honda-hondajet

Τον Ιούλιο του 2014, το HondaJet ολοκλήρωνε την παρθενική του πτήση και τώρα, τον Νοέμβριο του 2016, η Honda έχει βαλθεί να αποδείξει στον κόσμο ότι είναι το ταχύτερο jet στην κατηγορία του! Γι’ αυτό, άρχισε να καταρρίπτει τα ρεκόρ!

Επιλέξαμε κάποια από τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια με εξαιρετικά δημοφιλείς διαδρομές για να δείξουμε ότι το HondaJet θα μεταφέρει τους πελάτες του όπου πρέπει να είναι, ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλο jet.

Δήλωσε ο Πρόεδρος και CEO της Honda Aircraft, MIchimasa Fujino. Το HondaJet, ολοκλήρωσε τη διαδρομή από το Teterboro Airport του New Jersey, στο Fort Lauderdale Executive Airport της Florida σε 2 ώρες και 51 λεπτά, παρά το γεγονός ότι είχε αντίθετους ανέμους ταχύτητας 60 κόμβων (περί τα 112 χλμ/ώρα). Επίσης, ξεκινώντας από το New Bedford Regional Airport της Βοστώνης, χρειάστηκε μόλις 2 ώρες και 58 λεπτά για να φτάσει στο Palm Beach International Airport σημειώνοντας παράλληλα μέγιστη ταχύτητα 781,9 χλμ/ώρα!

Να σημειώσουμε ότι τα ρεκόρ αυτά έχουν ήδη εγκριθεί από την U.S. National Aeronautic Association και περιμένουν έγκριση ως παγκόσμια ρεκόρ από την Federation Aeronautique Internationale στην Ελβετία. Επίσης, επειδή το αεροπλάνο δεν είναι –ακόμα- αυτόνομο, να αναφέρω ότι οι Peter Kriegler και Glenn Gonzales βρίσκονταν στα χειριστήρια του HondaJet και στις 2 πτήσεις.

Δελτίο Τύπου

HondaJet Sets Two Speed Records Flying between the Northeast and South Florida

ORLANDO, Fla. — Nov. 1, 2016 — Honda Aircraft Company today announced that the HondaJet, the fastest jet in its class, has officially secured its first speed records over two recognized courses from Teterboro, New Jersey to Fort Lauderdale, Florida and Boston, Massachusetts to Palm Beach, Florida. The United States National Aeronautic Association presented the records to Honda Aircraft Company during the National Business Aviation Association’s (NBAA) Business Aviation Convention and Exhibition in Orlando, Florida.

In setting the record between New Jersey and Florida, the HondaJet departed Teterboro Airport at 2:15 p.m. EST on April 9, 2016 and landed at Fort Lauderdale Executive Airport at 5:06 p.m. Despite average headwinds of 60 knots (nearly 70 mph), the flight took two hours and 51 minutes at a cruising altitude of 43,000 feet with the HondaJet surpassing the existing record from Teterboro to Fort Lauderdale. The HondaJet achieved a maximum ground speed of 414 knots (478 mph) for this flight.

For the Boston to Palm Beach record, the HondaJet departed New Bedford Regional Airport at 7:18 a.m. EDT on July 19, 2016 and landed at Palm Beach International Airport at 10:16 a.m. Factoring average headwinds of 30 knots (35 mph), the flight took two hours and 58 minutes. The HondaJet achieved a maximum ground speed of 422 knots (486 mph). The HondaJet is the first aircraft in its class to officially achieve the Boston to Palm Beach record.

“We chose several of the busiest business aviation airports with extremely popular routes to demonstrate that the HondaJet will get customers where they need to be faster than any other light jet,” said Honda Aircraft President and CEO Michimasa Fujino. “These missions prove just how dramatically HondaJet design innovations like the Over-The-Wing Engine Mount increase performance and fuel efficiency over other light jets.”

The records are approved by the U.S. National Aeronautic Association and pending approval as world records by the Fédération Aéronautique Internationale in Switzerland. Peter Kriegler and Glenn Gonzales piloted the HondaJet on both flights.

