνώρισε τη λάθος σχεδίαση και δεν έκανε κάποια ανάκληση.Κρίμα.

    • manowar

      ποτε απο οσο εψαξα στην πραξη δεν γινοταν κατι τετοιο…και ααλλα μοτερ που ηταν 6κυλινδρα σε σειρα λεγοταν οτι ο τελευταιος κυλινδρος δεν λπνοταν οπως οι υπολοιποι αλλα στην πραξη τα περισσοτερα εν σειρα αποδειξαν οτι αντεχουν σαν σκυλια..συμβαινει παντου αυτο αλλα νομιζω ηταν μεμονομενο οπως και αυτο με τα straight6

    • Νικόλαος244turbo

      Τι εννοείς ότι στην πράξη δεν γίνονταν;Με μια μικρή έρευνα στο δίκτυο θα βρεις εκατοντάδες φωτό,βίντεο,αναλύσεις,know how κτλ για το συγκεκριμένο failure.Με λόγα λόγια,δεν “έμπαινε” λάδι να λιπάνει το ρουλεμάν ενός άξονα με αποτέλεσμα αυτό να καταστρέφεται και να γεμίζει ρινίσματα όλο το μοτέρ.Και στην 996 και στην 986 και στην 987.
      Και στο λέω αυτό γιατί το έψαξα και ο κύριος λόγος που δεν αγόρασα τελικά Boxster 2.7(τα 3.2 μοτέρ στατιστικά είχαν πολύ λιγότερα failures αλλά τα τεκμήρια βλέπεις…)
      Στα επόμενα μοτέρ άλλαξε τον σχεδιασμό στα μοτέρ της -μαθαίνοντας απο τα λάθη της-

  • panostimios

    Που να ξέρετε ρε γατάκια!! Τα τζαπάνια της τογιότα, εκτός από την οργάνωση της παραγωγής, δίδαξαν στους ντοματομάγουλους και την σχέση αξιοπιστίας-απόδοσης…Για αυτό έκλασε ένα άλογο μόνο!! :P

    • giorgos

      διδαξε η toyota στην porsche. χμμ, οκ

    • panostimios

      Σατυρικό ήταν το σχόλιο ;)

    • giorgos

      αλλο το ενα αλλο το αλλο ,

    • panostimios

      Δεν αντιλέγω!

  • mixalhs7

    Η σωστή συντήρηση είναι το Α & το Ω για την μακροζωία ενός κινητήρα!

    • Sciroccakias

      Έτσι! Και φυσικά παίζει ρόλο η εταιρία και το επίπεδο του κινητήρα.

    • thodoris91

      Λεγε με aston martin

    • Renesis1

      +100

  • Anestis Genk

    400.000χλμ Porsche χωρίς να ανοιχτεί το μοτέρ;
    Για να μην χάσει άλογα πρέπει:
    1- να μην χάσει συμπίεση. Αυτό γίνεται αν δεν γίνουν οβάλ τα χιτώνια και αν δεν χαλάσουν τα ελατήρια πιστονιών. Η συνήθης πρακτική είναι να είναι σχεδιασμένο να καίει λίγο λάδι ώστε να λιπαίνεται όλο το έμβολο και να σφραγίζει “υδραυλικά”.
    2- να μην “κλείσουν” τα διάκενα στις βαλβίδες, δλδ να μην φθαρούν οι έδρες των βαλβίδων και οι βαλβίδες.

    3- να μην φθαρούν οι εκκεντροφόροι, αυτό δεν είναι και τόσο κακό, θα χάσει λίγο ψηλά, θα πάρει λίγο στα χαμηλά.

    • Ahilleas Tsikelis

      435.000 χιλιόμετρα με w202 c180 και η συμπιεση είναι ιδια με αυτην που βγηκε από το εργοστασιο+ιδια σε ολους τους κυλίνδρους.Αλλαζω λαδια κάθε 20.000 + και μου καιει 200μλ? και αν.
      Σημαντικος παραγοντας για την επιτευξη ιδιας ιπποδύναμης είναι τα μπεκ και η κατασταση καθαριοτητας της πολλαπλης εισαγωγης και των θαλαμων καυσης.

