dsc_0302-1280x852-620x413

Καταλαβαίνεις ότι κάποια ελληνική λακούβα έχει η φάβα, όταν ένα αυτοκίνητο που δεν το βρίσκεις κάτω από 110.000 ξαφνικά εμφανίζεται στις 30. Το θέμα είναι πόσο βαθιά φτάνει το πηγάδι…

Η Testarossa για την οποία γίνεται το τζέρτζελο, είναι του 1987 και μέχρι πριν καμιά δεκαριά χρόνια ομόρφαινε τους δρόμους της Santa Monica. Τότε, ο ιδιοκτήτης της την έβαλε στο συνεργείο για αναπαλαίωση και διάφορα “μαζέματα” και την άφησε εκεί. Η οικονομική δυσπραγία τον έκανε να εξαφανιστεί, “πιστολιάζοντας” τους μηχανικούς που είχαν αναλάβει τις επισκευές και εγκαταλείποντας την εμβληματική Ferrari στην τύχη της.

dsc_0344-1280x851-620x412

Ποια είναι αυτή και πόσο “ένοχο” το παρελθόν της; Έχουμε και λέμε: Πρώτον και σημαντικότερον, το αυτοκίνητο είναι κομμάτια. Κυριολεκτικά. Το Βring a Trailer (BaT, κάτι σαν το eBay για σκραπ) διευκρινίζει πως η εν λόγω Testarossa είναι μοντέλο προς συναρμολόγηση και αρκετά μέρη δεν βρίσκονται πάνω σε αυτή. Πάμε και στο δεύτερο μέρος.

dsc_0375-1280x851-620x412

Ποια είναι αυτά; Για αρχή, όλο το εσωτερικό. Όταν πρωτομπήκε στο συνεργείο, το εσωτερικό ήταν το πρώτο που έφυγε και έμεινε “ξηλωμένο”. Καθίσματα και επενδύσεις υπάρχουν, ο λεβιές είναι στη θέση του αλλά κολλάει η “φουρκέτα”, το τιμόνι είναι “λιωμένο”, ο πίνακας οργάνων -υποτίθεται ότι- λειτουργεί και κατά πάσα πιθανότητα έχει γυρισμένο κοντέρ στις 20.000 χιλιόμετρα.

Τα φώτα, επίσης, λείπουν γενικά καθώς υπάρχουν μόνο τα pop-up καλλύματα χωρίς τους προβολείς. Οι υαλοκαθαριστήρες, το μοτεράκι και η καλωδίωσή τους είναι και αυτά εκτός. Το καπό και η εμπρός γρίλια είναι ξαναβαμμένα -μάλλον από κάποια Rossa Corsa- ενώ και οι αρμοί είναι “αλλού για αλλού”. Αν υποψιάζεσαι τρακαρισμένο είσαι σωστός, μιας και πίσω στο 1994 είχε δεχτεί γερή μετωπική, η οποία και επισκευάστηκε πλημμελώς.

dsc_0334-1280x851-620x412

Πίσω είναι πιο νορμάλ τα πράγματα, έχοντας απλά την γρίλια και τον προφυλακτήρα ελαφρώς misplaced, καθώς οι μηχανικοί που έμειναν απλήρωτοι τα έβαλαν όπως – όπως στη θέση τους. Οι τροχοί πάλι είναι βαμμένοι μεν, αλλά τα μπουλώνια τους εμφανίζουν έντονη σκουριά.

dsc_0321-1280x851

Στα μηχανικά, ο 12κύλινδρος boxer των 4.900 κυβικών φαίνεται να την έχει γλυτώσει, όντας και με το κόκκινο καπάκι. Σύμφωνα με τον πωλητή, το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά αλλά παραμένει άγνωστο κατά πόσο μπορεί να κινηθεί. Στα καλά του έβγαζε 380 άλογα, ο Θεός κι η ψυχή του πόσο αποδίδει τώρα. Τέλος, υπάρχουν σημάδια διαρροής στο υποπλαίσιο της μετάδοσης, αγνώστου ποσότητας και επισκευής.

dsc_0377-1280x851-620x412

Πληροφορίες που αναφέρουν πως αν η αγγελία ήταν ελληνική θα έγραφε “ατρακάριστο” και “ορίτζιναλ” , ελέγχονται ως ανακριβείς.

