solberg-action-gymkhana-grid-marathon-2016-gordon-3080

Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Petter Solberg, o περσινός νικητής RWD Luke Woodham, ο οδηγός Rallycross Reinis Nitiss, ο αστέρας των X-Games Liam Doran και ο ιδρυτής του Gymkhana GRiD, Ken Block έγραψαν ιστορία στον Μαραθώνα το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.

Αρχίζοντας από τα αποτελέσματα, οι Petter Solberg και Luke Woodham στέφθηκαν νικητές στις κατηγορίες All-Wheel Drive (AWD) και Rear-Wheel Drive (RWD) αντίστοιχα, έπειτα από απίστευτες μάχες, τόσο στην τελική φάση όσο και νωρίτερα.

doran_action_gymkhanagrid_2016_marathon_fegent_-2

Η αναμέτρηση της ημέρας έγινε ανάμεσα στον τρις παγκόσμιο πρωταθλητή Petter Solberg και τον Liam Doran. Οι δύο οδηγοί με Citroen προδιαγραφών Rallycross και τεράστιας ιπποδύναμης κινητήρες, έδωσαν ένα εντυπωσιακό show μέχρι το τέλος, με την τελική διαφορά τους να ήταν μόλις στα 1,7 δευτερόλεπτα.,

5d3_0988

Θα ήταν περιττό να αναφέρω το πόση αδρεναλίνη και ένταση επικρατούσε στον “αγωνιστικό χώρο”, και ακόμα πιο περιττό θα ήταν να σου πω ότι ο καπνός από τα λάστιχα που “κάηκαν” αυτό το 3-ημερο, θα έφτανε σε ύψος… την Ακρόπολη! Τα πιο ζουμερά νέα είναι ότι μετά από τον αγώνα 55 αυτοκινήτων, σε έναν αγώνα στήθος με στήθος, οι μεγάλοι νικητές ήταν ο Petter Solberg στην τετρακίνητη κατηγορία (AWD) και ο Luke Woodham στην πισωκίνητη κατηγορία (RWD).

woodham_action_gymkhanagrid_2016_marathon_fegent_0001

Παρόλο που το event έγινε τέλη Οκτωβρίου, ο καιρός δεν μας απογοήτευσε, καθώς χθες είχαμε άφθονο ήλιο, κάτι που προσέλκυσε αρκετό κοινό στις κερκίδες του Gymkhana GRiD.

Όταν έπεσε ο ήλιος, η ένταση ανέβηκε κατακόρυφα, με τον πρωταθλητή Luke Woodham να κυριαρχεί σε μια επική μάχη “σώμα με σώμα” στον ημιτελικό με τον Adam Elder, καθώς η διαφορά μεταξύ τους ήταν μόλις 0,3 δευτερόλεπτα. Ο Woodham νίκησε στην τελική “ευθεία” με περιθώριο από τη γραμμή του τερματισμού στα 1,64 δευτερόλεπτα.

5d3_1047

Ο Danny Cross νίκησε τον Κροάτη αντίπαλό του Marko Palijan, με την υπογραφή της E30 BMW να ολοκληρώνει την νικητήρια τριάδα της πισωκίνητης κατηγορίας.

Στην τετρακίνητη κατηγορία είδαμε μια πραγματική σύγκρουση των τιτάνων, με τους Petter Solberg, Liam Doran και Reinis Nitišs να μας χαρίζουν πλούσιο θέαμα, πολύ καπνό και αγωνία. Σε μια απρόσμενη κατάληξη, ο πρωταθλητής Dmitrij Srybnyj αποκλείστηκε και ο Ken Block, μας εξέπληξε δυσάρεστα όταν μετά από ένα εντυπωσιακό Σαββατοκύριακο με αρκετά υψηλούς χρόνους, έχασε στους ημιτελικούς από τον Doran. Αν και δεν νομίζω ότι τον ενδιέφερε και πολύ η διάκριση ή το χρηματικό έπαθλο των €5.000 που πήρε ο νικητής κάθε κατηγορίας.

5d3_1360-2

Ο συμπαθέστατος Νορβηγός, που μας παρέθεσε συνέντευξη την προηγούμενη Πέμπτη, δήλωσε μετά τον αγώνα:

Δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που ήμουν τόσο αγχωμένος για έναν αγώνα. Ήθελα πολύ να κατακτήσω την νίκη. Είναι σαν όνειρο δεν μπορώ να σας περιγράψω το πως αισθάνομαι αυτή την στιγμή, νιώθω ότι κέρδισα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα . Αυτό που με έκανε να νιώσω πίεση ήταν η λάθος εκκίνηση σε μια από τις μάχες. Το Citroen μου δεν έχει launch control και όλα πρέπει να γίνουν χειροκίνητα. Έπρεπε να ρισκάρω, αποφάσισα οτι η μόνη λύση είναι να πατήσω τέρμα το γκάζι. Στον ημιτελικό και τελικό ήμουν πιο συγκρατημένος προσπαθώντας να μην κάνω λάθη και να έχω μια άψογη απόδοση. Ήταν ένα μοναδικό event, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλο τον κόσμο που ήρθε να μας υποστηρίξει.

  • DarkV12Tdi

    Τέλειο το Φωτογραφικό υλικό,τα είδα όλα ένα ένα :)

  • Renesis1

    Ένα πολύ μεγάλο μπράβο στο δήμαρχο για τη διoργάνωση του event, άξιος! Ικανός, ακομπλεξάριστος και πάντα καταφερτζής σε αυτά που αναλαμβάνει..

  • Mika

    Ο Κεν Block μαλλον ειχε το μυαλο του σε PR!!
    Oπως και να εχει, awesome event, great photos κι ωραια καλυψη!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Peter είσαι TOP!!!!!!!

    Τέλειες φώτο, τέλειος και ο Ken Block!

  • Hexagon
  • Dimitris Mohawk

    Δεν περιμενα να δω 240sx με rocket bunny v2 boss οσο extreme και αν ειναι το ολο event

    • Hexagon

      γιατί καρότσα e36 με μοτέρι viper? ΤΕΡΑΣ

  • Anestis Genk

    Ελπίζω να γίνουν θεσμός οι διοργανώσεις αντίστοιχης ποιότητας και βεληνεκούς. Ο Ψινάκης γιατί δεν βγάζει τα γυαλιά;

  • Ektor

    Το Citroen του Solberg δεν ήταν προδιαγραφών rallycross, αλλά wrc απλά χωρίς το περιοριστικό στόμιο στο turbo και 70 άλογα επιπλέον.
    Το είπε ο ίδιος και υπάρχει σε video.
    Ο αντίπαλός του στον τελικό είχε 250 άλογα επιπλέον.
    Αυτό και μόνο δείχνει την τεράστια διαφορά κλάσης σε σχέση με τους άλλους.