The HondaJet is the world’s most advanced light jet, and its distinctive design incorporates advanced technologies and concepts. The HondaJet patented Over-The-Wing Engine Mount configuration, natural laminar flow wing and fuselage nose, and composite fuselage were developed from long-term research activities.

The HondaJet is fastest jet in its class with a maximum cruise speed of 422 knots (486 mph); it soars highest in its class with a maximum altitude of 43,000 feet; and it is the most fuel-efficient light jet in its class by up to 17 percent. It has an NBAA IFR range of 1,223 nautical miles (1,408 miles).

  • jonjon

    Τρομερή! Εταιρία η προσήλωση που έχουν με ότι ασχολούνται είναι σε άλλο επίπεδο!

  • mixalhs7

    Vtec rulezz :))
    Ελπιζω να το δουμε απο κοντα στις εκθεσεις Σαρακακη :)

  • Mika

    Aνοιγει καλα το Vtec λοιπον!!!!

  • Sciroccakias

    Όταν εκπληρώσω όλες τις επιθυμίες μου στους 4 τροχούς, θα το σκεφτώ για ένα ιδιωτικό τζετάκι 😝😁

  • Sofian

    Ελα ρε Χονταρα τρελανε μας!! :P

  • panostimios

    Θέλουμε βίντεο να καταρρίπτει το ρεκόρ του εναέριου χώρου στο Ring!!

    • ksenyxtis

      Με πρόλαβες!

  • ενα χρεποσαυροτζετ..σε ποσο κανει τις αναλογες διαδρομες ???? για να καταλαβουμε ποσο γρηγορο ειναι !!!!

    V TEC KICKED IN YO !!!!!!!!!!!!!

    • panos

      κανε την συγκριση μονος σου, ( πηγαινε specifications ) :p
      https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_HA-420_HondaJet
      https://en.wikipedia.org/wiki/Embraer_Phenom_100

    • εγω βλεπω οτι το HONDA ειναι πιο ελαφρυ και παει πιο γρηγορα !!!! πως γενεν ατο ??? :-P
      παντως βλεπω για τις ταχυτητες… το max speed του HONDA ειναι μικροτερο απο αυτο του φαντομ μιας και 0.7Μ=857χλ.ω >του 782…….βλεπω πως και το cruise speed του ΗΟΝDA ειναι 682 που και παλι ειναι μικροτερο του 750……..
      μηπως το καταφεραν με ευνοικο ανεμο ??? :-P

    • panos

      παιζει να μετρησαν το embraer σε κατηφορα :ρ

    • giorgos

      το χοντα ειναι και φθηνο αν θυμαμαι για τα δεδομενα της κατηγοριας

    • το φθηνο που κολλαει με την ταχυτητα ??? :-P

    • giorgos

      Πουθενα αλλα το παρακολουθούσα πριν μπόλικα χρονια που το έφτιαχναν και ελεγαν οτι θα βγει πολυ φθηνό συγκριτικά με τα αλλα

    • biiALFA

      Ρε μπαμπη…τιποτα δεν εμαθες???οσο πιο ελαφρυ,τοσο λιγοτερη προσφηση…..
      ….οταν εχεις λιγη προσφηση,τοτε στα πολλα χιλμ δε μπορει να πατησει κατω,πεταει λεμε,πεταει…. :-P

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Εμ ξύπνα τον και εσύ λίγο!Στροφάρει σαν tdi o φούστης! : )
      Η Hondιά των αιθέρων, απλά χρησιμοποιεί την αεροδυναμική
      ΑΝΤΙΘΕΤΑ. : ) : )

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Είναι τεχνικώς αδύνατον να το δούμε αυτό,διότι τα χρεποσαυροτζέτ, στην αρχή της διαδρομής θα καρφώνουν μηχανές έτσι και δουλέψουν κοφτίδια όπως η V TECILLA. : )

    • χρεποσαυροτζετ η φαντομ ?????

  • george00

    Δε βάζει τις τουρμπίνες αντί για μοτέρ και στην F1 μπας και δουν κανένα βάθρο τα παιδιά που τρέχουν με τα κάρα?!