    • Ahilleas Tsikelis

      Επισης κινητήρες που δεν δουλευουν ποτε σε ολο το φασμα δεν θα βγαλουν ποτε την μαμα ιπποδυναμη και δεν θα εχουν μεγαλη διαρκεια ζωης.

  • Akis-F1 FAN

    Μετά και απ’ αυτό η Porsche είναι κάπως έτσι…. https://uploads.disquscdn.com/images/c7bbbb282fefc0e5062d514597a4d72e6c04fc668efcb4ba7d37174818899c3d.jpg

  • gv

    για να μη νομιζουν μερικοι οτι μονο τα χοντα το κανουν αυτο..

    • Soko

      τα χοντα επίσης δεν βγάζουν πουθενά άλλου προβλήματα εκτός τον κινητήρα πχ ηλεκτρικά η ηλεκτρικούς διακόπτες κτλλλ .. δεν ξεω αν τα γερμανικά το κάνουν αυτό ..

    • thodoris91

      Βγάζουν και παραβγαζουν civic sedan fd του 2006: στραβό ημιαξονιο από το εργοστάσιο, διαλυμενα πισω αμορτισέρ, ανάκληση για το λογισμικό του ηλεκτρικού τιμονιού, ηλεκτρικες δυσλειτουργίες (έμενε μέσα το παράθυρο του οδηγού, κολλουσε η ηλιοροφή κα)….όλα αυτά σε τρία χρόνια και με ούτε 50.000 km

    • Soko

      δεν το ξερω αυτο μπορεί να ισχύει δεν λεω οτι η honda ειναι η καλύτερη μαρκα αλλα για αυτα που πληρώνεις πιστευω ειναι και για τον μισθό ενος μεσου ανθρώπου ειναι και παντα θα ειναι … τα γερμανικα απλα ειναι πολύ ακριβά ειδικά τα ανταλακτικα και αν θες παραδειγμα μπωρο να σου δώσω απο τον θειο που ειχαι μια εμπειρία και με της 2 μαρκες

    • thodoris91

      Τα honda ειδικά στην Ελλάδα είναι παράλογα ακριβά και κοντραρουν στα ίσα τα αντίστοιχα γερμανικά όπως και στις τιμές των ανταλλακτικών (στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο που αναφέρομαι μας είχαν ζητήσει γύρω στα 800€ ευρώ τότε για αντικατάσταση αμορτισέρ!)

    • Soko

      μπωρει ..ο θειος μου αγωρασε ενα dmw 318 το 1,8 μετα απο 1 χρονο το πούλησε γιατι ενα service ηθελε 400 ευρω και αγωρασε ενα navara του 2007 πετρέλαιο 2,5 και ειναι αρχοντας και το service επεσε στα 250 και 4×4 δεν ξερω φιλε τι αλλο να σου πω απο κει και περα ο καθενας αγοραζει αυτο που θελει

    • Thenoone

      Επίσης είναι και σημαντικά φθηνότερα από τα porsche ;-)

    • Soko

      ναι σιγουρα εγω μπαιζη το χρημα τωρα .. αν ειχα και εγω porsche θα επερνα

    • Ahilleas Tsikelis

      Μπερδευες τα χοντα κάθε 500.000 χανουν 50 αλογα …..

  • Satsok

    Εχασε μόνο ένα ή έβγαζε καμιά 40ρια άλογα παραπάνω απ’ότι δήλωνε;

    • Tony T

      ΑΝ και δεν αμφισβητώ την αξιοπιστία της Porsche , αυτή η εκδοχή μου φαίνεται πιο πιθανή…. και αν όχι 40 , 10-15 το θεωρώ αρκετά πιθανό…..

    • manowar

      απο ποτε εγινε κακο αυτο;;το παραπανω οταν αφορα τους ιππους ειναι παντα καλο..;-Ρ

    • mixalhs7

      Η εταιρία δηλώνει την ιπποδύναμη που μετριέται στο στρόφαλο όχι στον τροχό.