  • PrunΟ)))

    το απολυτο προτζεκτ καρ :Ρ

  • ο λογος που την αγοραζεις ειναι μονο αν εχεις ακομα μια…οχι για ανταλλακτικα…..αλλα ωστε να την θαψεις καπου και μεθαυριο σιγουρα θα υπερκαλυψει αυτα τα 30.000 λογο σπανιοτητας η δικια σου η καλη!!!! :-P

    • Mika

      Βαζεις μεμβρανες παντου, δυο καθισματα μεσα, και εισαι πρωτη μουρη, στη παραλιακη!!!
      :p

  • Pantsi01

    -Mε 2 μπακετ με χειροποιητες βασεις καρμπον ντυσιματα στις πορτες και εναν πυργο δν θα ταν και ασχημο παζαρι

  • LEO

    Αν με 100.000 την στειλεις στο Μαρανελο και στην κανουν καινουρια φυσικα και αξιζει.

  • Giannisk

    Αν είχα τα χρήματα να την επαναφέρω (αν επανέρχεται) στην δόξα της την αγόραζα χθες. Αυτό το αμάξι το λατρεύω.

  • MAZDA RX-7 FD3S

    Δεν πειραζει, εγω θα την παρω, αρκει να ειναι απο γιατρο και ολα τα χλμ να εχουν γινει στην εθνικη…

    • Renesis1

      Και ακόμα καλύτερα από συνταξιούχο, μη καπνιστή.. :)))

    • vukostas E93

      ..φυλασσόμενο πάντα σε γκαράζ. :D

    • Τάσος

      …και φουλ φουλ έξτρα!

  • panos

    το αμαξι ειναι πενα, δεκτος καθε ελεγχος, δινεται κ για ανταλλακτικα :ρ

    • biiALFA

      …και με πραγματικα χιλιομετρα…

  • Anonymous

    Εχω ικανους τους αμερικανους να του βαλουν εναν LS, ενα μπακετ μεσα μονο και να βγαλουν κερδος με τα ανταλλακτικα που θα τους περισσεψουν

    • Anestis Genk

      Λαχανί και drift car.

    • manowar

      Εχω φαει κατι γιγαντες χθες και με το που ειδα το σχολιο πηγαν να την κανουν απο λαθος κατεύθυνση.. @

  • manowar

    Καλα ενταξ μη το κουραζουνε το αμαξι ειναι ρδελομπου…αλλα αν τα ειχα θα την πηγαινα στη σκουντερια να της κανω ολικη αλαξη χρωματος σε ροσσο και μετα καινουρια θα εδινα 200 χιλιαρικα θαβτην χαιρόμουν μια 10ετια καινμετα θα την πουλαγα 700…μλκες για τεσταροσσα προκειται έτσι;;;ακου ονομα τεσταροσσα το λες και αυτομάτως περνει και το τσαπιονς λιγκ ..

  • chernobillias

    Με λίγη αλοιφούλα θα είναι έτοιμο.

  • vukostas E93

    Όπως το βλέπω μόλις κουνήσουμε του φαναρτζή ένα εικοσαρικάκι, το μοντάρει λίγο καλύτερα και φύγαμε για τελικό…….. (τους καθαριστήρες και τέτοια κουλά, τους αφήνεις για πουρμπουάρ).

  • DimitrisBXL

    Μεταβολη και τρεχεις… τετοιο προτζεκτ αν δεν εχεις τουλαχιστον τα διπλασια απο το μπατζετ που πιστευεις πως θα χρειαστεις να ξοδεψεις, δεν το ακουμπας.

  • a_f_a

    μπα… ποτέ δε μου άρεσε.
    πολυ 80ιλα και πολύ μαϊμι – φλόριντα φάση.
    μπλιαχ.
    αμα ειχα 30 για αμάξι, ΤΩΡΑ τα έσκαγα στη σουμπαρου, έπαιρνα το πρώτο φορεστερ που εχουν διαθέσιμο, έκανα τηλέφωνο στους 2 κολλητούς μου οτι περνάω ΤΩΡΑ να τους πάρω και καρφι επάνω για πρέσπες μόνοι μας χωρις γυνάικες και κοπέλες.