A flag with the Takata logo flies alongside an American flag outside the Takata Corporation in Auburn Hills

Η Takata σύμφωνα με την ιαπωνική εφημερίδα Nikkei, θα μπορούσε να ετοιμάζεται να κηρήξει πτώχευση λόγω των εκατομμύρια προβληματικών αερόσακων της, που σύμφωνα με εκτιμήσεις, το κόστος της ανάκλησης θα φτάσει περίπου τα 13 δισ. δολάρια, χωρίς σε αυτά να υπολογίζονται νομικά έξοδα και αποζημιώσεις.

Η Takata, έχοντας χάσει τους μεγαλύτερους πελάτες της, όπως η Honda, η Toyota, η Nissan, η Subaru, η Mitsubishi και η Suzuki), δύσκολα θα καταφέρει να ορθοποδήσει και έτσι αναλυτές της αγοράς πιστεύουν πως είναι σχεδόν βέβαιο να κυρήξει πτώχευση. Η ίδια η εταιρία αρνείται τα δημοσιεύματα και υποστηρίζει πως αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε θα διαταραχθεί η ικανότητά της να παρέχει ανταλλακτικά στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Takata αναζητά εξωδικαστικούς συμβιβασμούς, με την μετοχή της να έχει χάσει το 14% της αξίας της.

Η NHTSA προειδοποιεί πως αν τελικά η Takata κηρύξει πτώχευση, τότε οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα είναι υπεύθυνες για να αντικαταστήσουν τους προβληματικούς αερόσακους της ιαπωνικής εταιρίας που βρίσκονται στα αυτοκίνητά τους.