  • Akis

    Αν δεν κάνω λάθος η συγκεκριμένη γενιά 911 παρήγαγε γύρω στα 300 άλογα… Δεν γίνεται λοιπόν να έχει χάσει μόλις 1 άλογο! Μάλλον 50-60 άλογα είναι η πραγματική απώλεια.

    • mixalhs7

      300 αλογα στο στροφαλο. Στο τροχο εβγαζε οσα λεει.

  • kostas

    αλλο ενα χαρχαλο! ετος 1997 και η πορσε δεν ειχε βγαλει ακομα 100 αλογα στο λιτρο(ατμοσφαιρα) και με αστεια ευστροφια. και μετα γραφουν για μηχανολογια! lol
    επισης αυτες οι δυναμομετρησεις ειναι επιεικως αστειες. μπορω να ποσταρω και εγω αυτη ας πουμε. η μονη δυναμομετρηση που μετραει ειναι αυτη στον στροφαλο και σε δυναμομετρο παγκου.

    https://www.youtube.com/watch?v=G5cfKUSB1Pc

    • mixalhs7

      Το 1997 η εταιρεία ήταν έτοιμη να κλείσει. Τώρα που είναι υγιείς οικονομικά βγάζει κινητήρες με 500 ατμοσφαιρικά άλογα στα 4λιτρα με χρήση τιτανίου και στροφαρισμα 9αρες.

    • kostas

      και το ’67 η χοντα εβγαζε 100/λιτρο με το S800 που χτυπουσε οχταρες.

    • mixalhs7

      Και μια μηχανη του γκαζον χτυπαει 15αρες.
      Το ευκολο ειναι να φτιαξεις μικρου κυβισμου κινητηρα να στροφαρει ψιλα.
      Το δυσκολο ειναι να το κανεις σε πολλα κυβικα και με χρηση εξωτικων υλικων.
      Μεγαλη η διαφορα.
      Εχει αναλυθει πιο παλια εδω στο ΑΒ.

      YΓ Αγαπημενο μου Χοντα το SM600. O ορισμος της lightweight οδηγησης. https://www.youtube.com/watch?v=Qdck07wTRXo

    • kostas

      αλλη η μηχανη του γκαζον και αλλο οι κινητηρες αυτοκινητων. πιο δυσκολο απο που ειναι να βγαλεις, απο 6δρο 125 αλογα στο λιτρο ή απο 4δρο που εβγαλε η χοντα? επισης εγω δεν μιλησα στο προηγουμενο ποστ για στροφαρισμα αλλα για ευστροφια. εξωτικα υλικα χρησιμοποιουν ολοι, δεν ειναι κατι νεο, εκτος αν πιστευεις οτι η χοντα εβαζε στο 2000 τις βαλβιδες ή αλλα υλικα που εβαζε στα απλα σιβικ. ποιο ειναι το εξωτικο υλικο, το τιτανιο ή ο γραφιτις που εχει επιστρωμενα τα πιστονια η ρενο στο μεγκαν?
      επισης δεν καταλαβα γιατι μου ποσταρεις τον τζει λενο. ως τι, ως μηχανολογικη διανοια?

    • amdnord

      ειναι πιο ευκολο να στροφαρεις ψηλα και κατ’ επεκταση βγαλεις 100hp/l απο ενα Ι4 1600αρι (B16A/B) παρα 600 αλογα απο 6 λιτρα v12και επισης ειναι και η ροπη στο ολο θεμα. Αναλογα τι θελει να πετυχει ο εκαστοτε κατασκευαστης. Το να συγκρινεις οχηματα επειδη το ενα εχει 100hp/l και το αλλο οχι ειναι ατυχες.

    • mixalhs7

      Όταν ξεφύγεις από την αριθμολαγνεια και το ψάξεις λίγο θα καταλάβεις τις διάφορες.
      Τώρα αν κατάλαβες πως ο Λεννο μπήκε για τις μηχανολογικές του γνώσεις, άστο… κατάλαβα εγώ!

  • Bon Viveur

    άστρωτο το πήρε….

  • Mika

    Στα ορια του στατιστικου λαθους, κι αν???
    :p