  • Anestis Genk

    Δεν νομίζω πως το HondaJet είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά μια κλασσική ιαπωνική συνταγή βελτιστοποίησης των ήδη υπαρχόντων μεθόδων και τεχνολογιών.

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Έχεις πατήσει το autopilot,είσαι με κανά υπερτούμπανο αγκαλίτσα και έχεις και τον Αsimo να σε σερβίρει και να σου φέρνει τα παντοφλίνια.
    Φυσικά χαίρονται και τα πουλάκια στους αιθέρες, που ακούνε την Vtecίλλα να δουλεύει κοφτίδια σπάζοντας recor.
    Ηοndaίοι και οι ταμπελολάτρες, έχει διαφορά πως να το κάνουμε. : ) : )

  • SAMURAI-66

    Καπως ετσι τα μαστορια της honda δειχνουν στην boeing και airbus πως κατασκευαζονται τα μικρα σουπερ τζετ και πασης φυσεως αεροπλανα…τους στελνει πισω στα θρανια!!
    Και αφου κατεκτησε τους ουρανους ο ιαπωνας κολοσσος με το νεο του κοσμημα κανει και μια βολτα σε στερεο εδαφος με το νεο type-r για να κερδισει και επι γης τα ευσημα απο τους ανταγωνιστες του.
    Ενα διαμαντι εντυπωσιακο σε σκουρο χρωμα με δυναμη και παρουσια….μια μηχανη ονειρων για ολους που θα στοιχειωση τον υπνο αρκετων!!
    …………https://youtu.be/DgOrHsfYtlg
    …………https://youtu.be/azjJsm17avU

    • panos

      ακριβως, εκει στην airbus κ στην boeing που να ξερουν οι ασχετοι πως φτιαχνονται τα αεροπλανα, αφου ειναι γνωστο σε ολο τον πλανητη που πεταει εδω κ δεκαετιες με χοντα οτι εκει στην airbus κ στην boeing φτιαχνουν ακομη χαρταετους, αλλωστε ο
      στολος των δυο μεγαλυτερων γιαπωνεζικων αερομεταφορεων αποτελειται μονο απο
      hondajets, αφου αναμεσα στα 207 κ στα 158 αεροσκαφη της ana κ της jal δεν υπαρχει
      ουτε ενα airbus η boeing, αλλο τωρα που συμφωνα με την wiki ολα σχεδον ειναι airbus κ boeing, αφου ειναι γνωστο σε ολους οτι η wiki γραφει μπουρδες..
      https://en.wikipedia.org/wiki/All_Nippon_Airways
      https://en.wikipedia.org/wiki/Japan_Airlines
      για να μη πουμε κ το αλλο, δλδ οτι εχουν γεμισει οι αιθερες του πλανητη με hondajet, αλλο αν εχει κατασκευασει μεχρι τωρα μονο 12 μοναδες, ενω εχουν βγει 340 μοναδες του ανταγωνιστικου του Embraer Phenom 100, αλλα ολα αυτα συμφωνα παντα με
      την wiki, η οποια ομως οπως ειπαμε κ προηγουμενως γραφει μπουρδες..
      https://en.wikipedia.org/wiki/Embraer_Phenom_100
      https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_HA-420_HondaJet
      επισης επιβεβαιωση οτι παραδιδουν μαθηματα τα <> απο τα μακρινα νησια στους ασχετους της boeing ειναι οτι υπαρχει πολυ πιο ευκολος κ ανεξοδος τροπος για να παρει φωτια ενα αεροπλανο απο το να το στουκαρει ο πιλοτος του, κ αυτος ο τροπος φυσικα ειναι να εφοδιαστει με μπαταριες προηγμενης γιαπωνεζικης τεχνολογιας της GS Yuasa που παιρνουν φωτια απο μονες τους, οπως εγινε στα boeing 787..

      https://www.youtube.com/watch?v=a2dcbj488iQ
      https://www.youtube.com/watch?v=9MBjkVkB4Hk
      https://www.youtube.com/watch?v=KD9ZdA9Y3Ik
      https://www.youtube.com/watch?v=XmD7Hjg-qDI
      https://www.youtube.com/watch?v=IG4nmRv94gE
      http://goldsea.com/Text/images/10051.jpg